Noc radości wigilijnej …

Już trzeci raz obchodzimy Święta Bożonarodzeniowe na alternatywnych włościach. I nawet nie w okrojonym składzie, a jeszcze większym. Bo nawet Ci, którzy już tutaj nie zaglądają z tych czy innych powodów, nie stracili z nami kontaktu. Czego wam życzyć, czego już z Maskaną nie życzyłyśmy? /rozłożenie ramion/. Więc jak co roku, życzymy Wam świąt radosnych i spokojnych i pełnych niespodzianek pod choinką. Niech święta Bożego Narodzenia upłyną Wam wśród bliskich, przy staropolskich kolędach i zapachu świerkowej gałązki.

ps. a resztę życzeń odczytacie między nutkami ;)

119 Responses to Noc radości wigilijnej …

  1. pstro pisze:

    wypadłam z kuchni, kliknęłam na kompie i wpadłam do kuchni…patrzyli na mnie dziwnie jakoś, a ja z życzeniami przybiegłam zanim jeszcze się nie porozjeżdżaliście :)

  2. maskana pisze:

    …bo tylko tam jest Boże Narodzenie gdzie jest miłość. I tyle razy, ile razy człowiek kocha, staje się Boże Narodzenie…

    • odarty pisze:

      niesamowicie przypadło mi to do gustu maskana. Tak bardzo niesamowicie, że nawet jesteś temu winna, iż tego zwrotu używałem w eskach świątecznych. Udawałem wtedy, że to ja, ja, nie nikt inny to wymyślił ;) i że jestem taki wspaniały, bogaty duchowo i mądry. Moje przestępstwo sięgało jeszcze dalej, i radość była duuużo większa, gdy wypełniła mnie świadomość naruszenia 76 razy prawa autorskich ;)

      uroczo, bardzo potrzebnie i niezwykle sensownie, że Bóg się rodzi w takiej światyni jaką jest człowiek :)

      Wesołych Świąt :) :) :)

  3. kadarka pisze:

    Dobry :)

    Chyba już wiele dzisiaj ie zdążymy, bo jutro długa noc…;). Trzeba chociaż na chwilkę przyłożyć głowę do poduszki.

  4. pstro pisze:

    Maskana, no niech Cię uścisnę moja zgubo :)

  5. maskana pisze:

    ściskaj i się nie ociągaj:)
    Biegnę z notką życzeniowo-świąteczną w jednej ręce i tubą w drugiej, otwieram drzwi i… i widzę notkę, życzenia i tubę:)
    W przyszłym roku się nie spóźnię;)

  6. kadarka pisze:

    Ta piosenka o pustym miejscu przy stole jest naprawdę klimatyczna…
    Maskana, otwierasz u siebie?

  7. onufry69 pisze:

    Zaraz, zaraz…Ty chyba jesteś Maskana. Dobrze pamiętam? :-P:-D

  8. pstro pisze:

    wesołych Ada :)

    Onufrzak nie spisz?:> bo ja zerkam tu jakby co :*

    no to wszystkim nam

  9. mmrr pisze:

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie Maskana i Tobie Pstro… wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz samych szczęśliwych dni w nadchodzącym 2012 Roku
    ps.bądźcie takie jakie jesteście… i jeszcze bardziej :)

    • pstro pisze:

      mmrr, ja Ci życzę tego, co Maskana Ci pożyczy, bo wiesz, że ona to ładniej w słowa ubierze :) to raz, dwa..możesz spać spokojnie, boja takie fiu bździu pozostanę ,mimo pobożnych życzeń rodziny, żeby było inaczej :D

  10. kadarka pisze:

    Onufszakowi, to jedno na myśli ;). Ja też zerkam. Jedynym okiem :P.

  11. witaminkaa pisze:

    Wesołych Świąt kochani:):***

  12. pstro pisze:

    witaminka i Tobie takich i radości w te święta niegasnącej :), a prezentów takich, że ho ho! :)

  13. kadarka pisze:

    Ok, Pstro, jakbyś zgadała, że mam sprawniejsze lewe ;).

  14. pstro pisze:

    dasz wiarę, że ja prawe?! :D

  15. kadarka pisze:

    Już „dzień” wigilijny, wierzę nawet z mojego gadającego choma :P.

  16. pstro pisze:

    jak to migiem zleciało, matuchno…a potem parę dni i już 2012 i za chwilę już wiosna i kolejne święta :)

  17. kadarka pisze:

    Tak… w 2012 to ma być koniec świata. Ja się cieszę podwójnie, bo to może ostatnie święta :P ;).

  18. pstro pisze:

    Kadarka masz stare newsy…już podali, że końca świata nie będzie :>

  19. pstro pisze:

    tak święta za pasem i na wspominki się zbiera … Onufrzak pamiętasz jak ze trzy lata temu z hakiem się poznalismy? …napisałeś, że byłeś w Londynie…a wiadomo, że takiego miasta nie ma, bo jest Lądek Zdrój :P, no ale Se myslę…anglojęzycznie zaszpanuję…i pamiętasz co Ty mi przy pomocy Mietka z remizy odpisałeś? pamiętasz? :P

  20. pstro pisze:

    tadam!! na dziś koniec :> wiecie co jest najgorsze w tym szykowaniu? to, że prócz fileta ja ryb nie jem, a wszystkie sałatki oparte są na matjasie, tak więc co rusz budzę kogoś i pytam: dodać coś? (bo przesz sama nie skosztuję) i tak teraz otwieram szufladę i nie rzucił mi się w oczy tłuczek do mięsa, musi któryś z nim śpi pod poduchą, więc wolę nie ryzykować :D

  21. justyna pisze:

    Pstruniu ja to jak ten wędrowiec, na którego czeka puste nakrycie:) w te progi gościnne śmiało wchodzę i mam pewność , że nie poszczują psem a strawą nakarmią :)
    Niech nadchodzące święta Bożego Narodzenia
    przyniosą szczęście i pomyślność.
    Niech moc wiary i siły doda otuchy w zmaganiu się z codziennością.
    Niech Nowy Rok będzie czasem pokoju
    i realizacji osobistych zamierzeń.
    Część stałych bywalców jest mi znana – Onufrzaku , Oceanie , Adasiu ściskam serdecznie, część znana mniej ale z taką sama serdecznością ściskam.
    Bóg się rodzi dla nas Wszystkich( nie tylko dla Jednostek ;)))
    Najlepszego!

  22. filemonka pisze:

    Pięknie Justyś napisała…i ja dołączę…tak więc
    życzę Wam Wspaniałych Świąt – ich magii nic i nikt nie odbierze :)))

  23. kadarka pisze:

    Bój się Boga, tak po nocy grasować (kucharzyć:P)!

    Jak bym nie zdążyła na samą Wigilię, to od razu
    WSZYSTKIEGO DOBREGO, WESOŁYCH ŚWIĄT!

  24. onufry69 pisze:

    Z racji tego, że mogę nie mieć potem czasu, to chcę złożyć życzenia świąteczne temu gronu..

    Zdrowych i Spokojnych Świąt.

  25. onufry69 pisze:

    o tubie zapomniałem…

  26. elatroska pisze:

    No mam tu dla was trochę opłatka swók już wszamiłam więc reszta dla wsa!!No widzicie przecie ze na białym talerzyku lezy sobie..Onuwrzak trochę tylko ułam co dla innych zostanie!!!!Bo tobie jednynemu to ja nie wierzę:))))))))))))Wszystko co najlepsze dla was!!!!

  27. pstro pisze:

    obecna! /ziew i ziew i ziew/ no niech was wyściskam zanim znowu pomaszeruję do kuchni :)

  28. pstro pisze:

    no właśnie widzę, że ptakiem się stałaś ;)

  29. pstro pisze:

    dzień dobry!! wesołych świąt!! to co? po pierogu? ;)

  30. pstro pisze:

    oczy by jadły powiem Ci, ale gdzie to zmieścić? :D chociaż pierogi wciągnęłam , mniam…:D

  31. odarty pisze:

    Wesołych Świąt = cześć ;)

    a ja bym tak śledzika w śmietanie połknął :D

  32. pstro pisze:

    Odarty, to połknij ;D ja bazuję dziś na grzybowej i pierogach :>

  33. odarty pisze:

    nie mogę łykać :D, na dyżurze jestem

  34. pstro pisze:

    to ja Twoje zdrowie łyknę :D

  35. odarty pisze:

    zdrowy jestem ;), chociaż lekarze ciągle się spierają w tym względzie :P, ale łykaj :) i wprowadzaj bajkowy nastrój do organizmu ;)

    „Himilsbach pił kiedyś piwo na środku Marszałkowskiej. Podeszła do niego staruszka
    – Co Pan tu, proszę Pana, sieje zgorszenie? Piwo Pan pije na środku ulicy?
    – Babciu – powiada Janek – pani nie wie o co chodzi, ja do organizmu wprowadzam bajkowy nastrój.”

    Ja sobie się wyciszę http://soundcloud.com/samaris/jolakvaedi-unfinished

  36. pstro pisze:

    ja bez łykania mam bajkowy nastrój w sobie, po lykaniu to ja się robię senna , albo szwendak mi się włączy i heja na potańcówkę trza :D

  37. georgeeliot pisze:

    Wesołych i radosnych Świąt życzę!
    Bez objadania się i z duża ilością spacerów. Da się tak? ;)))

  38. wyzwolonazliczb pisze:

    Magia niech zagosci w Waszych sercach. :) bo święta to magia, miłość i uśmiech

  39. Adam pisze:

    Czego życzyć pytasz?
    Dokładnie tego samego co i sobie. W tym przypadku – można mieć mniejsze obawy co do życzeń spełnienia ;)

    Ja przynajmniej – wszystkim tak życzę ;)

  40. pstro pisze:

    Adam, też zazwyczaj życzę tego co sobie :) no w końcu „dałeś głos” :) to tak po wigilii?:>;)

  41. maskana pisze:

    Świąteczne dobry wieczór:)
    Jak dobrze, że między Bożym Narodzeniem a Wielkanocą jest kilka miesięcy przerwy… człowiek spokojnie będzie mógł zrzucić to co sobie przez te trzy dni do wagi zapodał;)

  42. pstro pisze:

    Maskana, nie zapominaj o tych wiosennych świętach :>

  43. pstro pisze:

    dzisiejszy dzień przebiega na jedzeniu i spaniu i oglądaniu po raz nasty świątecznych filmów :D

  44. pstro pisze:

    no! /poprawienie SE frotek na warkoczach/ :P

  45. odarty pisze:

    ja generalnie lubię jeść paluchami ;) więc oliwki pasują znakomicie… i ser pleśniowy też

  46. violamalecka pisze:

    Dobry wieczór wszystkim….

  47. odarty pisze:

    dobry wieczór viola :)

    mów nam tutaj zaraz co dzisiaj zjadłaś ;)

  48. maskana pisze:

    … i czy jadłaś palcami;)
    dobry wieczór Violu:)

  49. kadarka pisze:

    Dobry :).

    Okropnie się przejadłam. Jutro (czyli dziś) będzie zdrowszy dzień… u kolejnej rodziny :D.

    Uff..

  50. onufry69 pisze:

    Dobranoc. Tak, albo nie.

  51. pstro pisze:

    o! Onufrzakowi udało się wstać od stołu :P:*

    wstawać śpiochy! a świętować dalej :)

  52. Adam pisze:

    To…. /ziewnięcie/ już jest jutro?

  53. pstro pisze:

    też się dziś położyłeś? ;)

  54. Adam pisze:

    Raczej myślałem że obudziłem się wczoraj ;)

  55. pstro pisze:

    wczoraj to ja się lekko zdziwiłam, kiedy po drzemce spojrzałam na zegarek, a była dopiero 16sta! a za oknem wyglądało na 19stą :)

  56. violamalecka pisze:

    Czołem leniuchy!!!
    Już po porannej kawie..?

  57. pstro pisze:

    jako że kawy nie piję, to jestem po porannej kanapce :D

  58. elatroska pisze:

    No czołem załoga!!!!Normalnie byłam odcięta od netu!!!Ale myślałam o was!!!Wierzcie mi na słowo!!!!Uściski serdeczne:)))))

  59. pstro pisze:

    Ela! to w jakiej Ty dziczy spędzałaś święta hę? :>

  60. maskana pisze:

    jak dobrze, że jutro idę do pracy.
    Dobry wieczór się z Państwem:)

  61. violamalecka pisze:

    Dzień dobry…
    Nutka na rozjaśnienie dnia…

    • wizzgaa pisze:

      Jakie tam rozjaśnienie kiedy nie podarowano mi kozy ,której / słusznie/ zapragnęłam . Czy nikt tu nie pomyślał ,że ktoś siedzi o chłodzie i zmroku ???

  62. wyzwolonazliczb pisze:

    święta święta i po świętach :D

  63. elatroska pisze:

    No cześć!!Chyba już odpoczęliście po świętach co?Ja właśnie niedawno wstałam i tak sobie pomyślałam moze by tak jakiego drinka wypić?

Skomentuj

