Bywa, że trzeba zawierzyć chwili.

Dokładnie tu i teraz jesteś szczęśliwy, ale o tym nie wiesz, ponieważ twoje fałszywe zapatrywania, twój zniekształcony obraz rzeczywistości zamknęły cię w pułapce lęków, niepokojów, przywiązań, konfliktów, poczucia winy; wreszcie w całej gamie ról które odgrywasz, ponieważ tak zostałeś zaprogramowany. Gdybyś potrafił spojrzeć dalej niż sięga to wszystko zrozumiałbyś, że jesteś szczęśliwy, tylko o tym nie wiesz. / by Anthony de Mello

Lubimy cytaty prawda? My pstro lubimy. Bez nich na tym blogu ani rusz. A co do cytatu… Każdy na swój sposób jest szczęśliwy. To co dla jednego jest wyznacznikiem szczęścia, niekoniecznie musi być dla drugiego. I dobrze, że nie ma takich samych „jednostek”. Dwie pstro na ten przykład, to byłby dramat! :D

156 Responses to Bywa, że trzeba zawierzyć chwili.

  1. violamalecka pisze:

    No popatrz jak wiele wspólnego w nas…
    Niedawno przeczytałam PRZEBUDZENIE A.de Mello.

  2. pstro pisze:

    wiosna, to radośniej nie? :)

  3. pstro pisze:

    a następne notki będą o uprawach, na co na bank Onufrzak się ożywi :P, Tercy zajrzał na alternatywnie i stwierdził, że poziom podnieść trza, cud , że dopatrzył się jakiegoś poziomu a nie depresji :P:D

  4. maskana pisze:

    „Dwie pstro na ten przykład, to byłby dramat!”
    i kolejka po przeszczep wątroby, bo przepić jedną a dwie to różnica… że o wymianie przepony nie wspomnę

    A żeby merytorycznie było to się otworzę;)
    Zawsze wiem kiedy jestem szczęśliwa. Teraz, na ten przykład, jest „zawsze” bo moja interpretacja rzeczywistości nie patrzy na dzień wczorajszy, nie planuje jutrzejszego tylko uśmiecha się do mnie przez cały dzień… jak po botoksie:)

  5. maskana pisze:

    zauważam, że nie uważam. Na przecinki nie uważam. Państwo SE wstawią.

  6. pstro pisze:

    możesz mi przypomnieć czemu ja widzę literki pochyło? i nie ma to nic wspólnego z procentami! zaznaczę :P

    czasem bywa „zawsze” niekoniecznie często, ale bywa i za to trza dziekować niebiosom! :)

  7. maskana pisze:

    też widzisz pochyło?
    a ja już sobie przysiegłam, że od dziś piję tylko to „białe”, że fioletowego przez chlebuś filtrowanego nie ruszę. Ufff, nie masz pojęcia jak mi ulżyło:D

  8. pstro pisze:

    dobrze, że do okulisty nie poleciałaś w południe, bo niepotrzebny wydatek :D

  9. Onibe pisze:

    się nastrój od razu uczynił… ;-)

  10. pstro pisze:

    Onibe widzisz pochyło? (tylko nie kłam i nie wskakuj na mnie jak nie przymierzając na tę brzózkę pochyłą) :P:D

  11. maskana pisze:

    brzózkę?
    raczej baobab:D:P

    Onibe, u nas zawsze nastrojowo… wrecz mistycznie;)

  12. pstro pisze:

    baobab? w sensie, że mieszanka liter pt” bo baba”? :P

  13. maskana pisze:

    taa, w sensie.
    Literki mi przeskoczyły. Wiem, wiem. Już dziś nie piję:P

  14. maskana pisze:

    oczywiście. Ta trawa cytrynowa żle pachnie:D

  15. pstro pisze:

    normalnie żeby przeczytac, to głowę przechylam :D

  16. onufry69 pisze:

    Pozdro z jednego dnia urlopu, a właściwie z wagarów.:-P:-D

  17. tercybiades pisze:

    wizualizacja treści Kubali rzucił mnie się na wzrok, jakiś przyćmiony jestem…
    dlaczego piszecie pochyło?
    weźcie się wyprostujcie, przepony piechotą nie chodzą!

  18. pstro pisze:

    kurde Tercy! sama w glowę zachodzę, dlaczego wszystkich bokiem rzuca :D

  19. tercybiades pisze:

    mnie rzuca bo mi skrzydła od avatara od… ło. Idę poszukać, bo mi jakoś nieswojo o gołym pysku
    jak to mówią: bez majtek, ale w skrzydłach;)

  20. pstro pisze:

    hahahahaha Tercy :D, fakt, w skrzydłach, to nawet mnie unosisz, a to nie lada wyczyn :D

    nawiasem, kolejna notka jest Tercego, tuba ma miszcza, SE slucham :)

  21. tercybiades pisze:

    raz, dwa, trzy…
    /zalukanie/
    nie ma…

    na tych skrzydłach, to mój dziadek w Monte Karolo…
    /się drapanie z niepamięci/

  22. pstro pisze:

    Tercy przesłuchałam utwór naście razy i teraz wiem dlaczego Ty do mnie co rusz:

    Pstro, proszę cię nie idź z tym chłopcem na dno
    On w oczach ma zło

    :D

  23. tercybiades pisze:

    bez skrzydeł to mi bzebzon wyłazi, tzw. skrzydła maskujące
    /zaraz szczuplejszy jestem/
    mateczko, właśnie przeczytałem, że te skrzydła to moja pułapka strachu, a mam dwa identyczne jednostkowo, bez rozróżnienia na prawe i lewe

    Pstro, coś ty mi uczyniła notką i cytatą?!

  24. tercybiades pisze:

    bez skrzydeł to mi bzebzon wyłazi, tzw. skrzydła maskujące
    /zaraz szczuplejszy jestem/
    mateczko właśnie przeczytałem, że te skrzydła to moja pułapka strachu, a mam dwa identyczne jednostkowo, bez rozróżnienia na prawe i lewe

    Pstro, coś ty mi uczyniła cytatą i notką?!
    /prawie jak Zinn/:)

  25. tercybiades pisze:

    to nie jest mój dzień na komentarze…
    Pstro, to nie ty lecisz z tym chłopcem, jeno ja – bez chłopca, ale na dno, że śmietnika:D
    Jak to mówią:
    znaj swoje miejsce:D

  26. tercybiades pisze:

    a miałem ci powiedzieć żebyś publicznie o tym nie wspominała, bo twarz mam jeszcze w jednym kawałku:D

  27. pstro pisze:

    kiedy Tercy ja to ubrałam, zamuzykowalam, dopisałam z jedno zdanie i czeka, a ja się doczekać nie mogę :D…jak nie Twój dzień, to mój nigdy nie nadejdzie ale kombinuję nieudolnie :D

    • tercybiades pisze:

      /po cichu/
      Pstro, mam na myśli:
      nie idź z tym chłopcem, co ma w oczach samo zło
      a tak w ogóle to tuba, żeby udać kogo innego

  28. pstro pisze:

    Tercy, jako , że lubimy nutki te a nie inne, to te pewno znasz :>

  29. pstro pisze:

    pewno, że znasz, glupio się pytam, ile razy mi to podsyłałeś :P:D

  30. tercybiades pisze:

    kurde, nawet tubą nie umiem zabłysnąć
    po kim ja taki mało gramotny jestem?

    Pstrusiu, to był cudny koncert:

  31. tercybiades pisze:

    nie, koniec…nie weszła cholera…
    wzion i sie uwzion na mnie dziś ten internet

  32. pstro pisze:

    Tercy, wiedziałam, że Ci się spodoba , zawsze bywasz taki rozkojarzony kiedy wspominam :D /ubije mnie jak nic/

  33. maskana pisze:

    nie, nie… Państwo SE nie przeszkadzają i nie zwracają uwagi na bidną mask…
    Ja sobie tu posiedzę i popatrzę i powzdycham też. W całkowitym zacie(m)nieniu rajskiej krainy ułudy…

  34. pstro pisze:

    Maskana, okularków nie ubrałaś? :P:D

  35. maskana pisze:

    a to tak widać?:>

  36. pstro pisze:

    Ty nie widzisz więc widzę :P:D

  37. Adamaszek pisze:

    Ja tam dzisiaj cały dzień mam dziwne wrażenie, które czasem się pogłębia. I co? Zaglądam i widzę, a to pierwszy dzień wiosny jest /nie pytajcie skąd wiem/
    Gadam jak potłuczona? ee przesadzacie:))

  38. Adamaszek pisze:

    Wiecie co, przez tę kursywę to czuję, jakbym cięgiem wiersze pisała, co najmniej

    • pstro pisze:

      sama czuję, jakbym cytatem jechała :D, ale ja nie wiem ja kzmienic bo nie zmieniałam wcześniej, jedyna deska ratunku to Valuś :D

  39. pstro pisze:

    Ada, a wrażenie jak wygląda? opisz w paru slowach :>

  40. Adamaszek pisze:

    no to mi zadałaś. w paru słowach to będzie wyglądać jeszcze dziwniej. Nie podejmę się ;D Ale to miłe wrażenie jest i tajemnicze :))

  41. Adamaszek pisze:

    A swoje korzenie ma we dzisiejszym moim śnie /jak już przyszłam to się wyspowiadam, a co/

  42. pstro pisze:

    opowiedz sen! mój ulatuje zanim go przygarnę :)

  43. Adamaszek pisze:

    Nie, nie, Pstro, nie mogę go opowiedzieć:) Mogę tylko wspomnieć, że jest to jeden z tych snów, których z jednej strony nie chce się zapomnieć i chce się je jak najdłużej pielęgnować i pielasić, a z drugiej strony człowiek wie, że działając w swoim jak najlepiej rozumianym interesie, powinien ten sen i wszystkie wrażenia mu towarzyszące jak najszybciej ze swojej pamięci wymieść :))

  44. pstro pisze:

    czlek tak naprawdę nigdy nie działa w swoim interesie, inaczej rozczarowania omijałyby go szerokim lukiem, a tak pcha się w paszczę lwa z nadzieją, że tym razem nie zostanie pożarty /pomędrkowałam? globus którąś godzinę z rzędu trwa jak widać/ ;)

  45. Adamaszek pisze:

    Ja na pewno wszystko do jutra zapomnę, mam to już przećwiczone;)

  46. maskana pisze:

    na dzień dobry bardzo:

  47. urden pisze:

    Bo to co nas podnieca, to się nazywa seks
    A seks plus pełna kasa, to pełnia szczęścia jest :D

    • pstro pisze:

      ale urden nucONcy z rana, wiosenny taki, normalnie aż się udziela /zanuciła Se pod nosem pstro słowa urdena / :D

      czołem spamerka! wszyscy pobiegli z bliska przyjrzeć się wiośnie? a mnie czemu nikt nie obudził hę?:>

    • Wizja pisze:

      Seks ,lwice, baobab……. wycofuję się na wiadome sobie pozycje bo tknęło mnie ,że pozazdrościliście mi odludzia i zaraz będzie tu wycieczka.

    • pstro pisze:

      znaczy idziesz naszykować nalewki i coś do przekąszenia? zuch dziewczyna!

    • Wizja pisze:

      Pstro, czyś ty nauczyciel- idealista > wystarczy powiedzieć sobkowi, że jest altruistą i on zaraz się naprawi?Jak ta wiosna w optymizm ustraja.A te skosy to wiatr od sawanny.

    • Wizja pisze:

      A ja zatykam i ogacam monitor coby nikt nie przelazł . Wszyscy nie mogą być kochanieńcy.

    • Wizja pisze:

      No dobrze, za karę oddalam się na dni trzy.Radosnych minut ,jak to mówią „chwilo,trwaj”.

    • pstro pisze:

      wyobraziłam sobie siebie jako nauczycielkę, ale li wyłącznie w piątej klasie technikum mechanicznego (na ten przykład) :P

      a gdzie Ci lepiej Wizja będzie jak nie tutaj? to własnei wchodząc tutaj szepczesz pod nosem: chwilo trwaj

    • urden pisze:

      Seks, lwice i baobab. Robimy safari?

    • Adamaszek pisze:

      A uczucia? W piętnastej kolejności, czy w ogóle nie sklasyfikowane? ;;D

    • urden pisze:

      Po drodze jeszcze kłamstwa i kasety wideo :D

  48. Onibe pisze:

    tekst widzę prosto, natomiast z niewiadomych względów cała reszta strony jest krzywa ;-(

  49. pstro pisze:

    Onibe, a u mnie wręcz odwrotnie, myślałam, że rano będzie normalnie, bo na trzeźwo, a tu nic! :D

  50. maskana pisze:

    uważam, że (meta)fizyczne tezy Onibe, mają najracniejszą rację bytu;)

    Pstro, ta wieża od dawna wołała o alternatywę:)

  51. pstro pisze:

    głosy słyszysz? a mówiłam Ci, że LSD to nie jest skrót od LekkoStrawneDanie :P nie jedz tego!! :P:D

  52. Kylinn pisze:

    wiosna wiosna, wiosna ach to ty :)

  53. maskana pisze:

    od chorego dziecia gorszy jest tylko przeziębiony Onufrzak.
    Taka złota myśl na dziś.

  54. maskana pisze:

    i kolejna myśl – sen nie daje ukojenia, a jedynie pozwala uporać się z podejrzeniem, że rzeczywistość goni absurd.

  55. pstro pisze:

    skoro sen nie daje ukojenia, to nie idźmy spać – rzekłam! :>

  56. maskana pisze:

    i nie poszliśmy:D

  57. pstro pisze:

    mamy męskie towarzystwo? /zerk na boki/ Ty mnie podszypujesz czy kto? :P:D

  58. maskana pisze:

    nie mamy… ale skoro Ty masz czucie to albo ja już śpię, albo na pośladku masz kleszcza:D:P

  59. pstro pisze:

    masz kleszcza… powtarzam nie od wczoraj, że co region, to inne nazewnictwo :P:D

  60. onufry69 pisze:

    W moim regionie na to narzędzie mówi się kombinerki.:-P

  61. maskana pisze:

    „a po nocy przychodzi dzień. A po burzy spokój…”
    lalala
    wstałam. Jeszcze nie do końca wiem co się dzieje ale czuję, że już pora zacząć nowy dzień:)

  62. pstro pisze:

    i ja! nawet się uszczypnęłam, czy aby na pewno wstałam, bo kto to widział urodziny mieć w tygodniu? tylko sąsiad może mieć takie pomysły :D

  63. pstro pisze:

    ja jestem czerwcowa, się w czerwcu będzie działo, tub zatrzęsienie SE zapodamy :D

  64. Piżmowy P.I. pisze:

    pstrowata, żeby nie było że mnie nie było, otóz byłem ..a nawet dokonałem stosownego wpisu ;)

    • Piżmowy P.I. pisze:

      ..i w ogóle gdzie się szlajasz.?.za godzinę wybywam i jak Cię do tej pory nie będzie to mnie chyba piorun jaśnisty strzeli:)

    • pstro pisze:

      piżmowy, Maskana powiedziała, że musiala Cię odciągać od gąsiora z wytrawnym, bo się dossałeś jak w piwnicy wylądowałeś, ale kto się szlaja po różnych IP tak ma:P

  65. maskana pisze:

    ha! tekst już się nie przechyla!

    dziękuję Krzysiu:***
    i obiecuję, że Cię nie opuszczę aż do śmierci:D

  66. Tak ci dopomóż Bóg i Święty Krzyż? :-> Tak tylko pytam…

    ;-**

    :-D

  67. I tu już zaniemówiłem :-D

  68. pstro pisze:

    Valuś zbawco!!! dzięki Ci ach dzięki /wyściskała go do wytrzeczu/ :)

  69. pstro pisze:

    Onufrzak, jak my się tak mijać co chwila będziemy na tym blogu, to przyjdzie nam się na nowo poznać a brudzia wypić , bo któregoś dnia zapytasz Maskany: a ta pstro, to co to za jedna? :P:D

  70. onufry69 pisze:

    Nie na połów tylko po połówkę. Dam Ci numer faxu, ślij foty najpierw.:-P

  71. pstro pisze:

    czekaj czekaj, jaką połówkę, że niby naRZyczoną? :P faksu? czyjego ,że tak zapytam? przesz jeden stacjonarny we wsi :P czy Ty czasem nie chcesz przede mną zaszpanować ciut?:P

  72. onufry69 pisze:

    Pytasz o wiele rzeczy, ale o wiek nie zapytałaś. Zdajesz się być całkiem sympatyczna i kulturalna.:-P

  73. pstro pisze:

    /rotfl/ czy Ty chcesz, żebym ja się zakrztusiła paluszkiem?
    przesz ja już od pierwszego słowa wzbudzam te no…no to co wzbudzam, co nie? :P:D

  74. onufry69 pisze:

    Paluszki…/ bogata się trafiła/

  75. pstro pisze:

    Onufrzak, ja czuję, że robisz się senny /wyciąganie wahadełka/…no na bank senny, przesz takich maślanych oczu na mój widok nie masz :P:D

Skomentuj

