2012 …

Panie, połóż zbytkowi granice
i pozwól granicom być zbytecznymi.

Nie pozwalaj ludziom fałszować pieniędzy,
ale i pieniądzom fałszować ludzi.

Zabierz żonom ostatnie słowo
i przypomnij mężom ich pierwsze.

Daruj naszym przyjaciołom więcej prawdy,
a prawdzie więcej przyjaciół.

Polepszaj urzędników,
przedsiębiorców i robotników,
którzy są czynni, ale nie dobroczynni.

Daj rządzącym lepszą polszczyznę,
a Polsce lepszy rząd.

Panie, spraw,
abyśmy wszyscy dostali się do nieba,
Ale nie zaraz!

/ by ktoś

Naprawdę jaki będzie, nie wie nikt….I niech tym razem, że to jaki będzie, zależy wyłącznie od nas. I niech będzie szczęśliwy i wyjątkowy dla nas wszystkich.

209 Responses to 2012 …

  1. pstro pisze:

    wstaliście? no, ja też ..słońca za oknem pełno, w plusie i to takim, że prawie jak po sylwestrze na Majorce :)

    szczęśliwego Nowego Roku !!!

  2. georgeeliot pisze:

    Listonosz zupełnie zapomniał o kartce w tym noworocznym zamieszaniu.
    Posyłam taką z gałązką jemioły, żeby wszyscy w tej kawiarence mogli sobie do woli i bezkarnie się całować. :))

    Kartka

  3. pstro pisze:

    dzięki Ci Eliot, teraz już tylko trza cierpliwie czekać na panów :D

  4. elatroska pisze:

    SZCZĘŚLIWEGO!!!I niech się tak stanie!!A Eliotowi za ta gałązkę jemioły normalnie buziak się należy!!!Jak ja lubię się całować!!!!!:)))))))))))Pstrunia a na twój widok u mnie normalnie aż zawołałam :Pstrucha żyje!!!!!:))))

  5. pstro pisze:

    żyje Ela, żyje… zasmarkana dalej i doprawiona po wczorajszej nocy….żeby wybiegać z krótkim rękawkiem pozerkać na odpalane petardy ….ale kto by tam myślał po trunkach…a dziś umieram :D

  6. pstro pisze:

    znaczy korzeń? :P:D

  7. pstro pisze:

    i dużo miłości wam życzę też…:)

    • elatroska pisze:

      Ja tam chcę dużo miłości.Chcę i już!!!!

    • wizzgaa pisze:

      No Elu /cha/ – ja tam cie pojmuje doskonale ale skąd ją weźmiesz ,jak jej nie ma wcale ? Dobre popołudnie w Nowym Roku – dla wszystkich .Dla Pstro osobno x dwa.

    • elatroska pisze:

      Władka ty małpucho jedna dwa w jednym.Dasz wiare ze dopiero to wiem?:)))A z tą miłością to wiesz albo ty ja znajdziesz albo ona cie poszuka.do celowo ta jemioła sie przyda jak nic!!!A ty Mrru opowiadaj co ci sie przytrafiło?

  8. pstro pisze:

    wizggaa no jak nie ma jak jest? wystarczy się na nią otworzyć /pomędrkowała, bo przy chorobie mędrkuje ile wlezie, bo jest na co zwalić jakby co/ :D
    no niech Cię wyściskam w te noworoczne popołudnie, siadaj obok mnie, poczekamy na panów pod tą jemiołą, co to od Eliot dostalismy :)

  9. mmrr pisze:

    witam wszystkich… miałem niespodziewanie udanego sylwestra:)

    • pstro pisze:

      mmrr, ja też, pomimo przeziębienia i nie najlepszej kondycji z tym związanej :)

    • mmrr pisze:

      … u Ciebie Pstro było wszystko przewidywalne i przez Ciebie przewidziane… no może po za chorobą, kóra Ci przeszkadzała w zabawie… u mnie zaskoczenie goniło zaskoczenie.. ale było miło. To co mnie spotkało w sylwestra kwalifikuje się na Opowieść sylwestrową :)

    • pstro pisze:

      mmrr, notkę z tego zrób :) na nieprzewidywalność nie doszłam, a była o krok :D

  10. odarty pisze:

    …a ja Wam życzę, aby ten Rok był zwariowany, kolorowy i zjawiskowy ;)

  11. wizja pisze:

    Pstro , ona nie siądzie bo musi mi pomóc w ogrodzie . Dopiero co odwiesiłam woal i tyram a wizga się umizga chociaż nie wierzy w nic głębokiego . Ona zalicza mielizny .

  12. wizzgaa pisze:

    Dokładnie tak pstro , faceci nie umieją gadać zwięźle …….o ….k……,! potknęłam sie o grabie …

  13. pstro pisze:

    wizja, jemioła jest na blogu, zatem i umizgi są jak najbardziej wskazane :P:D

    panowie przyszli, możemy zacząć sie całowac, pretekstem będzie składanie zyczeń :D

  14. odarty pisze:

    pstro, nie mogłem, bo nie starczy Cię dla (nich) wszystkich :D

    wizzagaa, no nie mogę, normalnie nie mogę :P że niby my gadamy za dużo… no chyba po alkoholu. Proszę Cię

  15. wizzgaa pisze:

    nie proś , nie dam

  16. mmrr pisze:

    wizzgaa ja jestem nieznany???… nie wiedziałem… hmm…

  17. wizzgaa pisze:

    no dla mnie . wiem ,że tu przy barze wszyscy cię lubią

  18. mmrr pisze:

    wizzgaa jeteś młodziudką bywalczynią tego baru więc zrozumiałe że nie wszystkich znasz :)

  19. wizzgaa pisze:

    no . i nie wolno mi podawać alkoholu .A TY CO PIJESZ ??

  20. odarty pisze:

    a propos alkoholu, to dobrze brzmi w głowie wraz z http://www.youtube.com/watch?v=WAdZzr0ysxg&feature=player_embedded#!

    • wizzgaa pisze:

      Dobrze to brzmi nasze wspólne ” oe” „oe” „oe”……………hi,hi . A ja się nie rozpoznam w tych znaczkach co wypisałeś .

  21. pstro pisze:

    Odarty mnie jakoś do piwa zachęcił…albo nie, noworocznego drina se zrobię…wszystkie zarazy spije, a potem ubiję na amenT :)

  22. odarty pisze:

    wizzgaa otóż nie, ciepłym jestem

    pstro, teraz Ty mnie na drina wkręcasz i moja silna wola dziś może okazać się słaba :P

  23. wizzgaa pisze:

    Noooo! Teraz mi się podoba to ,co mówisz . Nie poznaję pstro. Tak trzymać ! Ale ….. czy oni nie poszukają innego lokalu ? Chociaż jako ubici będą ze wszyskim bardziej ekonomiczni a tu można za friko .Co ja gadam ….. wszystko przez te grabie wizji

  24. pstro pisze:

    wizzgaa a gdzie im będzie lepiej? gdzie takie doborowe towarzycho trafią? no pomyśl :P

  25. wizzgaa pisze:

    No myślę . Może w ogrodzie u wizji …. jakbyś wizję przedtem spiła i ubiła też na ament . To by ci pieknie było – wszyscy byśmy zamieszkali w jej ogrodzie . A portrecik byśmy odwrócili woalem do pokrzyw.

  26. pstro pisze:

    no… Ty byś śpiewala Odartemu

    aż pewnej nocy puściły lody,
    ogrodu serce mocniej zabiło,
    przyszedłeś, nabrałeś źródlanej wody
    I napoiłeś, a wszystko ożyło. ….

    a Odarty zawtóruje na znaną melodię DAAB_u

    ja nie zapomnę tych chwil radosnych,
    kiedy nie mogąc wydobyć słowa,
    z zapartym tchem patrzyłem Ci w oczy,
    Tak trwała nasza bez słów rozmowa.

    :P:D

    • wizzgaa pisze:

      Och pstro , nie rozkawałkowywuj mi serca . Tego nie było i nie ma ………. Eeeeeooooo – losu dzieło .

    • wizzgaa pisze:

      Acha , tam było : „przyszłAś , nabrałaś źródlanej wodyyyyy …..ta,ta,ta , a wszystko ożyyyło . Widzisz gościa , który tak ożywia ogród ? Ja nie znam. Ci , co ich znam to ożywiają klawisze . Znaczy – klawisze ich ożywiają .

    • pstro pisze:

      wizzgaa widzisz jak mało ich znasz, mam nadzieję, że nowy rok to zmieni :P:D

    • wizzgaa pisze:

      Zmieni , yhy .

    • pstro pisze:

      no co? juz postawił na twojej drodze (wirtualnej) Odartego, mmrr na ten przykład) żebyś się oswoiła z myślą, że realnie też zbliża się wielkimi krokami NOWE :D

    • odarty pisze:

      eee, ja nie stoję na żadnej drodze, kroków nie bronię ;)

    • pstro pisze:

      to przenosnia była :P – wyjasniła pstro robiąc łyka procentów z colą

    • odarty pisze:

      przenośnię pojął i tym samym odpowiedział :D /tęskniący na nową porcją jakiegoś otumaniacza/

    • wizzgaa pisze:

      Pstro , to NOWE się zbliża a nie NOWY .

    • wizzgaa pisze:

      odarty – pstro nie miała na myśli ,że jesteś zasiekiem . bądź bardziej kreatywny ……o ! sorry

    • pstro pisze:

      NOWE doznania, którego sprawcą będzie NOWY….zobacz jak to się wszystko ładnie łączy :P

    • odarty pisze:

      wiem, wiem wizzgaa ;) Nie będę, nie taka moja rola. Jeszcze jedno, raczej nie chadzam utartymi traktami. Chyba wystarczy prawdopodobieństw, że droga będzie przejezdna ;)

    • pstro pisze:

      Onufrzakowi też się marzą przejezdne drogi, mają u nich asfalt na wiosnę kłaść, bo teraz jak furmanka mu w błocie ugrzęźnie, to do domu z buta na z 7 kilosów :P:D

    • odarty pisze:

      najpierw wszystko chce zaorać, a potem ma być przejezdne… No niech go

    • odarty pisze:

      tak na marginesie, to bardzo lubię ten kawałek :)

    • wizzgaa pisze:

      Odarty , zajmę się tobą bo pstro miesza drinka . Nie dodałes ,że młodości też mi nie poskąpiono . Skąp no się tylko ,nie odpływaj.

    • odarty pisze:

      niech Ci będzie, tu możesz mieć lat ile zechcesz. Dziś 18ście, jutro 27em :P

    • pstro pisze:

      18ski mu się marzą psia mać :P:D

    • odarty pisze:

      haha :D „Durnowata” Ty jakaś ;) Nie marzą, nic się nie marzy ;P Nie mam marzeń

    • wizzgaa pisze:

      I piękności mi nie poskąpiono ……. i kota mam rudego , upasł się na zimę . Moment , małego łyczka ……. w ogóle jest super .

    • pstro pisze:

      marzenia są po to by je mieć, niekoniecznie spełniać (wszystkie) ale mieć, tak żeby SE czasem pomyśleć i westchnąć :D

    • wizzgaa pisze:

      Pstro , już nie chcę powtarzać : A NIE MÓWIŁAM ?!

    • odarty pisze:

      koty mnie nie interesują, nie umiem ich przyprawiać :D

    • pstro pisze:

      wizzgaa, z każdym łyczkiem bardziej? :D, bo to taki bezproblemowy specyfik łykasz… jak to szło u filemonki?

      http://filemonka.wordpress.com/2011/12/20/z-cyklu-kreska-satyryczna-2/

    • odarty pisze:

      nie chcę marzeń, wolę żyć tu i teraz, ale wszystko jest kwestią strategii zyciowej ;) Możecie mnie przekonać, może skorzystam :)

    • pstro pisze:

      fakt, Odarty to nie Alf :D

    • pstro pisze:

      a marzenia nie pozwalają żyć tu i teraz? nie dość że pozwalają, to jeszcze tak, że żyć się chce!! :D

    • wizzgaa pisze:

      rozumie baba. Też nie mam marzeń tylko plany ew. oczekiwania . ale bywają i roszczenia . Marzenie z góry zakłada niemoznośc .

    • odarty pisze:

      całkiem możliwe, że mogą być celem życia, ale i tak jako lokowane w przyszłości nie dają spełnienia. Może mam błędny ogląd, ale kojarzą mi się z gościem, który stuka ołówkiem o książkę, gapi się w sufit i wyobraża sobie jaka to będzie piękna przyszłość. To tak samo jak z miłością, trzeba teraz kochać… a nie marzyć o niej :)

    • pstro pisze:

      gdyby tak wszystkie marzenia realizować…wróć, nazwijmy to inaczej…zamierzenia, nie byłoby tak ekscytująco…a gdzie ten dreszczyk emocji hę?

    • wizzgaa pisze:

      Dwoi mi się klawiatura , kółko kręci sie a internet wyrzuca moje WYNURZENIA . Więc nie nadążam z dyskusją . Psto – z każdym łyczkiem mniej niż bardziej , Odarty – też nie marzę tylko planuję i mam oczekiwania , mówiłam coś o zasiekach …weszło ? chyba zemsta za tę kreatywność . Mam raczej nędzny sprzęt . I co teraz .

    • odarty pisze:

      na dreszczyk to się zgodzić mogę :)

    • pstro pisze:

      to może piszmy komentarz pod komentarzem bez udziału „odpowiedz” co?:> bo im więcej promila, tym bardziej oczy rozbiegane nie nadązają :P

    • wizzgaa pisze:

      Odarty – ale o kocie to musze powiedzieć : KOT NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM KOBIETY . Śliczne ? Też ich nie przyprawiam ale mimo to są pyszne w swojej dumie i niezależności .

    • odarty pisze:

      no nie wiem czy Pan Premier Jarosław jest taki skobieciałby :D
      A tak bardziej na poważnie, to jestem pod wrażeniem wyglądu rysia i dzikiego kota rosyjskiego (nazwy jakoś teraz nie pamiętam)

  27. pstro pisze:

    ja też, ale o tym sza! :)

  28. odarty pisze:

    wizzgaa nadążasz z dyskusją, dobrze się „kłócisz” i bardzo mnie cieszy to, że prawie przyznałaś mi rację… :P

    • wizzgaa pisze:

      Ja ? Rację ? Niemozliwe , w jakiej kwestii ?

    • odarty pisze:

      No to trochę Ci nie wyszło, zagapiłas się i napisałaś „Odarty – też nie marzę tylko planuję…” Polubiłem to Twoje TEŻ :D

    • wizzgaa pisze:

      Ach to . Nie , w porządku . Miałam na myśli kreatywność . Uważam ,że to własnie twoja „rola „

  29. wizzgaa pisze:

    Pstro ! Jakie promile ! To wina tego o laboga kota , chciałam powiedzieć laptoka , lap-to-pa . No .

  30. wizzgaa pisze:

    Pstro , znikam po naszemu . Niesie mnie dalej .

  31. pstro pisze:

    i gdzie ją poniosło? no gdzie? :P

    Odarty, a co mojego polubiłeś? i tylko mi nie pisz, że wszystko, tylko powymieniaj trochę :P:D

  32. odarty pisze:

    dobrych wiatrów wizzgaa :)

    pstro, nie mogę tak często się powtarzać :P

  33. pstro pisze:

    kiedy ja lubie :P:D

  34. pstro pisze:

    takie rozleniwienie posylwestrowe dopada nie? ;)

  35. elatroska pisze:

    No w końcu tu sie cos zaczyna kręcić.i tu diablica zaciera rączki.Wizga a Mrru to gra głosno na gitarze normalnie fajni sa duzi chłopacy co to robią….:))))A odarty? czy ja dobrze zrozumiałam ?Ciepły jesteś?Toż myślałam ze jak najbardziej twardością raczysz jakim ten korzen chrzanu!!!!!A jemioła,jemioła….wciąż wisi bezowocnie w tym lokalu!!!Ciekawe kto pierwszy sie pod nią pocałuje?

  36. pstro pisze:

    Ela! też jestem ciekawa kto /robienie kółek duzym palcem u nogi po dywanie/ :D

    • Elatroska pisze:

      Pstro z tych duzych kołek robionych paluchem głosny smiech słychać! A Odarty dobrze wybrnął z tego ciepła-)))zresztą kto tu zagląda to kazdy normalnie bystrzacha jezd!!!

    • pstro pisze:

      jaka Ela noworoczna…fiu fiu…też mialam się przebrać, z sercem na dłoni od nowego roku…i zapomniałam /popędzenie do szafy/ :D

  37. odarty pisze:

    są kawałki, które czasem chodzą za człowiekiem dłuższy czas ;) Miłe jest takie uzależnienie

  38. pstro pisze:

    nie dość, że chodzą, to jeszcze się nie nudzą :)

  39. odarty pisze:

    a jeśli to tylko chwilowo i zawsze się do nich chętnie wraca :)

  40. krakowianka pisze:

    Pstro…
    Niech ten Nowy Rok przyniesie Ci wiele radości…niech będzie wspaniały po prostu,
    przetykany od czasu do czasu zwykłymi leniwymi dniami…
    takie tez sa fajne…:P))
    życzy leniwe(od czasu do czasu) smoczysko…:))

  41. pstro pisze:

    Krakowianka, niech mnie tylko do Krakowa drogi poprowadzą, to się normalnie bój o swoją wątrobę! :D

  42. pstro pisze:

    teraz mam taki dzwonek…ustawiony od akordów minuty i 12 sekund… bo…no niech cos zagada w dzwonku zanim powie what the fuck :P

  43. Szczęśliwego Nowego Roku :-)

  44. pstro pisze:

    Valuś!! dotarło to co Ci pisałam? w sensie czy dostałeś

    • Dotarła prośba o kontakt ale w czym rzecz to już się nie dowiedziałem. Najprościej będzie jak mnie dodasz na tlenie po prostu. Łatwiej mnie wtedy złapać, bo tam bywam dość często.

  45. violamalecka pisze:

    Mam nadzieję, że wszyscy w dobrym zdrowiu
    weszli w progi nowego…? Uśmiechy!!!

  46. pstro pisze:

    pewno, że zdrowi!/napisała, zakaszlała i pociągnęła nosem tak, żeby Odarty nie widział/ :D

  47. mmrr pisze:

    u mnie coś na blogu głośno plumnęło… tak „plummm!!!!!”… patrzę co się stało a tu nowy awatar Pstro… BardzoŁadny :)

  48. pstro pisze:

    mmrr, chciałam tak od świtu z sercem na dłoni…i przespałam moment, a tak się szykowałam…ale lepiej późno niż wcale nie? :) dzięki :) ładny jak ja :D

  49. pstro pisze:

    viola, ale stęskniłaś sie za nami? :> /zerk na nią spode łba/ ;)

  50. odarty pisze:

    Viola, ta Beth ma ostry, silny głos, że aż ACH

  51. odarty pisze:

    Sagę o ludziach lodu zdarzyło mi się nawet kiedyś oglądać w tv. Byłem pod wrażeniem, ale nigdy potem już nie miałem tej przyjemności

  52. pstro pisze:

    ja bym chętnie poogladała Ci powiem…ale dopiero jak dokończę czytać :D

  53. odarty pisze:

    no proszę ;)

  54. odarty pisze:

    Dobranoc…

  55. mmrr pisze:

    … i już po świętach :)… witam wszystkich

  56. filemonka pisze:

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Zgłosicie bloga do konkursu? Przy tak licznej rzeszy fanów ten blog ma szansę :)

  57. pstro pisze:

    Filemonka, własnie dzięki tej licznej rzeszy fanów jak to nazwałaś, w ubiegłym roku byliśmy na pierwszym miejscu, zatem w tym roku nie startujemy, bo wyżej być się nie da , ale chętnie wesprzemy jakiś znajomy blog, oddamy swoje glosy i będziemy trzymać kciuki :)

    • wizzgaa pisze:

      Słusznie Pstro – droga moja, widzę ,że potrfisz zachować umiar zarówno w stroju ,jak i uczesaniu ….pochwalam .

    • pstro pisze:

      wizzgaa, ja zachowuje umiar we wszystkim, na tym polega moja niepowtarzalność i takie tam inne :D…

  58. wizja pisze:

    Wizga ,co ty możesz wiedzieć o elegancji prostoto jedna . Ni słuchaj jej pstro .

  59. wizzgaa pisze:

    Dobrze ,że tu nikogo nie ma bo pomieszałaś teksty. Ja tak archaicznie nie gadam , mówiłam odwrotnie…!

  60. wizja pisze:

    To żadna nowość , ty zawsze mówisz odwrotnie .

  61. pstro pisze:

    wszyscy się wzięli do pracy z nowym rokiem?:> niesamowite!

  62. Bo najlepiej zrobić teraz coś by później nie robić nic.

    p.s. przykro mi, że nie mogłem pomóc.

  63. pstro pisze:

    Valuś, nic się nie stało , mogłam zerżnąć coś z neta, ale nic mi się nie podobało, chora robię się marudna i ten nos napuchnięty wnerwia, teraz wiem jak się czują Ci z dużym nosem, tak na co dzień, przesz to można mieć nerwa permanentnego :D

  64. pstro pisze:

    a Maskana jeszcze nie doszła do siebie? rozmawialam z nią po północy i kiedy już ledwo ją rozumiałam powiedziałam
    – piłaś fest?
    – nie piłam
    – piłaś fest?
    – no nie piłam
    – to powiedz Gibraltar
    – piłam!

    cała Maskana :P:D

  65. Jeszcze jej nie spotkałem ale mam nadzieję, że się pojawi :-)

  66. pstro pisze:

    Valuś, jak się pojawi, to przypomnij jej może, że też mam tlena co? i że jeszcze pobędę…bo się poopalałam i mnie trochę piecze więc siedzę :D

  67. Dziś to już pewnie śpi, bo praca czeka ale przypomnę przy najbliższej okazji.

    Pstro, jak lubię tę twoją karnację (na bank wyglądasz bosko) tak cię proszę, ty uważaj z tym sztucznym słońcem :->

  68. pstro pisze:

    przesz wiesz, że ja w równej mierze jestem rozważna jak romantyczna :D …
    normalnie wszyscy sie zmówili i postanowieniem noworocznym przed północą chodzą spać, a całe dnie pracują…chcą we mnie poczucie winy wzbudzić, normalnie tak czuję :P

  69. filemonka pisze:

    Pstrusia, no tak, jeden Oscar wystarczy :D

  70. pstro pisze:

    dokładnie :D mam nadzieję, że jakiś znajomy blog wystartuje, będzie komu kibicować, Adam by mógł się zgłosić :>

  71. elatroska pisze:

    Witam!!Wczoraj jakas słaba byłam.musiałam odespać trochę.Pozdrowienia zostawiam i lece do kumpeli na kawkę i na ploteczki.podobno wyrwała w necie jakieś xiachoooooo:))))))))

  72. pstro pisze:

    Ela, tylko zamknij buzię jak będzie opowiadać, żeby nie wyszło, żeś zdziwiona :P:D

  73. graforoman pisze:

    No i w telewizorze siebie dzisiaj zobaczyłem. Jestem Gwiazdą! ;)

  74. Adam pisze:

    nie mogę się zgłosić bo mój blogasek jest bezkonkurencyjny.
    To by było nie fair.

  75. pstro pisze:

    e tam, nie lubisz się bawić?;>

Skomentuj

