Obsada …

Rzekła do mnie PstrÓśka, nie udawaj greka
Pokaż że jest w tobie, choćby źdźbło człowieka
Jakiś teatr wymyśl, niech się kręci scena
Wszak cię nie opuszcza, twej poezji wena

Myślę ja więc sobie, szkoda próżnych gadek.
Role porozdaję, uśmiech niech zwycięża
Onufrego wzorzec – Jacek to Przypadek
Ten co mu się marzy, rola Krysi męża

I tu szkopuł powstał, która kandydatka
Mogła by tej roli, móc najlepiej sprostać
Pstro czy też Maskana, trudna to zagadka
Albo która Zuzi, rolę winna dostać?

Myślę takoż sobie, niech że ludu racja
Tu na łamach bloga, sama się wypowie
Wszak panuje przecie, w kraju demokracja
No i nie dostanę, wałkiem po mej głowie.

Adam

ps. Do ilu głosów walczymy? bo nie wiem czy rodzinę obdzwonić….

193 Responses to Obsada …

  1. pstro pisze:

    kurde, sama jestem ciekawa jak rozłożą się głosy , dodam jedynie, że moderacja komentarzy, to nie ja :P:D

  2. onufry69 pisze:

    to jakieś głosowanie jest? To daję głos…hał, hał, hał. :P

  3. odarty pisze:

    cześć i sława :

    w nadziei, że pstro tego poniżej też nie znała ;) :D

  4. pstro pisze:

    Ty Odarty myślisz, że pstro jest omnibusem :P a busem czasem jeździ, nie przeczę :P:D

  5. pstro pisze:

    wykąpalam się, włosy w nieładzie, ale prostownica..w.róć! żelazko, Se z nimi poradzi…o 19stej będą znajomi…wystarczy pomalować twarz i się ubrać skąpo :D

  6. pstro pisze:

    aha! chcialam dodać, że jak tak zerkam na fotkę w notce i na logo bloga, to mi się wydaje, że mój astygmatyzm się pogłębia :P:D

  7. pstro pisze:

    haha…wredny! :P

  8. Adam pisze:

    Cisza tu zapadła,
    zda się konsternacja
    Mądrych zwykle wielu,
    milczą dzisiaj wszyscy
    Każdy niby może,
    głos w dyskusji zabrać
    Tylko wybór roli,
    nie tak oczywisty ?

    ;)

  9. maskana pisze:

    tadam wróconam. Można się cieszyć, choć niekoniecznie.
    Sanki mnie nie zabiły ale zejdę na płuca. Na coś trzeba…

    Adam Twój wiersz konwencją przypomina mi pióro Anatola Ulmana. Podoba mi się:)

  10. Adam pisze:

    Odartemu rolę,
    może sam zapodam
    Mowa jego zwykle,
    gładka niczym szklanka
    No i z podobizny,
    może jeszcze dodam
    Że z tym jednym zębem,
    zagrać może Franka

    ;)

  11. maskana pisze:

    Odarty, czy te plany uwzględniają jakąś nocie? nie żebym naciskała, cototonie:) tak tylko pytam, zupełnie bez podtekstu i wcale ale to wcale nie kieruje mną egoizm podsycany Pstruskowym „mask piszesz?”:)

  12. odarty pisze:

    Adam, wróci kiedy ja zechcę ;) Luty tego nie sprawi, jest za krótki :P

    maskana, nie planowałem pisać ;) Mam zaległości „czytelnicze”. Mogę Ci podpowiedzieć jedynie, i to będzie mój wkład, że Daria pewnie coś interesujacego by skrobnęła, ale nie wiem czy się zgodzi…

  13. Adam pisze:

    Dobranoc wszystkim. Padłem jak kawka.
    Do Odartego prośba (jeśli mogę) – przejmij moją rolę ;)

  14. odarty pisze:

    Dobranoc Adam :)

    No to przejmuję :P Kto mnie lubi?

  15. mmrr pisze:

    Onufry , Onufry… szczególny Przypadek
    Jest chłop i przystojny… no i ma posadę
    Hektary też ma ci, ma też i Wartburga
    Nie jedna dziewczyna za nim to aż furga

    Rolę Zuzi Pstruśce to bym dał najchętniej
    Wygląda uroczo i tak bardzo „pientknie”
    Jak Zuzia w serialu… może nawet lepiej
    Nie chcę poównywać… bo to niebezpieczne :)

    A Maskanie rola Krysi tu przypadnie
    Bo Maskanie w roli tej będzie najładniej
    Ona też jest „pientkna” tak samo jak Pstrusia
    Jak Krysia w serialu też jest taka trusia :)))))

  16. elatroska pisze:

    Pstro w roli blondyny widzę ją najbardziej a maskanę w brunetce.Adam oczywiście pokazał co potrafi i chce by go pochwalić.Więc chwale go z ochotą bo zrobił to uroczo rozdając role lepsze niż w kabarecie.Kurcze onufry pęknie z dumy że w serialu gra:)))

  17. maskana pisze:

    Elu, jestem brunetką więc to by mi nawet pasowało:)

  18. wyzwolonazliczb pisze:

    Ja bym Maskanie dała rolę Zuzi :) Bo tak. :)

  19. maskana pisze:

    Ulotna:* Twoje uzasadnienie najbardziej mi sie podoba:)

  20. Kylinn pisze:

    blatego pojęcia nie mam, więc w głosowaniu głosu nie zabiorę, od tak tylko na chwilę wpadłam z bezsenności w senność, dobranoc państwu:)

  21. wyzwolonazliczb pisze:

    Bo ja podałam bardzo merytoryczne uzasadnienie, Maskana :)

  22. maskana pisze:

    yhym… merytorycznaŚ jak nigdy:D

    • wyzwolonazliczb pisze:

      Się uczy człowiek :) to się nauczył merytoryczności (cholera, cieżkie słowo) :) To mój bardzo merytoryczny głos możecie policzyć za 100 i ogłosić wyniki, że Maskana dostała rolę Zuzi :D

  23. violamalecka pisze:

    Witam…
    Ktoś tu jest poza mną… kto..?

  24. maskana pisze:

    Tytułem SŁOWA NA NIEDZIELĘ:
    od świtu za mną chodzi… wciąż i wciąż… i jestem zakochana coraz mocniej…

  25. pstro pisze:

    uszczypnęłam się i zabolało…znaczy żyję…przy wyrze akcesoria potrzebne w razie czego były wszystkie, co do miski :D…uchylone okno dało w pokoju temperaturę chyba ze 3 stopnie, tak tu pizga…:)

  26. maskana pisze:

    u mnie jest -8. W słońcu:)
    Rano sanki przymarzały do śniegu:D

  27. pstro pisze:

    to dlatego miałam szron na plecach jak wstałam :D

  28. pstro pisze:

    bo nie doczytałam…to która sie chajta z Onufrzakiem? bo trza by już gąsiory z winem nastawiać :P

  29. graforoman pisze:

    Onufry przydybany przez babę. Skandal!

  30. mmrr pisze:

    dziń dybry wszystkim słonecznie i mroźno… więc super…

  31. pstro pisze:

    niech będzie że dobry, bo że dzień to nie podlega dyskusji ;)

  32. graforoman pisze:

    Słuchajcie Maskany. Maskana ma zawsze rację, a zwłaszcza dzisiaj. ;)

  33. Adam pisze:

    Nic tak nie działa dobrze na rozrywkę, jak porządny granat.

  34. pstro pisze:

    masz ochotę się rozerwać? ;>:P

  35. pstro pisze:

    znam ciekawsze formy rozerwania się. możliwe, że mniej spektakularne, ale bez narażenia życia :D

    ale mam przesypiającą niedzielę…człek jedną noc baluje, a potem odsypia parę dni ;D

  36. pstro pisze:

    że żyję? cieszę się ;) pisałam już, że jestem uzależniona od życia…to jedyne uzależnienie jakie mam

  37. pstro pisze:

    Ela dziś baluje, Onufrzak znowu się urlopuje…. cisza jak w kościole ;)

  38. pstro pisze:

    wstaw trochę na bloga :> :) też sobie poczytamy :)

    • Adam pisze:

      to nie dobry pomysł
      one są takie, co je trzeba przytulić.
      nie wszystkie wiersze można rozebrać do naga.
      wystawić.

    • Adam pisze:

      Być

      Choćby tylko kartką
      Taką ? ze ściennego kalendarza
      Istniał bym wtedy cały dzień!
      I to nic!, że tak rzadko
      że to tylko raz w roku
      ale by się zdarzyło.
      I miałbym też swój cień
      Nie tak jak teraz
      Że wciąż chcę uciec z mroku.

  39. pstro pisze:

    smutne takie, samotne jakby

    • Adam pisze:

      Są jeszcze bardziej smutne.
      Jak ten:

      Zatańcz mnie.
      Tylko cię proszę – nie zaniedbaniem!
      Zatańcz mnie nocą
      Zatańcz mnie w dzień
      Zatańcz wieczornym ciała śpiewaniem
      Zatańcz radością, oczu spojrzeniem,
      Swym pożądaniem o świcie…
      I tylko proszę…
      Nie zaniedbaniem
      Niech życie będzie raz życiem!

  40. pstro pisze:

    też nie lubię zaniedbania, co prawda nie doświadczyłam jeśli chodzi o relacje damsko męskie , ale słowo samo w sobie trąci …..(zamiast kropek proszę SE wstawić słowo, które mi uciekło :> )

  41. wizja pisze:

    Nazwij orchideę
    – storczykiem ….
    i straci połowę dystynkcji .
    Tak łatwo wytrącić
    nam ,
    z ręki ,
    każdy oręż .
    Witam i pozdrawiam . Ten wierszyk wykuła wizzgaa na mojej skałce ale podrzucam tutaj , w miejsce bardziej odpowiednie.

  42. pstro pisze:

    wizja no niech Cię wyściskam no! gdzie Ty się podziewasz hę? przesz Ela to już prawie listy gończe za Toba rozesłała :>

  43. Kadarka pisze:

    Olaboga!! Jakie tu wierszyki piękne!

  44. violamalecka pisze:

    Cześć dziewczyny…
    Jak mija dzień, bo mi blues’owo…
    a może będzie i barowo… jak się ruszę…

  45. Kadarka pisze:

    Viola, ja się dziś nie ruszam. Nie jestem zahartowana w bojach z mrozem, a już swoje odmroziłam :P.

  46. pstro pisze:

    ja na bar to dziś nawet nie zerkam, woda mineralna jest moim towarzyszem dziś :D
    cześć! :) Kadarka przysiadłaś w końcu? :>:)

  47. Kadarka pisze:

    Cześć :)
    Dałam sobie luuzz przed kompem z okazji zdanego egzaminu /duma rozpiera/… poprawkowego :P :))

  48. Kadarka pisze:

    Viola, dzięki. Ufff :))

  49. onufry69 pisze:

    Mask mnie pytasz? Ja nie śpię. ;-)

  50. elatroska pisze:

    A teraz idziemy na jednego….jednego….jednego…:) :)Takie przyśpiewki były na wczorajszym koralowej powtórce z rozrywki:))))Nic mi nie dolega poza łydkami bolą niesamowicie!!Dobry jakby kto nie spał….:) :)

  51. wizzgaa pisze:

    Ja nie śpię bo rymuję w siódmych potach:
    Niebo zasnuła przecierka
    gdym obsunęła się z świerka ,
    nie pomnę , o której godzinie
    nie powiem też o przyczynie ”
    Pstro pisała gdzieś ,że chce coś wesołego na bloga to napisałam . No….może druga wzrotka będzie jeszcze śmieszniejsza . Jak co Pstro to mów i migusiem pisze drugą.

  52. pstro pisze:

    wstaliście? no, ja też :D …jak wczoraj w nocy wracałam do domu, to mróz, że aż oddech zamarzał…wstaję, a tu miasto w słońcu się kąpie! :)

    wizzgaa Ty pisz dziewczę pisz i Se nie przeszkadzaj :> a ślij mi czym prędzej :P

  53. wizzgaa pisze:

    Noo, ja wiedziałam ,że tak będzie . Nikt sie nie roześmiał ?Wszystko jedno pstro – mówiłaś /to nic ,że w okularach/ to masz . Druga zwrotka będzie chyba z onufrym.Pojęcia nie mam .

  54. wizzgaa pisze:

    Chyba nic z tego nie będzie, onufry mi sie tak zagmatwał . Nie mam do niego rymu , tylko kufry.Ewentualnie fry,fry , jakie ptaki czy coś. Jak dam radę to wpadnę.

  55. odarty pisze:

    sześć :) Kogo tu się obgaduje, hm?

  56. pstro pisze:

    Odarty jeszcze nikogo…zaczniemy? :D

  57. pstro pisze:

    naszej erze…zdarzają się…:D

  58. Adam pisze:

    właśnie idą lokatorzy na dwójce

  59. odarty pisze:

    ja i Onufra nie znam, nie wiem co naprawdę kryje się pod jego kapeluszem. Okazuje się, że nie znam nikogo, prócz siebie ;)

  60. onufry69 pisze:

    Onufry to temat morze…:-P

  61. Adam pisze:

    Onufry – dzież bym śmiał
    Tak tylko zapytałem
    / z ciekawości chyba/

  62. wizzgaa pisze:

    Nieważne , jakie morże . Mam rymy!
    Zawisłam na pachach ,tuż obok maskana,
    trwożnie się chwiejemy pod chmurną zacierką,
    przybieżał onufry ,cap ją pod kolana,
    nieczuły,że po prawej żar ptaszyna ćwierko. Ojojoj! Chyba za wysoko sięgałam . To trzeba dopracować albo zaniechać . Zawsze mówili nam w szkole ,że trzeba pisać o tym ,co się dobrze zna. a co ja wiem o pod-kolanach.

  63. pstro pisze:

    wizzgaa..jeszcze ze trzy zwrotki i okrzykniemy Cię poetkOM :D

  64. pstro pisze:

    Onufrzak na tym urlopie taki pobudzony, żywy, tryska.,..energią :P:D

  65. onufry69 pisze:

    Fakt, ma dziewuszysko wenę. Daj upust wizzgaa emocjom.

  66. pstro pisze:

    wizzgaa odczepić maskanę dałoby radę, gdyby ją wziął na kolana, a nie pod kolana :P coś Ci się pokiełbasiło :D

  67. pstro pisze:

    Onufrzakowi napisałam, że schudłam, to udaje, że mnie nie widzi, że niby aż tak w dół pojechałam :P:D

  68. wizzgaa pisze:

    Jak nie !! Zawsze pazik „brał pod kolana” Jagienkę i różne inne .

  69. pstro pisze:

    pod kolana i do stodoły, dodaj :D

  70. pstro pisze:

    myślisz? no ja bym tak karku nie nastawiala w tym temacie ochoczo :D

  71. pstro pisze:

    Onufrzak czy Ty mi zawsze w słowo musisz wleźć? :P

  72. pstro pisze:

    wspomniałam o notce i wszyscy się rozpierzchli w popłochu :P:D
    przesłuchalam sobie tę tubę Odarty co dałeś na początku, świetna i nie znałam i na youtube nie ma tego, a szkoda :)

  73. pstro pisze:

    Odarty, Ty się tutaj nie musisz ograniczać, możesz napisać nie dwie, nawet trzy to mało, pięć ? -pytasz, ależ!, nawet siedem możesz napisać! :D

  74. odarty pisze:

    a widzisz :P

    Onufra obrzuciłyście błotem, ale zuch chłopaczyny się ogarnął

  75. violamalecka pisze:

    O… jak tu gwarno!!!
    Dzień dobry ;-)

  76. pstro pisze:

    viola, gdzie Ty się szwendasz od rana hę? :>

  77. pstro pisze:

    a ich lubicie? :)

  78. odarty pisze:

    pstro, czuję jakis podstęp :P Za dużo mnie chwalisz. Przestań, bo słabnę ;)

  79. pstro pisze:

    a jak całkiem osłabniesz to co będzie? ciekawością pchnięta pytam :D

  80. odarty pisze:

    pewnie pożyczę Ci bezzwrotnie stówę, napiszę 3 notki albo nie, 2 napiszę… i zadedykuję jakąś uroczą, klimatyczną muzę… więc przestań :D

  81. pstro pisze:

    weź mnie nie prowokuj! :D

  82. odarty pisze:

    weź zmień mi geny :D

  83. pstro pisze:

    weź mnie…. nie bierz …pod mój dłuuugi włos :D

  84. odarty pisze:

    weź mi nie zmieniaj planów :D

  85. pstro pisze:

    weź nie mów mi co mam robić :D

  86. odarty pisze:

    weź mnie okłam inaczej :D

  87. pstro pisze:

    weź nie poddawaj pod wątpliwość skuteczności moich kłamstw :D

  88. odarty pisze:

    weź nie wierz we wszystkie słowa mężczyzny :D

Skomentuj

