Głupia.

„Słowa są największym oszustwem , na jakie faceci nas nabierają. Myślałaś , że poznałaś anioła, bo mówi do Ciebie wszystkie to cholerne ważne słowa? Głupia. Anioły po prostu są, nie muszą nic mówić, nie udają, że Cię znają. Nie muszą. Są, gdy ich potrzebujesz. Anioły są tylko dla Ciebie”

Słowa… mają dla mnie magiczną moc. Sprawiają, że o poranku uśmiecham się do kubka aromatycznej kawy. Powodują, że z wypiekami na policzkach obserwuję rzeczywistość. Pozwalają oddać się marzeniom bez zaworu bezpieczeństwa. Wyciszają w chwilach emocjonalnej erupcji. Głaskają delikatnie moje ego. I układają mnie do snu z obietnicą czucia…
Brzask poranka brutalnie wyrywa mnie z objęć wyobraźni i już wiem, że zatrzymałam się w czasie za długo i że czekać nie znaczy tęsknić i że słowa często zacierają rzeczywistość a Ci, których ślepo wyniosłam pod niebiosa są egoistycznymi tchórzami okupującymi się w wymówkach.
Rozglądam się wokół i powoli dociera do mnie, że Anioł, na którego czekałam tak długo jest tuż obok. I jest tylko dla mnie. Zawsze był…

197 Responses to Głupia.

  1. pstro pisze:

    Myśli kozioł: Coś dla ciebie
    ta zabawa nie jest zdrowa.
    Idź ty lepiej, koziołeczku
    szukać swego Pacanowa.
    Westchnął cicho nasz koziołek
    i znów poszedł biedaczysko
    po szerokim szukać świecie
    tego co jest bardzo blisko./by Makuszyński „Koziołek Matołek”

    i niech mi ktoś zarzuci brak merytoryczności, to na klaty pójdziemy! :P

  2. maskana pisze:

    fiu fiu, że tak się merytorycznie do Twojej merytoryki ustosunkuję.

  3. pstro pisze:

    czułam, że będziesz pod wrażeniem :P:D
    a tak poza tym to się podpisuję pod tymi słowami tymi /pokazanie/ ręCami :>

  4. maskana pisze:

    ha! lubię jak się ze mną zgadzasz:D

  5. pstro pisze:

    matuchno droga, zgadzamy się, znaczy święta tuż tuż :P:D

  6. maskana pisze:

    i będzie padać. I jakiś kataklizm w powietrzu. Tornado czy tsunami. O wiem! armagIedon.

    i co teraz? co teraz?:>

  7. pstro pisze:

    świeżej krwi trza :P:D

  8. maskana pisze:

    ja jestem sprite:D

    • Wizja pisze:

      Tornado faktycznie było w jakimś stanie – Ontario ? Nie pamiętam ale zginęło kilkanaście osób . Możesz być maskana szczególnie wyczulona na to coś ..?

    • maskana pisze:

      hmm… kiepsko się wstrzeliłam.

      Wyczulona to ja jestem na wszystko. Taki los życia z synestezją.

    • wizja pisze:

      Z synestezją … to pewnie też ocierasz się policzkiem o wiatr a dotknięcie owada na /tymże/ policzku odbierasz , jak błysk pastelowego światła ? Ale spritu nie pijasz ? to dobrze bo ten…tego ..aspartam ! Być spritem to nawet wdzięcznie w pewnej konwencji .

  9. onufry69 pisze:

    Tuż obok, ale dopiero teraz zauważyłaś…

    • Adamaszek pisze:

      Czasem tak jest Onufry, że najprostsze i najdelikatniejsze myśli wyrazić najtrudniej. Co nie znaczy, że ich nie ma. Pamiętaj o tym :))

  10. elatroska pisze:

    Czołem ludziska:)Oj bo tych prawdziwych aniołów sie nie widzi…Widzi sie tylko ich cienie.Anioł gdzie mój anioł???:))

  11. pstro pisze:

    czego się boisz głuuupia, czemu nie chcesz iść na całość /zafałszowanie/ czołem miluchy! :D

  12. Onibe pisze:

    ładny ten cytat Wiśniewskiego
    i ogólnie przyjemny post ;-)

  13. Elatroska pisze:

    No taka to ja jestem albo slepa bo śpię albo głupia-) ) własnie obudziłam się i przejzałam na oczy i mądrosci nabrałam podczas snu.A teraz anioła widzę to tu to tam…zaraz poczułam się młodziej! A tak po prawdzie to dobrze jak sam anioł powie nam prosto do słuchu ze jest bo przeciez czy dostrzec idzie go jak sam diabeł zasłania go sobą ? Buziole

  14. pstro pisze:

    no własnie, nawet Anioł czasem musi tupnąć nogą ;) /ziew/ się drzemłam jako i Ty Ela :)

  15. Elatroska pisze:

    Przyjemnosć drzemki Pstro to zapewnienie regeneracji zmeczonej głowie przez te anioły -) ) idę kupic cos do picia bo wszystko wypili i wzieli się i pojechali -)

  16. pstro pisze:

    że niby za dużo się o nich myśli? :> coś w tym musi być na rzeczy :)

  17. Elatroska pisze:

    Twierdze ze to jest na rzeczy -) )

  18. pstro pisze:

    główny gaduła wyjechany i cisza jak w kościole :P:D

  19. violamalecka pisze:

    „Cóż, słowo, słowa
    tak jak nic potrafią być tortury kaligrafią…”
    Tak śpiewał mój ulubieniec Mirosław Czyżykiewicz.

  20. maskana pisze:

    aż chciałoby się napisać – o rany! rany! jaki jestem zabiegany! ale dzień tak pięknie się zaczął, że nie będę go kalać ludową przyśpiewką.
    dzień dobry się z Państwem:)

  21. elatroska pisze:

    Dzień jak dzień bedzie wiadomo wieczorem czy anioły mają moc i przebicie w walce na głosy:)Dzień dobry życzmy sobie by taki był:)

  22. violamalecka pisze:

    Błękit nade mną…
    Wtapiam się w tło nieba.

    • wizja pisze:

      Gambit przede mną .Zbieram się i ubieram w błękity bo lubię czasem odbić się od tła . To nie była zaczepka.

  23. mmrr pisze:

    To jesteś szcześliwa Maskana, że go już masz… cieszę się

  24. mmrr pisze:

    Dzień a@#$%^&^d$sw^a&sd%$#xa dobry a@#$%^&^d$sw^a&sd%$#xawszystkim a@#$%^&^d$sw^a&sd%$#xa

  25. Adamaszek pisze:

    Najpiękniej byłoby otaczać się w życiu samymi Aniołami :))

  26. elatroska pisze:

    mmrru oprócz grania i śpiewania zaczął po inkszemu mówić.Żle z nim jak nic:))))Hej anioły wstawać no ja się już wyspałam…:))

  27. pstro pisze:

    obecna drzemnięta! :D piszesz i masz Ela :>

  28. pstro pisze:

    znaczy jestem rozczochrana i make up mi się rozmazał? :>:D

  29. elatroska pisze:

    Zebyś mnie zobaczyła:))))Irokezy przepiękne!!!

  30. pstro pisze:

    ha! ja zapuszczam grzywke nasty raz i już ją spinam, żeby mi do Ócz mych cudnych nie właziła, a do drzemki se zaplatam warkocze, żeby mi się włosy nie plątały jak się przewracam na drugi bok, zatem wstaję z włosem w nieładzie, ale nie aż takim! :)
    ale SE irokezy wyobrażam! :D

  31. pstro pisze:

    no ba! przesz po drzemce trza coś przekąsic, moje ulubione salami z pieprzem :D, bo wiesz, że ja lubię pieprzyc (trzy po trzy…też :P)
    a! i naleśniki zrobiłam :>

  32. elatroska pisze:

    to salami to i ja lubię:))Ja nie robie nic wszystko staram sie miec juz gotowe.I tak dużo ze zwleke sie z łozka i wogóle cos zrobię.W poniedziałek obaczę co powie doktor moze połozy mnie na oddział.

  33. elatroska pisze:

    No ma:))))Zastrzyczek:))))

  34. pstro pisze:

    świntucha :P:D

  35. odarty pisze:

    Wszystko i wszyscy są obecni w Twoim życiu z Twojego własnego wyboru. Zawsze masz wybór, nawet wtedy kiedy wydaje Ci sie, ze go nie masz. Zawsze masz wpływ na to, co zdecydujesz się powiedzieć. A kiedy nie wiesz, co powiedzieć — wybierz poczucie humoru! ;)

  36. Wizja pisze:

    Tiak . Zawsze masz wybór ale nie zawsze wiesz co czynisz – tak a propos „wszystkich obecnych w twoim życiu „.

  37. pstro pisze:

    Odarty mógłbyś :> /zachęcanie GO/ :D

  38. pstro pisze:

    do rozwodu? chciałbyś!! :P:
    znaczy że co? ja niby jestem sławna? no to gdzie Ci paparazzi? :P:D

  39. odarty pisze:

    a chcę? :P
    jest tylko paprykarz :D

  40. maskana pisze:

    jak gdzie?
    u mnie pod oknami:P

  41. wyzwolonazliczb pisze:

    \zerk\

  42. pstro pisze:

    Ulotna! no uszczypnijcie mnie! gdzieś Ty bywała?! :>

  43. wyzwolonazliczb pisze:

    Pstrokata, ano tak się złożyło, że bywałam tu i tam.

  44. pstro pisze:

    poopowiadaj:> rozwiń TU i porozwijaj z tajemnicy TAM :>

  45. maskana pisze:

    Idę opłakiwać 4:3 dla Milanu, w zimno atłasowej poduszki. Ech… Dobranoc.

  46. odarty pisze:

    Coś z mojej magicznej ulubinej księgi ;)

    „…świat mocno zmienił się od czasu, kiedy Twoje uczucia do niego oziębły.

    Pamiętasz jak kołysał Cię na rękach, karmił ciastem babci, opowiadał bajki? Lecz dorosłeś i między Tobą a światem wyrósł mur obcości. Ciepła bezpośredniość przerosła w wyobcowanie, zaufanie zastąpiła obawa, a przyjaźń przekształciła się w wyrachowanie.

    Jednak świat nie rozzłościł się i nie porzucił Cię. On po prostu ze …smutkiem przycichł i w zamyśleniu kroczy obok jak stary przyjaciel, którego obrażono chłodnychm stosunkiem do niego.

    Rozejrzyj się dookoła. Twój świat wciąż się troszczy o Ciebie. Drzewa i kwiaty posadził dla Ciebie. Słońce, niebo, obłoki – nie zwracasz na nie uwagi, lecz wyobraź sobie: a gdyby ich nie było?

    Wieczorem, po ciężkim dniu pracy masz możliwość odpocząć i nacieszyć się przytylnością i komfortem, podczas gdy za oknem hula chłodny wiatr i leje deszcz.

    Świat jak dawniej żywi Cię i układa do snu. Patrząc na Ciebie, wzdycha z tęsknoty za tymi szczęśliwymi, minionymi czasami. A Ty obojętnie odwracasz się i zasypiasz z twardym przekonaniem, że świat stał się gorszy i przeszłość nie powróci.”

  47. pstro pisze:

    ja tam się ze swoim światem nadal przyjaźnię, chociaż czasami się naburmuszam, ale przyjaciel wszystko zniesie / wymędrkowała/

    a przechodziłam obok, to zajrzałam, nie nie, taka wstana do końca to ja nie jestem ;)

  48. violamalecka pisze:

    Dzień dobry wszystkim…

  49. onufry69 pisze:

    chodzi za mną od rana….
    dzień dobry. :)

  50. pstro pisze:

    z perspektywy tej godziny świat jest jakby fajowszy :D
    Onufrzak, no niech Cę wyściskam no, zanim się porządnie do roboty weźmiesz :P

  51. elatroska pisze:

    I ja uściskam bo lubię:))Czołem „pracusie”

  52. Kylinn pisze:

    witam wszystkich i ich anioły, a ja to chyba swojego mam tylko diabła, któty ogonem zamiata i gubi rzeczy…więc ja taka zagubiona ciągle…

  53. maskana pisze:

    cześć Kylinn:)
    dobrze, że sie czasem u nas odnajdujesz. Choć mogłabyś częściej:)

  54. odarty pisze:

    życie mnie kochało, ale już nie kocha, bo podryw mi nie wyszedł :D

  55. Fanny pisze:

    Odarty :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ajlawju :)))))))))

  56. odarty pisze:

    Niech Wasza kobiecość kwitnie pięknymi kolorami… :)

  57. pstro pisze:

    moja pstrokatymi :D
    wstałam, więc już czas zacząć zbierać życzenia /rozsiadła się wygodnie i czeka/ :P

  58. odarty pisze:

    pstrokatego :D szczęścia Ci życzę

  59. pstro pisze:

    Odarty, a Ty już przebiegłeś po biurach z goździkami i miłym słowem? :>

  60. onufry69 pisze:

    Wszystkim kobietom i Tobie Odarty Wszystkiego Najlepszego w tym dniu.
    dzień dobry. :)

  61. pstro pisze:

    jemu to chyba pożycz ( nie, nie kasę) ale żeby się za dużo nie wykosztował, bo koniec miesiąca daleko :P

  62. maskana pisze:

    Ślicznie dziękuje…. tym, którzy życzą i tym którzy chcieliby ale się wstydzą:-)
    Dzień dobry bardzo!

  63. pstro pisze:

    myślisz, że wstydliwi są wśród nas? :D

  64. violamalecka pisze:

    Dziś włożyłam mini mini…
    Buziole wszystkim!!!!

  65. odarty pisze:

    Onufer i ja ma coś Tobie :D

  66. wizja pisze:

    Kwiatów już się nachapały/śmy/, pięknie by się jeszcze wkomponowały motyle.Może pazie królowej, jakiś paź żeglarz dla niecierpliwych.

    • wizja pisze:

      Taa… ironia i sarkazm pozwalają ……… Obawiam się ,że autor tej głębokiej myśli ma problemy z klasyfikowaniem tego i owego . Najtrudniej pewnie znosić głupotę własną bo nie ma od niej ucieczki .No , jest litościwa szansa ,że się o niej nie wie.

  67. Adamaszek pisze:

    Dzień dobry, wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:))

  68. mmrr pisze:

    pachnijcie kobiecością całe dnie
    bez Was życie nijakie i puste jest :)))))
    ps.wszystkiego najlepszego dla wszystkich kobiet z tej kawiarenki
    Dobry wieczór wszystkim

  69. Fanny pisze:

    Kobiety dziękują:)

  70. pstro pisze:

    jakim to „pogowym” krokiem wkroczył Onufrzak na alternatywnie z wieczora :P musi przy składaniu życzeń coś mu naobiecywały :P:D

  71. onufry69 pisze:

    Tak się zastanawiam, co Ty mi naobiecywałaś. :-P

  72. pstro pisze:

    Ty mnie nie strasz, że coś :P:D / Twoje zdrowie (poprawiłam) bo czuję, że część nei zakuma i wyjdzie niekumato :P/

  73. pstro pisze:

    niedawno skończyły się „Rozmowy nocą”, pamiętacie muzyczny podkład (jeden z wielu) :)

  74. onufry69 pisze:

    Ja nie straszę, już Twoja taka uroda, że wyglądasz na przestraszoną. :-P

  75. pstro pisze:

    pijesz do mojego wytrzeszczu? :P się doigrasz któregos wiosennego dnia byś mnie mógł trochę pozachwalać, co? :P

  76. onufry69 pisze:

    A co będę zachwalał? Niech się miło rozczaruje. A wytrzeszczu dostałaś od zapatrzenia. :-P

  77. pstro pisze:

    hahahahaha czy mną się można rozczarować inaczej? :> na Ciebie to można zawsze liczyć :D:*
    …bo przy moim kiepskim wzroku, to ja się dłużej wpatruję, może to wyglądać jak zapatrzenie :P

  78. onufry69 pisze:

    Tego, że się Tobą można rozczarować inaczej, to nie będę Ci pisał, bo głowa urośnie i będziesz wielka głowa, piłka plażowa. A co do kiepskiego wzroku, to jak popatrzę na siebie…masz kiepski. :-P

  79. Adamaszek pisze:

    Tyle muzyki, a ja sobie posłuchać nie mogę. Szkoda…

  80. onufry69 pisze:

    Domyślam się, że Mask po moich życzeniach zemdlała, bo coś jej nie widać. No chyba, że je. :-P

  81. pstro pisze:

    przypomnij mi, od kiedy Ty taki zgodny ze mną jesteś co do rozczarowań? :>:P

    A co do kiepskiego wzroku, to jak popatrzę na siebie…masz kiepski. :-P… że tak zacytuję..Ty już nie rób ze mnie ślepoty totalnej co? :P

  82. maskana pisze:

    wcale nie zemdlała tylko odhaczyła w notatniku a potem spedziła cudowny wieczór. A jutro do pracy… o rety! niech ktoś mi napisze usprawiedliwienie!

  83. pstro pisze:

    ja mogę napisać, Onufrzak się podpisze, bo bazgrze jak kura pazurem (że niby lekarz), bo jakby tak odwrotnie, to na bank by napisał: proszę o Ósprawiedliwienie…no i po ptakach :P:D

  84. maskana pisze:

    napisałaś?:>
    dziś powinien być dzień ustawowo wolny od pracy…

    dzień dobry bardzo:)

  85. pstro pisze:

    czy napisałam? ja jeszcze zdjęcia dołączyłam, jak Ty po tym dniu kobiet wyglądasz :P:D

  86. maskana pisze:

    Dług? Ja wiedzialam, że na dźwięk słowa renta od razu się zaswiecisz;-)

  87. pstro pisze:

    jakiegoś chętnego do napisania notki trza by było poszukać nie? rozejrzyj się na swoje boki, a ja się rozejrzę na swoje :D

  88. Adamaszek pisze:

    Ja nie żebym się zgłaszała, tylko chciałam zgłosić Onufrego, niech napisze, tylko jasno, co mu na wątrobie leży; D

  89. elatroska pisze:

    Cześć:)No dziś każda chyba gębusie ma uśmiechniętą po tych wczorajszych „tulipanach”:)))))))

  90. Fanny pisze:

    Ja mam gębę uśmiechniętą, mimo nie dostania tulipana. Za to bardzo przyjemnie potraktowano mnie w pracy.

    Szef: Dziękujemy bardzo pani Marysi, że chce z nami współpracować, jest to dla nas prawdziwa przyjemność i radość.
    Ja: Ależ to dla mnie prawdziwa przyjemność przebywać w tak zacnym gronie.
    Szef: Bardzo nam miło, liczymy na stałą współpracę. Co prawda, pani Marysia czasami zdradza nas z zarządem… ( tu posmutniał)
    Ja: Owszem, zdradzam, ale już bez przyjemności.

  91. Fanny pisze:

    Ano, jakoś nie nawiedził. Za to dzisiaj mnie nawiedził bukiet róż. I co? :P

    • Elatroska pisze:

      No myslę ze fajnie mi tez przyszło czekać do dzisiaj.ale co się odwlecze to nie uciecze no nie-))

  92. Kadarka pisze:

    Dobry dzień i wieczór :)

    Napiszcie oficjalną notkę o tulipanach (że o goździku i rajstopach spod lady nie wspomnę!). Nie tak po komentarzach z nimi ganiać!

    • pstro pisze:

      Kadarka! niech Cię wyściskam, bo wpadasz od święta i jak po ogień :> za rok odszafirujemy tak tulipany, że mucha nie siada! :D

  93. maskana pisze:

    oficjalnie piszę, że na tulipany brakło miejsca w wazonach i część spoczęła w naczyniu do ponczu , goździków nie posiadam, a w rajstopach nie chodzę:)

    cześć Dziewczyny!

  94. maskana pisze:

    spóźniony dzień kobiet:
    – a co to jest?
    – otwórz… Pończochy. Samonośne.
    – /uśmiech numer pięć/
    – chciałem kupić rajtki ale nie wiedziałem czy się w jeden klin wbijesz:P:D

    i jak go nie kochać? no jak? nie da się!

    dzień dobry bardzo:)

  95. pstro pisze:

    nie da się! /ziew/ … 6.56? to już asfalt zdążyli rozwinąć? :P

  96. pstro pisze:

    wszystkim mężczyznom wypada złożyć życzenia z okazji ich święta, co tez czynimy, co nie Maskana? ja idę pierwsza z buziakiem, Ty z dobrym słowem i… co myśmy kupiły każdemu przypomnij? :>:D

  97. pstro pisze:

    cześć Wizja , jak samopoczucie w ten cudnie leniwy sobotni poranek?:>

  98. pstro pisze:

    ale po dzbanku wina, to się dopiero kreatywność rodzi!

  99. wizja pisze:

    Ale ja dysponuję tylko bao-babką , znaczy nalewką . Boję się ,że mnie kreatywność przeciągnie przez żywopłoty .

  100. wizja pisze:

    No to pa ! Jak ci się uda przejąć nalewkę to wypij też moje zdrowie / zaraz po toaście dla panów /.

  101. pstro pisze:

    że niby do piwnicy zeszłaś niechcący? taaaa…pewnikiem wpadłaś nalewek poszukać! :P

  102. wizja pisze:

    Dawniej taka ziemna piwniczka nazywała się „sklepik”. Też sobie wykopałam bo na sawannie gorąc i nawet bao-babki by zalśnuły .Można powiedzieć ,że z rana wpadłam niechcący ….mhm i chyba- na trochę ,zostanę .

  103. pstro pisze:

    przyznasz, że rząd gąsiorów wygląda imponująco :D

  104. wizja pisze:

    Pstro ,myślałam ,że siedzimy każda w swojej piwniczce . Która z nas ma prawdziwsze wizje gąsiorów ??

  105. wizja pisze:

    Tak ci się ustawili migiem – nawet bez rozkazu ?! Mocnaś.

  106. wizja pisze:

    Imponująco z racji ordnungu a nie specjalnych zalet tych gąsiorów ?

  107. pstro pisze:

    mnie ciekawi jakiego gąsiora się dopatrzyłaś w gąsiorze :>

  108. pstro pisze:

    ja rozumiem, że „gąsior” to rodzaj męski, ale żeby przybrał kształt chłopa? to wybacz, trzeba mieć nielichą wyobraźnię , chyba, że miałaś na myśli to, że czasem swoim wnętrzem uderza do głowy :D

  109. wizja pisze:

    Do głowy ! Raany !

  110. pstro pisze:

    ja wiem, że w utworze szło ; dziewczyno, jak wino uderzasz do głowy, ale z okazji dnia mężczyzny można nagiąć tekst nie?

  111. wizja pisze:

    No wiem ,wiem ,że „afirmuje” się mężczyzn na tym blogu ale żeby naginać przestrzeń z ich powodu ?!

Skomentuj

