Dance me to the end of love.

Po przetańczonej nocy ocknęliście się na parkiecie w ……tam JAKICHŚ objęciach i stwierdziliście ,że już nie możecie bez TEGO tam żyć . Dwadzieścia lat później po nieprzetańczonej nocy stwierdziliście,że nie możecie już ani sekundy dłużej z TYM tam być . Odchodzicie a zamiast serca puste , wyszarpane miejsce . I zaczynacie tęsknić i boli i strach . Tęsknicie za tym ,że było nieziemsko i co teraz ? Może się już takie coś nie powtórzy ?Wcale nie tęsknimy do NIEGO/JEJ, tylko do tego czegoś , do tego stanu . Czyli co , obiekt to sprawa jakby wtórna ?! Znacie to ?

Wizja

Czasami wyciągam niektóre komentarze by ujrzały światło dzienne, żeby inni mogli nacieszyć nimi oczy, tudzież podyskutowali w danym temacie, albo z kilkunastu innych powodów, które można skwitować jednym BO TAK. Komentarz Wizji wydał mi się akuratnym na notkę. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi, bo chyba tego nie zniesę! :)

214 Responses to Dance me to the end of love.

  1. pstro pisze:

    taniec to jedynie przykład, tak myślę, ale merytorycznie odpowiem: znamy to, my pstro znamy ;)
    a czy obiekt to rzecz wtórna? nad tym muszę pomyśleć, a to trochę potrwa :P

    • wizja pisze:

      Cześć pstro . Pomyśl : tęsknisz do stanu a nie określonego człowieka . Fakt,że stan wywołuje JAKAŚ TAM obecność drugiego człowieka ale tak naprawdę chcesz ponownie tego stanu uniesienia / określenie na skróty/a wyobrażenie człowieka , który mógłby to wywołać / przybliżyć/ jest tylko wyobrażeniem. Może cię dopaść zarówno STAN , jak i zdziwić czowiek bo sądziłaś ,że powinien spełniać nieco inne kryteria.Acha , uniesienia nie utożsamiać z tym , co „raz przeżył ” onufry. Ale to każdy chyba wie.

    • pstro pisze:

      Wizja mądrze prawisz jako , że podzielam Twoje zdanie :)

  2. Fanny pisze:

    Mnie tam się podoba możliwość zmieniania obiektów.

  3. onufry69 pisze:

    czuję się dyskryminowany jeśli chodzi o moje komentarze. :P

  4. pstro pisze:

    tak sobie pomyślalam, że faktycznie tęskni się za stanem tego pierwszego tańca/ słowa/spojrzenia, tym dreszczykiem wewnętrzego podniecenia, bo kiedy się już pozna wszystkie kroki partnera, to bo ja wiem czy jest aż tak ekscytująco?
    Miia,a ciąg dalszy? bo….? :>

  5. onufry69 pisze:

    mnie tam większość rzeczy wewnętrznie podnieca.

  6. pstro pisze:

    wymień piętnaście pierwszych z brzegu ;)

  7. elatroska pisze:

    Hmm powiem ja wam że i ja uważam że bardziej tęskni się za tym co sie czuło niz za osobą.Jest w tym prawda.no tak przeleciałam różne zdarzenia myśl o odlociejaki towarzyszył on sprawia że chciałoby się jeszcze raz…:)))No kłaniam się i uśmiecham do was ludziska:)

  8. pstro pisze:

    oduśmiechamy się Ela do Cię :)

  9. Adamaszek pisze:

    Tak, to racja, na pewno chodzi o stan wewnętrzny, a nie o człowieka. Zgadzam się całkowicie.

    A tak na poważnie – gdyby mnie ktoś spytał, czym się różni mój związek teraz od związku 10 lat temu, to na pierwszy rzut odpowiedziałabym, że niczym, bo takie mam wrażenie. Jest przecież tak samo dobrze.
    Dopiero po pewnym czasie znalazłabym różnice.
    I w życiu bym nie uznała za sensowne szukać czegoś podobnego czy takiego samego, co już kiedyś przeżyłam, niby po co? Przecież już to mam /uniesienie lewego kącika ust w celu wyrażenia zdegustowania/ :P

    • onufry69 pisze:

      jestem tego samego zdania. Podobnie z seksem. Przecież kiedyś już miałem orgazm. Ja nie chcę się już pocić.

    • Adamaszek pisze:

      Masz rację. Może jestem w jakimś sensie uprzywilejowana, nie wiem w jakim, ale mogłabym się kochać z tą samą osobą codziennie i nigdy bym nie miała wrażenia, że jest tak samo jak już kiedyś było ;P

    • onufry69 pisze:

      chcesz mi przez to powiedzieć, że wtedy możesz myśleć przykładowo o fachowcu od pralki? :P

    • Adamaszek pisze:

      Tak napisałam?? /szerokie roztwarcie oczu/

    • Adamaszek pisze:

      Nie to samo, Pstro, ale i w pewnym sensie to samo. A z drugiej strony jest się teraz w wieku, kiedy już dokładnie wie się czego się chce, a czego się nie chce i dlaczego, więc… z pewnością powrót do dawnej fascynacji nie jest możliwy. Bo jesteś innym człowiekiem. I ta osoba jest innym człowiekiem. A jednocześnie tym samym i to jest takie fascynujące. Może jednak nasze związki nie są tak bardzo podobne. Mogły mieć inny przebieg. Nie ma modelowego, jedynie obowiązującego schematu związku

    • pstro pisze:

      ze mnie jest niezły model, wiec i związek modelowy jest :P

    • Adamaszek pisze:

      Onufry, a Ty? Myślisz o kimś innym?

    • Adamaszek pisze:

      A to widzisz. Mnie jest pewnie daleko do modelu :)

  10. pstro pisze:

    miałaś Ada, miałaś ;)

  11. elatroska pisze:

    Och no to obejmuję was wszystkich mocnooooo

  12. elatroska pisze:

    Nie zgodze sie z toba Ada:)Nie powiesz mi ze teraz czujesz to samo jak na początku.

  13. pstro pisze:

    po 10ciu latach to dopiero sie tęskni za tym stanem sprzed lat, kiedy sie jeszcze nie znało partnera od tańca a fascynował jak mało kto :>

  14. elatroska pisze:

    Onufry no będziesz miał sporo roboty zeby to dziecko nauczyc życia:))))

  15. elatroska pisze:

    Mnie globus boli od dwóch dni:)))))Onufry zawiadowcą no kurcze zawsze dla siebie znajdzie lepsze zajecie:))))

  16. pstro pisze:

    o! bierzmy przykład z Eli i piszmy jeden pod drugim co? :> bo biegam po tych komciach jak kot z pęcherzem :P

  17. elatroska pisze:

    no trzeba sobie upraszczać:)))

  18. pstro pisze:

    dokładnie, jak po jabłka to przez płot , a może to zły przykład :D

  19. elatroska pisze:

    Onufry ty leniu prawie śmierdzący co nie piszesz u siebie nowej noci co?Zdałoby sie oczy czymś nacieszyć i ochoty nabrać.Zbliza sie wekend w końcu:)))))

  20. pstro pisze:

    Onufrzakiem jak nie potrząśniesz, to nie ruszy z miejsca normalnie :P

  21. elatroska pisze:

    Tak sobie teraz myślę jak można nie tesknić za dotykiem w tańcu pierwszy raz?no jak.Toż teraz to zupełnie co innego.Wiesz dokładnie jaki bedzie następny a wtedy…?Wtedy się czekało

  22. onufry69 pisze:

    Elcia, mówią, że seks jest przereklamowany, to sobie do serca wziąłem. :P:D

  23. elatroska pisze:

    Czy ty wiesz gdyby on był szefem zakładu?Do wskazywania palcem miałby ludzi:))))

  24. onufry69 pisze:

    Pstruśka, to potrząśnij, no potrząśnij. :P

    • pstro pisze:

      kiedy nie mogę, bo jeszcze z Ciebie całą tą tęsknotę wytrzęsę i mnie potem baby będą z widłami po wsi ganiały :P

  25. elatroska pisze:

    No co ty?Kto ci to powiedział?Chyba ktoś bez czucia:)))

  26. elatroska pisze:

    Przydusić onufrzaka trzeba do tych trzech ostatnich sztachet co przy jego płocie zostały.Myśle że to by cos dało bo bałby sie o te ostatnie sztachety:)))

  27. Adamaszek pisze:

    Ale nie, ja się zgadzam. Seks jest przereklamowany, kiedy się go bierze bez czucia właśnie :)

  28. onufry69 pisze:

    Pstruśka, nie pytałem, bo ja Twoje zdanie na ten temat znam. :P:D

  29. elatroska pisze:

    No bez czucia? No to na tak zwanego umarlaka:))))Nie zdarzyło mi sie to jeszcze!

  30. onufry69 pisze:

    Elcia, poczekaj, zaraz zobaczę. No czucie jeszcze jest. :P:D

  31. elatroska pisze:

    No ja myślę że krwe w tobie płynie jeszcze młoda:)))Pstrusia no na śpiku:))))))Nic nie widziałam nic nie słyszałam:))))

  32. pstro pisze:

    czucie, a u_czucie? :D

  33. onufry69 pisze:

    Pstruśka, toż zdarza mi się myśleć. :P

  34. onufry69 pisze:

    Elka, młodo się czuję, to prawda. :P

  35. elatroska pisze:

    Kurcze a ja coś ostatnio właśnie jakoś staro:(Licze że na wiosne sie polepszy i znowu diabliki w oczach sie pojawią…:)))

  36. onufry69 pisze:

    Elka, to może ja popedałuję do Ciechocinka, co? :P:D

  37. elatroska pisze:

    byłam w sanatorium i wiem ze tam trzeba byc zdrowym zeby turnus przeżyć:)))))))))))))))0

  38. pstro pisze:

    ja się czuję ,pachnę ładnie :D , błysk w oku jest, mogłabym spoważnieć trochę, ale wtedy by myśleli, że chora jestem, majątkiem by się rozporządzili, a na co mi to :P

  39. onufry69 pisze:

    Pstruśka, to prawda, trochę wiosen już. :D

    • pstro pisze:

      Nieważne kto jak tańczy
      Lecz by wzruszenia trzymał na kolanach /zanucenie/ ;)

      a ile przed nami! ho ho ! a może nawet ho! ile nam jeszcze narzYczonych przedstawisz, wszystko przed Tobą :D

  40. elatroska pisze:

    No na myśl sanatorium też zaświeciły mi się radośnie oczy:))))

  41. onufry69 pisze:

    a ten błysk to się czasem przy astygmatyźmie nie wyostrza aby? :P

  42. elatroska pisze:

    Niech przedstawia my szanowna komisyja ocenimy czy do onufrzaka pasuje:)))

  43. pstro pisze:

    byłam w Ciechocinku dwa lata temu, pierwszy raz w życiu byłam, ale przejeżdżałam meleksem koło tego Domu Zdrojowego :D

  44. elatroska pisze:

    No naszej uwadze nie ujdzie nic:)))Ciechocinek ten gdyby przemówił to by dopiero były nocie:))))))

  45. pstro pisze:

    Ela, jakiś wypróbowany sposób na globusa masz?

  46. Adamaszek pisze:

    A nie jest tak, że jak człowiek chce ciągle wracać do tego pierwszego stanu euforii, to się potem może tym poważnie zmęczyć, aż ma dosyć wszystkiego i wzdycha już tylko do tego pierwszego?
    Wy jeszcze nie osiągnęliście tego stanu zmęczenia? ;D;D

  47. pstro pisze:

    stany euforii nie męczą a pobudzają ;) /wymędrkowała na poczekaniu/

  48. Adamaszek pisze:

    Pstro, to możesz być z siebie dumna. Piękna odpowiedź na moje wątpliwości :D

  49. maskana pisze:

    o rety! na chwilę Was samych zostawić i lektura do świtu gwarantowana. A tak ciężko mi składać sylaby… wstydzcie się! mam nadzieję, ze choć nikt się nie odważył merytorycznie pojechać, bo czytanie to jedno a czytanie ze zrozumieniem to już zupełnie inna historia;)

  50. maskana pisze:

    Mmrr, czy Ty zaglądasz do swojej skrzynki?

  51. elatroska pisze:

    łoł co za wymiana myśli:)))Ja mało korzystam z wanny ale sama swiadomośc ze jest to tez dobre.Ja powiem dobranocka…ziewnęłam sobie :)))

  52. pstro pisze:

    no, a teraz po tej dawce nutek, wypowiedz się merytorycznie :P:D

  53. odarty pisze:

    „Ciało odczuwa przyjemne wibracje, następuje wyraźny wzrost energii i siły życiowej. Poddając się dynamicznemu, radosnemu ruchowi stajemy się bardziej spontaniczni, pozwalamy współistnieć harmonijnie wszystkiemu, co w nas żyje, dać temu przestrzeń. Wchodzimy w bliski kontakt z samym sobą, uczymy się lepiej rozumieć nasze emocje i potrzeby, uzyskujemy wgląd w nasze życie”.

  54. violamalecka pisze:

    Kochana kawiarenko… wcielo mnie znów w Biesach… wracam jutro.
    Pozdrowienia dla calej ekipy kawiarnianej… BlueBird

  55. Kylinn pisze:

    dzień dybry! właśnie u mnie słoneczko zaświeciło :D
    a wracając do notki, to ja odpowiem, że nie znam, pomimo już pewnego wieku, wciąż tańczę pierwsze „tańce”, do których tęsknię mniej lub bardziej, ale to nie ma znaczenia, bo zachwilę jest już nowy „taniec” :)

  56. pstro pisze:

    no co tam miluchy? :>

  57. pstro pisze:

    viola wracaj do nas szybciorem! ;)

  58. maskana pisze:

    piątkowy wieczór jest moim najulubieńszym z ulubionych wieczorów:)
    dzień dobry bardzo!
    komu łazanek z mięsem, kapustą i grzybami?:>

  59. pstro pisze:

    kurde mi!! ja lubię! ja! mnie wybierz! :>:D

  60. maskana pisze:

    mówisz i masz – czekaj na kuriera:D

  61. pstro pisze:

    Maskana, ale pamiętasz jakich lubię/ mam nadzieję, że poprosiłaś żeby przysłali do Cię z pięciu i wybrałaś odpowiedniego :P

  62. maskana pisze:

    no ja nie pamiętam? oczywiście, że pamiętam! tak pamiętam, że nie mogłam się zdecydować i wysłałam do Cię wszystkich pięciu:P

  63. pstro pisze:

    a to dlatego trąbią w tv, że chyba koniec świata, bo jeźdźcy Apokalipsy byli widziani :P:D

  64. maskana pisze:

    żeby Ci tylko nie zjedli po drodze, bo to dopiero byłby koniec świata:D

  65. pstro pisze:

    kurde, ale bym SE łazanek zjadła ;D

  66. maskana pisze:

    a ja mam ich już po kokardy.
    Łaziły za mną od przedwczoraj. I przesadziłam z ilością;)

  67. onufry69 pisze:

    I znowu będziesz miała wzdęcia.

  68. pstro pisze:

    przeczytałam, że znowu będzie miała wzięcie i sobie pomyślałam: jakie znowu? :D

  69. onufry69 pisze:

    O ile nie będzie miała wiatrów po tych łazankach. :-P

  70. maskana pisze:

    Onufrzak, czy Ty się o mnie martwisz?:P

  71. onufry69 pisze:

    No trochę, ale bardziej o dziurę ozonową. :-P

  72. maskana pisze:

    jeśli myślisz, że każdy ma tak jak Ty, to pragnę Cię uspokoić – my mask nie mamy.
    Możesz spać spokojnie:P

  73. pstro pisze:

    weekendujecie?:>

  74. pstro pisze:

    ja się tak nie bawię, się pojawiam, to czmychacie w krzaki , zrobię focha i zobaczycie :P

  75. maskana pisze:

    w miękkość atłasowej pościeli kochana moja. Krzaki będą dzisiaj:)
    Dzień dobry bardzo!

  76. pstro pisze:

    że ja o tej porze na nogach, to normalnie czas się przepadać w związku z pierwszymi objawami bezsenności ;)

  77. mmrr pisze:

    a ja powiem dzień dobry Tobie Pstro i Tobie Maskana i idę powydzierać się no bo Niestety trzeba mieć ambicję :))))

  78. mmrr pisze:

    dzień dobry Odarty…. no już jestem po pierwszym śpiewaniu :))))))))))))))

    Łooo…
    Nawet gdy cię spotka szóstka w totolotka
    Pamiętaj nygusie masz być orłem a nie strusiem
    Nawet gdy cię spotka szóstka w totolotka
    Pamiętaj nygusie masz być orłem a nie strusiem

    Jaka piękna jest ojczyzna nasza z lotu ptaka
    Aż chce się płakać, normalnie chce się płakać
    O jaka piękna jest ojczyzna nasza z lotu ptaka
    Aż chce się płakać, płakać się chce

  79. pstro pisze:

    mmrr znaczy nieprzerwanie ćwiczysz? :> poproszę potem o nagranie ;)

  80. mmrr pisze:

    wiesz Pstro jak cuś jest niezwykłe i trochę synchroznizuje się z moim wewnętrznym spokojnym rytmem to chcę się tego nauczyć aby umić :)))))

  81. pstro pisze:

    mmrr, to wypisz wymaluj jak ja :) grać na gitarze nie umiem, ale chętnie posłucham jak Ty grasz, że jak śpiewasz to już nie wspomnę ;)

  82. mmrr pisze:

    Pstro, żeby cokolwiek nagrywać trzeba mieć trochę sprzętu komputerowo/akustycznego do nagrywania… mnie brakuje jeszcze trzech rzeczy: perkusji , miksera z USB i mikrofonu pojemnościowego :)))) /ale się wymądrzyłem, kulę uszy po sobie/

  83. mmrr pisze:

    dobrego przedpołudnia i dobrego południa życzę wszystkim :)))) i znikam na zakupy i do ro bo ty :))))))))))))))

  84. mmrr pisze:

    … domowej ro bo ty :)))))))

  85. pstro pisze:

    znaczy sprzątania? i słusznie, sprzątanie jest powinnością mężczyzn :>

  86. onufry69 pisze:

    ja mogę zagrać na nerwach komuś. :P:D

    dzień dobry. :)

  87. pstro pisze:

    ja mogę zagrać na nerwach komuś.

    czemu po tych słowach zerknąłeś na mnie? :P:D
    byś czasem pochodził zarośniętymi ścieżkami, kurze powycierał, leniu ;P

  88. onufry69 pisze:

    ale co ja mam Ci powycierać? :P

  89. pstro pisze:

    mi nic, ja jestem czysta jak łza :P stare kąty możesz :D

  90. onufry69 pisze:

    aha, bo napisałaś „kurze” i to mnie zmyliło. :P:D

  91. pstro pisze:

    kurde! nie załapałam! ja i nie załapać? zmierzę SE gorączkę tak na wszelki wypadek :P:D

  92. onufry69 pisze:

    jak Ty już nie łapiesz tego co piszę, to ja już nie wiem. smutek, nostalgia…napiję się dzisiaj.
    znaczy i tak miałem się napić. :D

    • pstro pisze:

      ja miałam pościć, ale wczoraj zadzwonili znajomi i zaprosili na imprezę i tyle z postu jak na razie :D wypij moje zdrowie, może mi się myślenie polepszy :P:D

  93. odarty pisze:

    a teraz zmykam, bo mam ważną misję dziś do wypełnienia :P

    paps :)

  94. Adamaszek pisze:

    Czy ją dobrze zrozumiałam, że ten wpis jest o wyższości dobrego orgazmu (jako konkretu) nad dobrym uczuciem (czyli czymś czego nie można dotknąć) ? :>

  95. pstro pisze:

    Ada, a gdzie Ty o orgaźmie się doczytałaś? :>

  96. Adamaszek pisze:

    Onufry pisał, to zrobiłam notatki, dodałam trzy do dwóch i mi wyszło;D

  97. pstro pisze:

    Onufrzak to o nim myśli, ale żeby to wyczytać z jego słów? :P:D

  98. Adamaszek pisze:

    I teraz od razu mnie głowa zaczęła boleć, nie mówiąc o mdłościach, bo te miałam już wcześniej :))

  99. maskana pisze:

    tyle słońca w całym mieście…lalala

  100. pstro pisze:

    mieście? /parsknęła/ :P

  101. Adamaszek pisze:

    Nie masz się co martwić Onufry, ja też Ciebie nie lubię.

  102. Adamaszek pisze:

    To powiedz mi, co mogę zrobić, żeby to naprawić? ;>

    • maskana pisze:

      Ada, są dwa wyjścia – albo napiszesz, że żartowałaś i bardzo go lubisz, albo zapłacisz mój rachunek:)
      Przy czym ja mam alergiczne podejście do dzwoniącego telefonu, więc mój jest stale wyciszony. Od czasu do czasu zerkam na wyświetlacz i oddzwaniam po kolei do wszystkich, z którymi mam ochotę rozmawiać, oraz do tych z którymi nie mam ochoty, a którzy dzwonili więcej niż dwa razy (czyli coś ważnego). Ponadto zdecydowanie większa część mojej rodziny mieszka w Anglii, przyjaciółka w Szwecji, a ukochany kuzyn w USA…
      Sama widzisz… lepiej napisz:D

    • pstro pisze:

      hola hola! a dlaczego do mnie oddzwaniasz dopiero po trzech dniach po szesnastym dzwonku? :P

    • maskana pisze:

      bo do piętnastego wiem, że usłyszę „mask, rusz paluchy i napisz nocię”. Po szesnastym to już tylko „pożycz dychę”:D:P

    • pstro pisze:

      wiesz, wiesz, że niby taka jasnowiCka, a wiesz bo w 32 maile to nei w kij dmuchał :P

    • maskana pisze:

      po 25 wpadasz do spamu:D

    • Adamaszek pisze:

      niech będzie. Przekonałaś mnie. Bardzo go lubię. Czasem nawet trochę bardziej :))

  103. maskana pisze:

    wszyscy balują?:>

  104. violamalecka pisze:

    JEZZZZZDEM z nutką oczywiście… ;-)))

  105. maskana pisze:

    dobrze, że już jesteś:)
    Wypoczęta i zadowolona?:>

  106. pstro pisze:

    w nawiązaniu do tuby to lekki reset wczoraj miałam, czuję ,że pizza mi zaszkodziła :P:D
    viola wrócona! hurra!! :)

    co tam miluchy?:> notka by się nowa zdała :)

  107. Hello there, I discovered your site by way of Google
    even as searching for a similar topic, your web site got here up, it looks great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks. I’m now not positive the place you’re getting your info, however great topic. I needs to spend some time finding out much more or working out more. Thanks for fantastic info I was in search of this information for my mission.

Skomentuj

