Pisanki.

Ja jestem spokojny chłop. No, niech mi kto powie, że nie, no! Jeno ta Unja z nerw mnie wyprowandza. Niby wszystko dobrze. No, niby jo, ale ducha w narodzie mordujom. Kiedyś to se człowiek poszedł pod GS jak człowiek winko na zeszyt nabył i kurturarnie czas do południa spendził. Sie wywiedział, co w szerokim świecie, o polintyce podyskotekował, a teraz? Najpierw te dopłaty. No niby dobrze, ale kurna, zaraz baba wszystko pod spódnice schowała, że to niby za dużo piniendzy żeby na samo kurture przepuścić. A jak tu żyć, siem pytam? Dyć człowiek bez kurtury to jak chłop bez jaj! No mam rację, czy nie? No mam wielko racje! No to mi baba
mówi, żebym spróbował z tych jaj żyć. Alem siem zdenerwował. Jak mnie sztres minoł to se pomyślałem, że jej pokaże, że takie jaja to nie w kij dmuchał. Narobilim klatek w szołerku, bo we wsi wiencyj takich, co im kurture od ust łoderwano i jak dziady żyjem. Do klatek nasadzilim kur i zaczelim z jaj żyć. Żarcia trza tylko podsypywać, bo jak siem kury nażarły to im ciasno zaczynało być i siem niosły jak złoto. Na początku trudno było, bo miasto jajami z Mroczna zarzucone, aleśmy
cenom ich wykosili. Prawie wojna o to była, że nibmy dupingowe ceny stosujem, ale siem rozeszło po kościach i Mroczno padło. Płot tylko u Dyćków trza było naprawić. Poszło w koszta. No i dobrze było, no. Już siem kurtura na wieś wróciła i kurna kwitła. Czasem to siem nawet człowiek po panelu dyskunsyjnym na niedzielnej mszy drzemnoł. No dobrze było, no. I komu to przeszkadzało? Unji, o! Jak siem zwiedzieła to nam w jaja zajrzała i co? No i że za mało mniejsca niby na jaja. Zrobilim nowe klatki, to nam kury zaczęły latać, a jak latały z tyj we wtom to siem nie niosły, bo hyndrauliki nie było. No kurna, no! I niech mi kto powie, że nam Unja kurtury nie morduje.
Ja jestem spokojny chłop. Jeno ta Unja z nerw mnie wyprowadza.

Tercy

Skoro kurtury w narodzie całkiem nie zmordowano, to póki co administracja alternatywnie życzy z okazji świąt Wielkanocnych dużo radości, której moc przesłoni troski codzienności, miłej atmosfery oraz mokrego dyngusa. Tak swojsko życzy no!

171 Responses to Pisanki.

  1. violamalecka pisze:

    Radości i odpoczynku
    no i pogody ducha tyż…

  2. pstro pisze:

    Tobie również viola :)

  3. Onibe pisze:

    zdrowych i niesmutnych… i uważajcie na jajka, bo ponoć malują je teraz ;-)

  4. pstro pisze:

    o uważaniu, to chyba do męskiej części zaglądających? :D

  5. Kylinn pisze:

    smacznego zająca i bogatego jajka :D

  6. pstro pisze:

    znaczy zjeść go? a nie lepiej go gonić? ;) bogatego powiadasz? a niech się spełni! ;)

  7. pstro pisze:

    jutro ja jestem w kuchni, a maskana pilnuje jajek ;P:D

  8. pstro pisze:

    aha! przy okazji zmagań kuchenno świątecznych chcialabym poinformować tych ktorzy nie wiedzą, że witaminka startuje w konkursie na bloga roku kulinarnego, czy tam przepis roku, czy tam coś w tym temacie, wiecie, że gotuje przednio i się spełnia w kuchni, zatem oddanie na nią po dwa glosy z róznych POCZT, chyba aż takim problemem nie będzie? :) mam nadzieję, że nie będzie, bo się dziewczyna przykłada do tego co robi :)

  9. urden pisze:

    Wesołych Świąt

  10. filemonka pisze:

    Wszystkim – autorom i bywalcom tego blogu – Pogodnych Świąt Wielkanocnych:)
    Mokrego Śmigusa Dyngusa obowiązkowo! :)

  11. Justyna pisze:

    Pstrunia najlepszego swiatecznego dla Was:)

  12. katjusza pisze:

    Pstrosia, śpij w wannie, ja Ci radzę;)
    Radosnych Świąt!

    • pstro pisze:

      Katja, kurde! kiedy ja wanny nie mam, znaczy mam spokojnie się drzemnąć na stojąco pod prysznicem? :D radosnych i Tobie! :)

  13. kadarka pisze:

    Wszystkiego najlepszego na Święta!!!

  14. onufry69 pisze:

    Zdrowych i spokojnych świąt /Onufrzak z kurami/

  15. odarty pisze:

    Wiosny w sercach, ciepła w dłoniach i nadziei, że jesteśmy pod dobrą opieką ;) Zmartwychwstania Wszystkiego co w Nas piękne i prawdziwe. Wesołych Świąt :)

  16. maskana pisze:

    świętujecie? czy wciąż w powijakach?:>

  17. kadarka pisze:

    Maskana :D
    W powijakach! Jestem już zmęczona, a tyle roboty. A może by trak wyjechać z zielonym kamieniem w dłoni? Pociągiem!

  18. Ela pisze:

    Smaczności bez ości życzę!Niech każdy z Was bedzie wydyngowany:))))))Dungujcie czym macie:))))))Jajkiem się dzielcie!!!!SSSSSwieżym oczywiście!!:))))WESOŁYCH ŚWIĄT!:))

  19. pstro pisze:

    wesołych Ela!!!, jaka radosna!! na bank jajka malowała :P:D

    • Ela pisze:

      Pstro właśnie ide umyc raczki po malowaniu:)))))co za piekne pisanki wyszły!!Jaja jak balony kolorowe jak neony:)))

    • pstro pisze:

      Ela, normalnie udzieliła mi się Twoja radość, a moja wyobraźnia podpowiedziała mi ten widok :D, się drzemnęłam, teraz mogę kucharzyć ;) porobione masz już wszystko? /wyciąganie roweru z szopy/ :>

  20. miia1 pisze:

    Miłych świąt :)

  21. pstro pisze:

    wzajemnie miia, pichcisz coś?:>

  22. Ela pisze:

    ja juz jem com upiekła:))))

    • pstro pisze:

      zaczęłaś jeść na myśl, ze przyjadę? :D

    • Elatroska pisze:

      Pstro gdy ty przyjdziesz to ja ZAWSZE cos będę miała do jedzenia-)))dziś obacze przyszłego zięcia.Celowo przesoliłam sos !zobacze czy zje bez słowa ha ha muszę go sprawdźić! -)))

  23. miia1 pisze:

    Jużem upichciła coś zupełnie nieświątecznego, gdyż rodzina ma jęknęła na hasła świątecznego jadła. Zatem będzie indyk po shikhijsku, z mango i kardamonem. A na deser lody truskawkowe. I białe, zimne winko.

  24. miia1 pisze:

    Uwierzę, Tobie zawsze ;)

  25. miia1 pisze:

    Ale powiem Wam, że moi rodzice aż zapiszczeli z radości na moje menu… łamiące kiełbasiane tradyszyn.

  26. pstro pisze:

    ja kiełbachy i tak nie jem, za to barszcz biały i owszem, dzisiaj robię , sałatki obowiązkowo, a reszta może być nawet inniejsza,, na deser lody tez by mogły być, nic nie stoi na przeszkodzie :D

  27. miia1 pisze:

    Pstruśka, ja mam dosyć przeżerania się. Okropnie to jest męczące, niezdrowe i w efekcie gnuśność powodujące.

    • odarty pisze:

      dobrze kombinujesz, tak trochę biblijnie: obżarstwo i opilstwo powoduje ciężkość… serca ;)

  28. odarty pisze:

    a ja zwyczajnie wykorzystam tych co mnie zapraszają ;) Będę ich chwalić za popisy kulinarne i za rok znów mnie zaproszą ;) To trochę łatwiejsze, niż przyrządzanie specjałów ;) Jak Wam mój plan przpadł do gust, niesmaczny jest? ;)

  29. odarty pisze:

    pstro pożycz mi te swoje czarodziejskie lustro ;)

  30. miia1 pisze:

    Potem zdaj relację, czy smaczny był ten plan :)

  31. miia1 pisze:

    A fakt, serce mam lekkie jako ten balonik wypełniony helem :))

  32. odarty pisze:

    zdam jednym trzyliterowym słowem, bez żadnych notek ;) Chociaż warto byłoby coś napisać o waszym obżarstwie ;) :P

  33. pstro pisze:

    napisz Odarty i zupełnie się nie kręp :P

  34. miia1 pisze:

    Ja to mogę o opilstwie…

  35. miia1 pisze:

    Ale Ty chyba jesteś nie – winna, pstrusiu…. A u mnie tylko wina, wina, moja wina…

    • pstro pisze:

      fakt, jestem nie winna jak mało kto, chociaż nie do końca, bo czasem ochota najdzie, ochota kończy się przy trzecim łyku :) … za to jestem „colowa” w 40% :D

  36. miia1 pisze:

    Odarty, gdzie ten sklepik? Bo bym poczuła chętnie diabła za skórą…

  37. miia1 pisze:

    Kiedyś kupiłam takie mołdawskie wino, właśnie coś z mnichem w tytule. Znajomy jak skosztował, wysilił się na komentarz: Czuję kryptę….

  38. odarty pisze:

    ja lubię porzeczkę jako dodatek lub samą, bo to jest ten rodzaj kwaśności, który ożywia, a nie wykrzywia ryjka ;)

  39. miia1 pisze:

    No i żem se otworzyła przez Was jedno takie… czerwone.

  40. miia1 pisze:

    O, dzięki Odarty. To z aronii też brzmi kusicielsko… ( A miałam kupić czarne szpilki..)

  41. odarty pisze:

    nie cierpię coli, chociaż kolega szczyptę mi ukradkiem dolewał do rumu (testujemy rumy) i nie krzyczałem na niego

  42. miia1 pisze:

    Jak wódka, to tylko z colą. Ponoć odrdzewia. I daje fajnego kopa. Soczki powodują natomiast u mnie karuzelę z madonnami i orszak stukonny ;)

  43. miia1 pisze:

    Nie wiem Odarty. Co organizm, to zagadka.

  44. miia1 pisze:

    Odarty to chyba padł.

  45. odarty pisze:

    muszę już uciekać. Dobranoc :) Wesołych Świąt

  46. pstro pisze:

    i Tobie takich :)
    ja kończę kucharzyć, norma wyrobiona PRAWIE, plery mnie tak bola, jakby mnie pół dnia na kole rozciągali

  47. Adamaszek pisze:

    Bardzo dziękuję, ale swoją porcję mokrości w Dyngusa, chętnie odstąpię komu innemu. Czekam na zgłoszenia ochotników;D Świąteczne najlepsze życzenia radości i zdrowia!

  48. Ela pisze:

    Dupa boli ,brzuch ciężki ino leżeć…:))))Leżec tez ciężko:)))Objedzeni?

  49. Kubala pisze:

    Cześć dziewczyny ;D

  50. maskana pisze:

    wczoraj była zima, dziś mam lato.
    Żyć nie umierać!
    Dzień dobry bardzo, w ten piękny, mokry poniedziałek:)

  51. pstro pisze:

    lany! kogo polali palec pod budkę! :P:D

  52. maskana pisze:

    /włożenie palca/
    mokre przebudzenie… mało przyjemne (brrr) ale tradycję trzeba celebrować:)

  53. pstro pisze:

    /włożenie palca/ przeczytała pstro i rozkaszlała się na dobre :D

  54. maskana pisze:

    niech nie idzie tą drogą. Niech zawróci myśli, przynajmniej do jutra, rozpustnica jedna:D

  55. pstro pisze:

    ale czekaj, o czym Ty pomyślałaś, że ja pomyślałam? :P:D

    • maskana pisze:

      no ja pomyślałam dokładnie o tym, o czym Ty pomyślałaś. A myślałaś, że o czym ja myślę?:>

    • pstro pisze:

      już samo stwierdzenie „a myślałaś” to powiem Ci , zakomplemenciłaś mi uuuuuu, coś czuję, że od jutra, co odpalę tlena , przeczytam zdanie: przelew zrobilaś? :P:D

      a skoro już tak dalece poszłyśmy we wnioskach, że myślałam :P to właśnie o tym, o czym Tobie się w głowie kołatało pisząc o palcu i mokrym brrr :D

    • maskana pisze:

      widzę, że obie musimy do kościoła i do kiosku się wyspowiadać:D

      pees.
      przelew zrobiłaś?:>

    • pstro pisze:

      mnie zastanawia, czym spowodowany tok naszego myślenia :P, znaczy wróć! mojego! bo Twojego to jestem w stanie zrozumieć :P, z drugiej strony, co je Twoje to je moje nie? (nie tyczy oPcych męSZCZyzn, pomijając Twojego brata) :P

      pees
      ten ciąg cyferek który mi podałaś, to pesel wiesz? ;P:D

    • maskana pisze:

      pesel?
      Onufrzak zawsze na ten ciąg wysyła i dochodzi:D:P

    • pstro pisze:

      że Onufrzak dochodzi, to nie znaczy, że ja też dojdę w ciągu :P:D

  56. Ela pisze:

    Dziś powtórka z rozrywki…Nie wiem czy dam radę!:))))))Witam w drugi dzień świąt.:)

  57. pstro pisze:

    cześć Ela!! znaczy powtórka jedzenia czy picia? :> jak tam przyszły zięć ,nadaje się? :)

  58. maskana pisze:

    Elu, dasz radę. Dasz! My dajemy:)

  59. pstro pisze:

    pewno, że dajemy! bo jak nie my to kto? :> zdrowie nasze?:> a jakże! :)

  60. Ela pisze:

    Idę legnąc bo siedzieć się na prawdę nie da!!!:)))))A tu jeszcze popołudniowa kawa i desery!!!!

  61. pstro pisze:

    Ela, pisz prosto z mostu, lody znaczy? :D popołudniową porą? ;P:D

    • Ela pisze:

      Ja tam lody lubię rano w południe wieczór:))))))))))))))))))))Dziś będa truskawkowe bo smaki jednak lubie zmieniać!:))))))))))))0

  62. Ela pisze:

    A bita śmietana …?Ta to dopiero dodaje im smaku!!!:)))))))))Tylko nie mniej robaczywych myśli ty Pstro!:)))))

  63. pstro pisze:

    Ela ja i robaczywe myśli! no wiesz?! /skrzyżowanie palców za plecami/
    tak między nami, też lubię lody i bitą śmietanę :D

  64. widokzokna75 pisze:

    :) Hej

  65. pstro pisze:

    cześć Maciej :) jak mijają święta? :)

  66. pstro pisze:

    cześć witaminka :)

    przejedzona, przepita, przespana, zamulona jak dwuletni staw, oto świąteczny bilans, chociaż pewnikiem coś dojdzie, bo parę godzin przesz zostało :)

  67. violamalecka pisze:

    Witam…
    Przejedzona, bałam się
    że na dzisiejszej przejażdżce
    bryczką koń nie uciągnie
    ale silny był i dał radę… ;-)))

  68. pstro pisze:

    powiem Ci viola, że ja nawet na spacerze nie byłam, takie lenistwo, pospałam za to popołudniu i zastanawiam się co by tu, żeby w nocy pospać :)

Skomentuj

