Iluzoryczność …

Wiele nowych „twarzy” pojawiło się na alternatywnie (za co maskana dała na mszę, a i ja ze dwie zdrowaśki odmówiłam), więc wypada naświetlić/odświeżyć temat pt. ” Co na tym blogu piszczy”. Blog-kawiarenka, ma to do siebie, że wchodzisz i przysiadasz się do stolika (rozmowy). W tle jakaś muzyka i głośniejsze słowa (notka), które wcale nie muszą Cię zainteresować. Przecież rozmowa na inny temat, który akuratnie się toczy (komentarze), jest znacznie ciekawsza. Jak to bywa w kawiarence, jedni wychodzą, inni przychodzą, temat płynnie się zmienia, rozmowa się rozmywa, ale siedzisz…bo słowa kolejnych pojawiających się sprawiają, że zapominasz o niezapłaconych rachunkach, o tym, że zupa była za słona albo że ją znów boli głowa. Po prostu miło spędzasz czas.

Tutaj kompletnie nie liczy się czym zajmujemy się zawodowo, ani to ile mamy lat, jakie kwoty widnieją na naszym rocznym zeznaniu podatkowym, czy goląc się śpiewamy „majteczki w kropeczki” czy „nothing else matters”, a nawet to czy (u)wierzymy w ducha czy ósmego pasażera Nostromo. Od czego bowiem mamy wyobraźnię? Liczy się jedynie radość z każdego wypowiedzianego/przeczytanego zdania, uśmiech powodowany wymianą skrajnych poglądów, zainteresowanie nieznanym i zaspokojenie głodu emocji. Podobają mi się obrazy mojej wyobraźni. Układają się w tak ciekawe scenariusze, że chyba obawiałabym się skonfrontować je z rzeczywistością i doznać rozczarowania. Heinrich Mann powiedział :

Tego, co jest cudowne, nie należy zmieniać w codzienność. (…). Mam na myśli to, czego się nie zna i w co się nie wierzy w mieszczańskiej pospolitości, w której wszystko się zna i dokładnie wszystko wie. Mam na myśli to, co dalekie, bezsensowne, zupełnie niemożliwe, wyśnione, co wspominamy tylko jak sen, choćby było prawdziwym przeżyciem.

Ja się pod tymi słowami podpisuję bo moją „pospolitość” dnia, odczarowuję czasem zakropionym alternatywą:).

ps. miałam jeszcze kilka mądrości napisać, ale maskana powiedziała: weź przestań, bo gotowi dać dyla szybciej, niż do nas zawitali.

229 Responses to Iluzoryczność …

  1. pstro pisze:

    jak cudnie obudzić się bez bólu głowy /i żeby nie chwalić dnia przed zachodem splunęła przez lewe ramię/ :D
    oczywiście na dzień dobry moje ulubione miasteczko

    • Ela-troska pisze:

      Pstrunia:)No ja to zupełnie zapominam wchodząc tu nie tylko rachunkach ale o całym świecie:))Jestem tu i teraz.I jest mi dobrze!!!I to nawet bardzo dobrze:))))

  2. pstro pisze:

    Ela :D i kurde o to chodzi nie?! a tak nawiasem, to nie uważasz, że viola za długo już się byczy? :>;)

  3. Ela-troska pisze:

    no myślę sobie i ja że ….że jej jest tam dobrze jak cholera a mi żal z lekka dupeczkę ściska:))))))Oj wyobrażasz sobie co za przecudnej urody fotki Urden przywiezie na blog?Oooooprzy wioli on swój wzrok bedzie miał nieco inny:)))ale myśle ze duzo lepszy:))))))))))0

  4. Ela-troska pisze:

    Pstrunia a przede wszystkim chodzi w sumie o to żeby nie wejść w błoto!!To tak na marginesie wszystkich gadów ktorych szczerze nie cierpię:)))

  5. pstro pisze:

    albo przywiezie same fotki violi :D
    drzemłam się jeszcze, bo mnie rano jakaś wiertara obudziła

  6. piowal pisze:

    Dobry….

  7. waltz pisze:

    Hmm, to chyba miało być jednak z tego konta

  8. pstro pisze:

    Piotr!! /skok na niego/ no cho się wyściskamy pracusiu :>;)

  9. waltz pisze:

    Ściskaj ściskaj /mrrrrrr/

  10. pstro pisze:

    haha…odsapujesz od pracy?…co u Ciebie? dalej czarne sterczaki przyciągające wzrok?:>;)

  11. waltz pisze:

    Tak, trochę odsapuje. Sterczaki – oczywiście :) Aktualnie nawet większe niż były bo nie było kiedy pójść do fryzjera.

  12. pstro pisze:

    wszyscy w biegu wszystko… a byś zachodził do nas częściej, dla zdrowotności tak :)

  13. waltz pisze:

    No postaram się postaram. A co u Ciebie/Was słychać ?

  14. Fanny pisze:

    Dzień dobry. Czy mogę się wtrącić z pytaniem – czym są sterczaki? Upewnijcie mnie, że niczym zdrożnym….

  15. waltz pisze:

    Niczym zdrożnym :) Sterczaki widać trochę na moim avatarze – chodzi o nastroszone włosy :)

  16. Ela-troska pisze:

    Ktoś tu cos mówił o jakimś nastroszeniu?No mi by sie przydało bo słabość we mnie weszła okropna.I tak sobie mysle ze jakbym sie nastroszyła to by mi moze przeszło:)))Pstrucha a ty tez dzis lezakujesz?

  17. waltz pisze:

    No to się nastrosz :)

  18. odarty pisze:

    a ja myślałem, że jesteśmy też trochę po to…

  19. kadarka pisze:

    Cześć :)

    Przysiądę na chwilkę do Waszego stolika. Dobrze, że jest takie miejsce – niezobowiązujące. Brakuje mi tego w realu, bo ciągły pęd każe zapomnieć do muzyce, nicnierobieniu, nawet świecach i przyjemnych zapachach…

  20. Onibe pisze:

    nie liczą się kwoty na zeznaniu podatkowym? No, no, no… czyli pewnie znowu okaże się, że wszyscy majbachami i innymi hulajnogami pomykają, a tylko my za ten nędzny milion wegetować musimy ;-(

  21. pstro pisze:

    no Kadarka w końcu wpadla z wizyta w wirtual…ja Ci mówię, że uzaleznisz się od reala moja panno /postraszenie/ :D

  22. pstro pisze:

    Onibe, dobry milion nigdy nie jest zły :D

  23. pstro pisze:

    podkradłam grafo batonika…znaczy z reklamy batonika, zatem niech i u nas zaplumka :>;)

  24. Ela-troska pisze:

    To tak na powitanie:)

  25. pstro pisze:

    /ziew/ no to wstałam…ale tak nie do końca :>

    a Onufrzak już w drodze? czy dopiero termos z kawą szykuje? :>;)

  26. Adam pisze:

    To ja.
    /oszczędność wyrazu godna uwielbienia/

    • pstro pisze:

      o Adam! dobrze, że Cię widzę…bo własnie wpadłam na genialny pomysł, a że styczeń tuż tuż, to pomysł jakby na czasie…bo w styczniu znowu jest konkurs na bloga roku w różnych kategoriach…rok temu alternatywnie zajęło pierwsze miejsce w kategorii absurdalne i offowe (na 200 z hakiem blogów) więc w tym roku nie startujemy, bo pierwsi już bylismy w głosowaniu smsowym…ale Ty, czemu nie?:> nawet masz szanse być wybranym przez jury

      http://www.blogroku.pl/kategoria.html?catId=58

      tylko kurde tego bloga zrób bardziej przejrzystego…niech stoją w miejscu trzy ostatnie wpisy, bo gdyby nie ostatnie komcie, to nie wiedziałabym co napisałeś ostatnio :P;) /podpowiada/

    • Adam pisze:

      Z wielu względów niemożliwe.
      1. Są blogi godniejsze (bez pieprzonej skromności jaką się wyróżniam)
      2. Uwielbiam być pierwszy, ale tylko wtedy jak mi na tym nie zależy.
      3. Nie jestem w domenie wordpress.com Tamten blog robi tylko za magazyn bazy danych SQL nad którą pastwią się u mnie agenci CBA.

      Jeszcze bym trochę powymieniał przyczyn ale…
      Kochana jesteś Pstro ;)
      Dzięki za pamięć ;)

    • pstro pisze:

      Adam, ale w konkursie startuja wszystkie blogi z róznych platform :> …zgłosić swojego każdy może raz, dwa, przejrzyj te blogi z pierwszych dziesiątek z różnych kategorii :)… no weź chociaż pomyśl, czasu jeszcze trochę jest…szczególnie przejrzyj te z kategorii absurdalne i offowe :) …

  27. mmrr pisze:

    „zachwianie równowagi między wypoczynkiem a pracą jest szkodliwe zarówno dla wypoczynku jak i dla pracy” :) /lekki uśmiech bez ziewu/ „świat jest zbyt piękny by go tak przesypiać”….
    Dzień dobry wszystkim w ten słoneczny dzień :)

  28. pstro pisze:

    mmrr no jest, ale jak się śpiochem to co poradzić? /rozłożenie rąk w geście bezsilności/…dospałam Se trochę i od razu lepiej :D
    słońca u mnie nie ma, musi zabrałeś do siebie całe ;)

  29. mmrr pisze:

    śpiochem… śpiochem… każde tłumaczneie jed dobre gdy nas tłumaczy :))))

  30. pstro pisze:

    ja się nie tłumaczę mmrr, ja się przyznaję :D

  31. Wizzgaa pisze:

    No ,skoro Maskana dała na mszę to chętnie by widziała ilość obok jakości . Jedno w drugim ? To trudniej. Chyba lepiej żeby ten blog odwiedzały osoby ciut dorosłe bo młodzież mogłabyby porzucać pracę i uciekać ze skrzypcami .Pozdrawiam.

  32. pstro pisze:

    wizzzgaa w pierwszym zdaniu chyba chciałaś odwrotnie, ale rozumiem, pokickałaś ze zdenerwowania ;)

    Chyba lepiej żeby ten blog odwiedzały osoby ciut dorosłe

    matuchno, jaki komplement /poprawienie SE kokard na warkoczach/ :D

    odpozdrawiam rzecz jasna :)

  33. Wizzgaa pisze:

    Nic nie pokićkałam m-me Pstro . Jakość już macie więc chodzi jeszcze o pomnożenie tej jakości dzięki dodatkowej „ilości z polotem ” .OK ?

  34. pstro pisze:

    kurde, Ty wiesz jak ja się muszę naprosić maskanę o notkę? że już o Odartym nie wspomnę…każdy ma zabieganą końcówkę roku, więc muszę sama, tymi ręCami /pokazanie/ szrajbnąć coś od czasu do czasu, czy to się komu podoba, czy nie, …ale, ale…chcesz coś napisać na alternatywnie?:>

  35. Wizzgaa pisze:

    ” COŚ” to raczej nie . Nie zdążam pisać na swoim . Ale tego się nie przewidzi .Wystarcza mi czasu na małe przebieżki ze skrzypcami lub paletką . Pisanie CZEGOŚ wymaga specjalnego „unieruchomienia” w czasie i przestrzeni . W moim przypadku zawsze objawia się jako niespodzianka .

  36. pstro pisze:

    ha! no sama widzisz, czasu potrzeba czasem :) …a tutaj, przy takim przerobie jak bywa niejednokrotnie, gdzie po dwieście komentarzy w dwa dni jest i czas dać nowe bo ledwo się wchodzi, to sama rozumiesz…zresztą czytałaś przesłanie tego bloga…taka kawiarenkowa forma bloga każdemu odpowiada, inne „o czymś” mamy zaprzyjaźnione, zalinkowane, które warto zwiedzić :)

    a który to Twój? :> dasz adresa? :)

  37. Wizzgaa pisze:

    Wstyd mi bo ostatni wpis mam bodaj w lipcu . Potem wziął mnie herszlag . Ale „no” problem > chociaż nie sądzę żeby ci podeszły moje teksty bo miałam zapłon o charakterze misji . Przeszło mi ale trudno być sobą nawet na własnym blogu więc przywarowałam . Adres jeszcze nie dziś .

  38. Wizzgaa pisze:

    Tak myślałam , że jak do 15-tej nic nie powiesz to już w ogóle / do mnie/ nic nie powiesz. A taką dziś miałam ochotę przekomarzać się na nowym blogu . Eeech.Od rana było beznadziejnie .

  39. pstro pisze:

    każdy ma swój powód jak zakłada bloga, może być i misja :) …no ok, ale jakby co, to pamiętaj o adresie hę? :) w lipcu powiadasz? to faktycznie blog trza odkurzyć i wpuścić tam trochę świeżości (czyt. pstro) :D

  40. pstro pisze:

    why, dlaczego miałabym nie odpowiedzieć?

    Od rana było beznadziejnie .że tak zacytuje…bo?

  41. Wizzgaa pisze:

    Głowa bolała mnie już przed światem . Do jutra – jak mniemam , muszę lecieć .

  42. pstro pisze:

    ha! witaj w klubie bolących głów…mnie boli już któryś dzień z rzędu o różnym stopniu nasilenia…. udanego popołudnia i kawy z cytryną się napij albo koniaku, albo co ;)

  43. pstro pisze:

    po tubie? zapracowanej Eli na zrelaksowanie się :)

    • Ela-troska pisze:

      A Bóg zapłać dobra kobieto!A zdąrzyłam tez w tym zapracowanym dniu pójść na Roraty ktore z lekka sie przedłużyły bo po mszy było lanie wosku:))))RYBA mi wyszła jak malowana!!Najpierw się ucieszyłam bom pomyslała a bede sobie pływała po morzach i oceanach ale…zaraz za tym przyszła druga myśl że moze to znaczy ze mnie ktos na świeta zwyczajnie zje?Pozdrawiam Andrzejkowo bo jak niby inaczej:))
      Adam a ty się nie len tylko bierz udział w tym konkursie!!Kto nie startuje nie ma wogóle możliwości „rywalizować”

    • pstro pisze:

      albo jakaś płeć męska spod znaku ryby Cię omota :D

    • Ela-troska pisze:

      Cześć i czołem:)Pstrucha a wiesz że takie coś nie przyszło mi do głowy?No to teraz bede miała to na uwadze:))Kurcze i znowu trzeba bede musiała głębiej myślec i moze mnie czasami głowa od tego rozbolec:(Ale…moze bedzie to ból przyjemny a bo ja tam wiem?No ale zawsze moze to jeszcze oznaczać ze ja złotą rybkę spotkam!!:)))Dobrego i pewnie ze radosnego dnia życzę!:)))

  44. pstro pisze:

    że o innych pracusiach nie wspomnę :P:>

  45. pstro pisze:

    Adam, ale pomyślisz o wystartowaniu?:> /będzie pytała go namolnie wciąż i wciąż/ :D

  46. Adam pisze:

    a na co mnie to?
    Dla mnie blog jest zabawą. Startuj Pstro. Oddam na Ciebie 4smsy (tylko tyle mam telefonów) i 6 maili jakby co. ;)

    Do mnie 90% przychodzi wtórnych analfabetów. na 1000 dziennie odwiedzających, czasem 5 albo 8 coś powie, więc mój start jest bez szans.

    Potrafią ludzie czytać albo oglądać obrazki. Pisać zapomnieli ;)

  47. graforoman pisze:

    Ło kurcze. Nie doczytałem dokładnie. Wyszło mi, że Maskana dała na myszę. ;) Tak jakoś się złożyło, że u mnie na blogu Maciej myszę zeżera.

    FujClub Macieja rośnie. ;)

  48. pstro pisze:

    grafo, Tobie się wszystko z wyżerką dla Macieja kojarzy :P:D

  49. Ela-troska pisze:

    No że dziś tu nikogo nie ma przy stoliczku wcale mnie nie dziwi.Odypia każdy po wczorajszym laniu wosku:))Tu moja wyrozumiałość sięga prawie zenitu!!!
    Ja juz tak mam że jak mi w jakims miejscu jest dobrze to wracam do niego z wielką ochotą.Tęsknota to jakaś czy co?:)

  50. Ela-troska pisze:

    Jak ja bym chciała mieć takie skrzydła jak ma Adam…..Oj jak ja bym se chciała bo graffomana sa jakby z lekka przyklapłe i maja cos z ciężkości a ja bym chciała tak lekkooooo mrugam jakby coś:))

  51. mmrr pisze:

    otwieram drzwi i wchodzę do pokoju alternatywnie
    -dzień dobry wszystkim :)
    siadam przy stoliku w kącie i zamawiam jedną kawę
    przycupnąwszy z boku wsłuchuję się w gwar tego pokoju, piję kawę, rozmyślam i „słucham” co się dzieje :)

  52. Ela-troska pisze:

    Czesc mmrry no i ja lubie siadac tak z boczku i patrzec… i słuchać…czasami mozna duzo zobaczyc i usłyszeć:))

  53. mmrr pisze:

    Witam Ela :)…. jak się pojawią jednocześnie w pokoju Pstro, Maskana I Onufry to dobiero się dzieje i i jest gwar w pokoju :) /miły gwar/:))))

  54. Wizzgaa pisze:

    Wszyscy mają jakby przystępne imiona : troska , mru mru , mas/mus/kana,onufry .Rozważam czy mój zgrzytająco-gwiżdżący nick tu pasuje .Ale moje bóle głowy przystają do któregoś pod-stolika .

  55. Wizzgaa pisze:

    Eee tam , kosmos przereklamowali a to pewnie jest konusik – o ile w ogóle jest .

  56. Ela-troska pisze:

    :))Bywa też głowa duża jak autobus w dodatku zatłoczony:)))a biletów nie ma nikt!Wszystkie pieniąchy zostały na stoliku:)))

  57. Wizzgaa pisze:

    WSZYSTKIE PIENIĄCHY ..? Twój olśniewający optymizm .Jak pomyślę ,że te stolikowe pieniąchy na bilety to WSZYSTKO ,co masz/ mam/ to czas zacząć od nowa.

  58. odarty pisze:

    Spokojne przechodzenie jesieni w zimę wcale nie jest przykrym okresem. Zabezpiecza się wtedy różne rzeczy, gromadzi się i chowa jak największą ilość zapasów. Przyjemnie jest zebrać wszystko, co się ma, tuż przy sobie, możliwie najbliżej, zmagazynować swoje ciepło i myśli i skryć się w głębokiej dziurze, w samiutkim środku, tam gdzie jest bezpiecznie, gdzie można bronić tego, co ważne i cenne, i sw…oje własne. A potem niech sobie sztormy, ziąb i ciemności przychodzą, kiedy chcą. Niech się tłuką o ściany, szukając po omacku wyjścia, i tak go nie znajdą, bo wszystko jest zamknięte, a w środku siedzi ten, kto był przezorny, siedzi i śmieje się, zadowolony z ciepła i samotności.

    [Dolina Muminków]

    :)

  59. Wizzgaa pisze:

    No nie mogę… coś ty za jeden ?

  60. odarty pisze:

    Wizzgaa pytaj o co chcesz… jak masz taką potrzebę :P
    W ogóle to cześć

  61. Wizzgaa pisze:

    W zasadzie Ela-troska już mnie oświeciła . Jesteś mieszkańcem własnego środka chociaż niekoniecznie jego wielbicielem .

  62. Wizzgaa pisze:

    Miałam na myśli sprzęt rzucający światło- jakby latarkę . Po namyśle stwierdzam ,że to było wąskie spojrzenie .Chyba większość klubowiczów tutaj świeci ?

  63. Ela-troska pisze:

    Dusze.dusze ja mieć je muszę!!!Pieniędzorki zebrałam ze stolików w niemałej ilości…To kto gra w kości?Kto gra w kości?:))

  64. Wizzgaa pisze:

    Mojej nie ! Wykazuję w tym obszarze haniebne skąpstwo.Ale dzięki za ostrzeżenie . Nie -żebym była specjalnie strachliwa ale zawsze.

  65. Ela-troska pisze:

    Odarty ale co bym miała na papierze podpisane twoja krwią to moje.Tak wiesz na zapas troszkę.:
    Wizzgana wszystko jest do zdobycia!!!Nie broń się…bo sił nieziemskich użyję a wtedy…Mój boze wszystko się zdarzyć może….tu mrugam jakby co:)

  66. Ela-troska pisze:

    To sie troska zdenerwowała bo komentarza zamieścić nie umiała?

  67. pstro pisze:

    mam was!! :> tęskniliście? no, ja też :)

  68. violamalecka pisze:

    Witam…
    Wróciłam…
    Poznałam na Wierchomli
    jednego „Zgórmysyna”
    Ładnie śpiewał wieczorną porą… ;-)

  69. pstro pisze:

    no viola!! wreŚcie…ileż można mieć labę co?…wypoczętaś ? jak było? :>

  70. violamalecka pisze:

    Długo by opowiadać,
    Mam teraz kwarantannę,
    jak przetrawię rzeczywistość
    opiszę wszystko…

  71. wyzwolonazliczb pisze:

    Zastanawiałam się, czy jeszcze o mnie pamiętacie :P

  72. pstro pisze:

    marchewa! no cho Cię uścisnę :>;)

  73. Adam pisze:

    Bawiłem się sam z sobą w skojarzenia, aż stanąłem na słowie

    „gumofiltz”.

    Ktoś pomoże ?

  74. Ela-troska pisze:

    Ludzie ludzie com sie dzis naszukała pilota do tv!!A mnie pokarało żem była dobroduszna dziś dla synusia mojego i złozyłam nawet jego spanie.A jak wrzucałam bety do tapczana wrzuciłam tez i pilota bo niby po co ma byc na wierzchu tak bez używania?I teraz sobie myslę czy to nie moj stan mojego zakochania sprawił ze to zrobiłam?Tylko gdzie ja szybko jaką meska rybę złowię?Bol głowy jakby sie zaczął nasilać:)))

  75. pstro pisze:

    Ela, bujnij się szybciorem w jakimś lwie albo byczku, a za rybą się porozglądaj w między czasie :> ;)

  76. Ela-troska pisze:

    tak zrobie P_stroczku:00

  77. wyzwolonazliczb pisze:

    U mnie, wiecie co… Co roku ludzie powtarzają: „Jak przetrwasz ten rok, to w przyszłym będzie łatwiej”… A guzik! Jest coraz gorzej. W ostatnich tygodniach mam co najmniej po dwie doby cyklu nauka 24/h. To już przechodzi ludzkie pojęcie!

  78. wyzwolonazliczb pisze:

    I niech no ja Was wyściskam i przywitam nowych Przystojniaków i Przystojniaczki :) (z naciskiem na Przystojniaków) Kurde, no okienek z boku Wam przybyło… :D A widzieliście mojego kota? :)

  79. wyzwolonazliczb pisze:

    Jak to jest, że zawsze kiedy ja się zjawiam, to odzywa się albo Onufry, albo nikt :P

    • Adam pisze:

      jak kcesz? – to jeszcze ja.
      Ale nie licz na zbyt wiele
      Jestem aniołek – maruda

    • wyzwolonazliczb pisze:

      Cześć ANiołku, Marudo, miło Cię poznać, :) A jesteś przystojniakiem? Najwyżej zaknebluję i będę na Ciebie patrzeć :)
      :D:D:D:D

  80. wyzwolonazliczb pisze:

    Tylko nie mów, że się przestraszyłeś i uciekłeś :P

  81. wyzwolonazliczb pisze:

    A czemu jesteś Aniołkiem? (w ogóle to idę zajrzeć na Twojego bloga, czy cokolwiek tam prowadzisz :))

  82. wyzwolonazliczb pisze:

    Ja jestem dziewczynką… :)

    • Adam pisze:

      I umiesz pleść?
      Warkocze?
      Takie od głowy – aż do zieleni?
      Tej – co to się trawa, ranną rosą szczyci?
      Tej – co to nadzieją? – że się coś odmieni?
      Że mnie los przytuli?, że da się zachwycić?

  83. wyzwolonazliczb pisze:

    Trochę się u Ciebie zgubiłam… Muszę chyba na świeży umysł tam wleźć, a nie po dobie niespania. :)

    • Adam pisze:

      No tak. Służę (jak by co) pomocą. ;)
      HydePark (menu) – to miejsce do pogaduszek.
      Home – to powrót na początek bloga.
      No i jeszcze – może wybierz temat
      Jeśli któryś z pięciu – Tobie się spodoba ;)

  84. wyzwolonazliczb pisze:

    Plotę słowami od nieba do ziemi,
    aż śpiewają głuchoniemi.
    Wszystko się zmienia
    od naszego czynienia :)

    • Adam pisze:

      Mnie zaś? – od niechcenia ;)
      Bo to czas by palnąć
      Wszystko co dziś nuży
      Wszystko wziąć do kupy, i na śmietnik walnąć.
      Niechże tylko dobre – człowiekowi służy ;)

    • wyzwolonazliczb pisze:

      Nic nie wyrzucam daleko od siebie,
      bo kiedyś, gdy będę w niebie,
      wszystko znów powraca,
      głowę zawraca.
      Lepiej po prostu się uśmiechać
      i dalej jednym pociągiem jechać :)

    • Adam pisze:

      Ja Ci powiem – wolę
      Podróż z przesiadkami
      Nockę – gdzieś w stodole
      Gwiazdy nad oczami
      W niebie być? – a cóż tam?
      Pieśni tylko śpiewać
      Wole ja się w piekle
      Nieco po ogrzewać ;)

  85. wyzwolonazliczb pisze:

    A pozwolisz, że zajrzę jutro… Dziś troszkę nie obczajam, co się wokół dzieje :)

  86. wyzwolonazliczb pisze:

    Ja ze swojej strony proponuję obejrzenie mojego kota :)

  87. wyzwolonazliczb pisze:

    Jeśli oczywiście lubisz koty :) Ale nawet jak nie lubisz, to ten jest wyjątkowy :)

  88. wyzwolonazliczb pisze:

    hihi :) Rudy piękny kot, nazywaj jak chcesz :)

  89. Adam pisze:

    Matko Boska
    Nie dosyć że kot, to jeszcze rudy?
    Trzeba mi się schować, gdzieś do Reksa budy ;)

  90. wyzwolonazliczb pisze:

    Już się w tych odpowiedziach nie łapię :)

  91. wyzwolonazliczb pisze:

    Hihi, ależ rymujesz :) Mi już słów na dziś brakuje do rymowania :) Rudy, jak właścicielka :)

  92. wyzwolonazliczb pisze:

    Śpij dobrze :) Do uśmiechu :)

  93. Li pisze:

    Ale starzy to jeszcze mogą od czasu do czasu choc dzień dobry napisac? :)

  94. Ela-troska pisze:

    No tak to juz jest ze ten kto wstaje pierwszy musi posprzątac ogarniajac jakoś dom.Wiedze ze ja tu już jestem na etacie sprzątaczki:)Ale..jest tez w tym plusik i to wcale nie mały:łazienka jest cała dla mnie:))Pozdrawiam was radośnie:))

  95. Ela-troska pisze:

    He chłopaki teraz juz czas na obiad:))No brac brac bo zaraz nie bedzie!Kartofle w mundurkach sól i śledż rzecz jasna.No smacznego i okruszki wszystkie wyzbierać co bedzie wyglądało że ludzie tu mieszkają.no grzeczni chłopacy az wezmę fartuszkiem obetrzę wasze gębiska bo co by ludzie powiedzieli ze tacy umorusani!!:))))))

  96. Adam pisze:

    Get Your password here:

    Please send sms for numer 7xxxxx
    or Pay Pal

    price only $100

  97. Ela-troska pisze:

    Adam toś mnie zaskoczył! ale toz ja ino po polskiemu potrafię czytać:)))Adam buziak w to samo miejsce co zawsze dla ciebie i uścisk dorzuce .Co mi tammmm:))))Dagada…

  98. Ela-troska pisze:

    Troska ma swoja stronę!!No no alem teraz ważna się zrobiła:)))

    • Adam pisze:

      Sorry. Pamiętałem co mówiłaś, ale tak sama „mimochodem” wyszła, przy zakładaniu awatara.
      Nie musisz z niej korzystać. Przynajmniej tak długo póki nie dojrzejesz ;)

  99. wyzwolonazliczb pisze:

    Dobry wieczór :)

  100. maskana pisze:

    nawet bardzo dobry:) i to nie tylko dlatego, że mamy piątek weekendu początek:)
    cho no tu Ulotna moja kochana… niech Cię uścisnę:*

  101. pstro pisze:

    maskana wiesz co? Ty już wiesz co! /manie dąsa na końcu nosa/ :P

  102. maskana pisze:

    Pstro, pojęcia nie mam co /minka aniołka/:)

  103. wyzwolonazliczb pisze:

    Maskuś, /buła z salcesonem/ :):) [tulimy!]

  104. wyzwolonazliczb pisze:

    Cześć Odarty :)
    Cześć Pstrokata :)
    Cześć Adam :)

  105. R pisze:

    Czy ktoś wspominał o jedzonku, a dokładnie o bułce z wkładką? Troszkę głodny jestem ;)
    Hej wszystkim :)

  106. odarty pisze:

    cześć Nocni Ludzie ;)

  107. pstro pisze:

    zawsze będzie brakować tego jednego.

    nawet jak ma :D

    notkę zrobilam w oczekiwaniu na Odartego maila :>

  108. odarty pisze:

    jak to dobrze, ze ja wyręczyłem maskanę, a Ty mnie. Jak to dobrze. Oj jak dobrze :D

Skomentuj

