Dziewiętnaste urodziny Pstro

W życiu każdej kobiety przychodzi taki moment, w którym czas zaczyna biec wolniej, wszystkie rzeczy widzialne i niewidzialne nabierają nowych kształtów, a emocje z wszechświata absorbuje w sposób selektywny.
Ten moment dla Ciebie nadszedł właśnie dziś…
Życzę Ci odpowiedniej perspektywy w odbieraniu rzeczywistości i magii miłości… życzę Ci nadmetrażu kiedy wszechświat się kurczy i materializacji chusteczek kiedy zapomnisz o tym, o czym powinnaś pamiętać… i jeszcze życzę Ci, żebyś nie musiała naciskać „nie dziś, boli mnie głowa”:)
Wszystkiego najlepszego Kochana!

ps. Takiego faceta jak w tubie już masz…więc życzę Ci takich wakacji.

221 Responses to Dziewiętnaste urodziny Pstro

  1. pstro pisze:

    dziękuję! /skok na nią i wyściskanie na maksa/

    odnośnie słów cyt. i jeszcze życzę Ci, żebyś nie musiała naciskać “nie dziś, boli mnie głowa”:)
    wszystkim wyjaśnię, że dostałam pilota, takiego jak do tv, tyle że każdy przycisk jest z innym zdaniem skierowanym do mężczyzny np: posprzątaj mieszkanie, nie pij tyle, nie wkurzaj mnie, no i jest przycisk z bolącą głową :P:D

    te kwiatki to cały ranek układałaś co?:>:P

  2. Elatroska pisze:

    Ja też w te pędy przybiegłam zeby naszą Pstro wyściskać w dniu jej dziewiętnastych urodzin!Ja Ci życzę duzo słoneczka w serduszku bo gdy ono tam jest wszystko jest w życiu piękne i radosne-)Kwiatków nie mogę tu zostawić bo piszę z komórki ponieważ po nocnej burzy nie ma u nas nadal prądu!Jeszcze raz WSZYSTKIEGO MIŁEGO I DOBREGO CI PSTRUNIA ŻYCZĘ!!!

  3. pstro pisze:

    Ela /odściśnięcie jej aż do wytrzeszczu/ dziękuje bardzo, kwiatki sobie wyobraziłam. a że szczerze dane, to cudne takie :) to co? po jednym? :D

  4. violamalecka pisze:

    Wszystkiego najpiękniejszego Chaberku!!!
    Oby Ci się darzyło we wszystkim NaTemŚwiecie.
    Ech, co ja Ci będę dużo nawijać…
    Bądź szczęśliwa… po prostu szczęśliwa!!!!!!!
    i nutka oczywiście… ;-)))

    • pstro pisze:

      oby mi się darzyło jak darzy, to już będzie pełnia szczęścia :) dziękuje viola /przytulenie, wyściskanie, zaproponowanie czegoś do picia/ :>

  5. onufry69 pisze:

    takiego faceta jak ja, to już Ci życzyć nie muszę, bo Mask mnie ubiegła, uśmiechaj się nie mniej niż do tej pory, a ja zacieram ręce na okrągłe dwudzieste. Wszystkiego Najlepszego moja droga.:-*

  6. Adamaszek pisze:

    Tak, tak, tak! Wszystkiego najlepszego dla Pstro! I jeszcze – wspaniałej rodziny, wspaniałych przyjaciół i przenajwspanialszych dzieci :D

    • pstro pisze:

      i do dzieci dojdziemy jak się Onufrzak oświadczy :P:D, bo reszta już jest :)
      dzięki Ada, czego się napijesz?:>

    • Adamaszek pisze:

      Troszkę mnie zbija z tropu, taka pewność siebie jak Twoja. Ja zawsze boję się przechwalić, żeby się nie popsuło. Ale skoro Ty nie masz z tym problemu, to ok:)

      Bardzo lubię whisky z colą, ale to może na tę okrągłą dwudziestkę będę gotowa :))

    • pstro pisze:

      tę wodę na myszach pędzoną? Ty wiesz jak po niej boli głowa? ponoć…:D bo ja z kolorowych to jedynie rum z colą :>

    • Adamaszek pisze:

      Ja uwielbiam aromatyczne alkohole, a cola – żeby dosłodzić :)) Co do bólu głowy – wypijam zwykle max dwie porcje, to jakimś ekspertem być nie jestem ;D

  7. violamalecka pisze:

    Gin z tonikiem i lodem poproszę. ;-)))

  8. pstro pisze:

    a`propos imprezy to zagrajmy

  9. odarty pisze:

    z życia ;)
    – ile masz lat?
    – a Ty ile?
    – ja mam 33, a Ty?
    – ja mam 19
    – to nie Twoja wina ;)

  10. Znów ten sam problem, bo wszyscy już życzyli wszystkiego najlepszego to ja się dołączam do tych życzeń i oprócz tego życzę wszystkiego dobrego :-))) Dużo zdrowia i siły na realizację tego o czym marzysz :-)

    100 lat Pstro :-)

    • pstro pisze:

      Valuś, na kolejne urodziny przyjeżdżasz co? i nie ma to tamto, jak Maskana przyjechała w piątek, to w poniedziałek musiałam ją lekko ku drzwiom szturchać bo się ociągała, a przesz pół reklamówki kanapek na drogę zrobiłam i dwie nioski na koszyk do składaka włożyła :P:D

    • No ba! Żałuję szalenie, że nie było mnie na twoich „ostatnich” -nastych urodzinach.;-))) W przyszłym roku inaczej rozplanuję urlop :-)
      W poniedziałek powiadasz.. Hm… to właściwie wszystko tłumaczy :-D

    • maskana pisze:

      co tłumaczy?:>

    • To tłumaczy twoje milczenie. ;-))) A ja to już się zdążyłem stęsknić, zirytować i przejść od zaprzeczenia przez żal aż do akceptacji, że ci obojętne jest, że naszych wysiudali z Euro. :-p

    • maskana pisze:

      ufff
      już zaczęłam się zastanawiać czy Ty mnie jeszcze kochasz… paCZe na telefon i co widzę? kocho, no kocho! prawie jak naszych:D

    • Nawet nie śmiej wątpić, że jest inaczej :-))) Niech zgadnę, telefon został w domu? :->

    • maskana pisze:

      nie, nie, nie. Nie został… ale jak tylko przekroczyłam próg Pstrokatej chałupy to ta mnie zamknęła w kuchni. Błagałam żeby mnie wypuściła, ale najwyraźniej uznała, że przy lodówce będę najmniej kłopotliwa.
      W niedzielę cudem (i z pewną nieśmiałością, żeby nie powiedzieć żalem) się uwolniłam i zanim doturlałam się do telefonu porwał mnie pterodaktyl, czy tam inny dinoŻarł. W poniedziałek Pstro obudziła mnie wiadrem wody, pokazała paluchem drzwi i syknęła – szczęśliwej drogi juz czas…
      Sam widzisz… nie było okazji… ale tęskniłam nie mniej:*

    • będzie ci wybaczone ;-)))

      :-**

  11. parenteza pisze:

    Pstrokatko!
    Niech się spełnią Twoje marzenia, niech uśmiech nigdy nie znika z Twej buzi i niech powodów do radości będzie wystarczająco dużo. Życzę Ci, abyś spotykała na swej drodze samych dobrych ludzi. Niech przyjaciele będą tymi, którzy dzielą z Tobą smutki i radości, a wrogowie niech trzymają się z daleka. Bądź zawsze tą samą Pstrokatą, bo taka jesteś najlepsza i jedyna w swoim rodzaju. Życzę Ci, abyś miała czas dla siebie i życzę jeszcze abyś nadal prowadziła cudnego bloga (wraz z innymi przyjaznymi duszami). Niech słońce zawsze nad Tobą świeci, a ciemne chmury niech nigdy nie przysłonią uśmiechniętej aury wokół Ciebie. Tego życzę ja
    Ulotna

    • maskana pisze:

      Ulotna!:* znów się przebrałaś!
      wytargałam Cię z piwnicy:)

    • pstro pisze:

      Ulotna! /buła ze smalcem i małosolne robione własnymi ręCami Włocha, bo ja nie umiem :D/ ugryzłaś? no! to teraz karniaki po kolei co tam dziewczyny chciały gin ,whisky, i takie tam inne wynalazki :)
      dziękuje za życzenia! po drodze mi jakoś z samymi życzliwymi, stąd ten uśmiech :>

      musi za krótką kieckę ubrałaś i zanim panom ciśnienie się podniosło /kaszle przy słowie ciśnienie/ i Akismet przytrzymał:P

  12. elatroska1 pisze:

    i jeszcze jeden i jeszcze raz sto lat sto lat niech zyje nam……Niech ci pstrunia zycie płynie jak Wisła do gdanska!:))))

  13. pstro pisze:

    no i człek dziś wstał starszy jakby, kości bolą, goście się przewijają , zawiasy w drzwiach wyrobione…czołem miluchy! ;)

  14. Onibe pisze:

    19 lat? Super moment w życiu. A właściwie początek pięciu najlepszych lat życia… wcześniej nie jest tak dobrze, później… zdecydowanie nie jest tak dobrze ;-)

  15. pstro pisze:

    Onibe :D nie zabrzmiało optymistycznie :D

  16. pstro pisze:

    jakieś nutki popoludniowo? :>

  17. maskana pisze:

    wróconam, tadam!;)
    Onufrzak wszystko pod osłoną nocy wydoił czy zostało coś dla spragnionej mask?:>

  18. pstro pisze:

    wydoił nawet wodę z korniszonów :P:D

  19. onufry69 pisze:

    żebym ja Ciebie zaraz nie wydoił. :-P

  20. pstro pisze:

    /rotfl/ hahahahahahaha z kasy? nie mam, zamieniłam na prezenty :P

    godzina drzemki i człek jak nowo narodzony a za oknem szaleje nad upał

  21. pstro pisze:

    a jeśli „wydoił” tyczyło Maskany, to też nie ma, bo zamieniła na prezent :P:D

  22. maskana pisze:

    parno i duszno jak w piekle. Klimatyzator potrzebny od zaraz… ewentualnie łanłejtiket na biegun. Ktoś ma taki na zbyciu?:>

  23. pstro pisze:

    dodaj, że możesz lecieć w luku bagażowym jakby co :D

  24. mmrr pisze:

    gdy przyjęcie ci się skończy
    kiedy w koło pełno ciszy
    kiedy mucha w kącie bzyczy
    kiedy sama siebie słyszysz
    wtedy chwilę miej dla siebie
    porozmawiaj i daj luz
    trochę czasu już minęło
    ale jutro będzie znów
    jutro będzie znów dla ciebie
    wszystko lepiej bo już wiesz
    co w tym życiu jest ważniejsze
    na co można machnąć ech
    więc ci życzę w urodziny
    pstrych pomysłów i uśmiechu
    chociaż uśmiech na swej twarzy
    masz od rana aż do zmierzchu
    to podróży egzotycznych
    ci dorzucę cały wór
    za granicę i po kraju
    fruwaj LOT-em pośród chmur
    ps.z Okazji Urodzin Życzę Ci Pstro Wszystkiego Najlepszego!!!!!!!!

  25. maskana pisze:

    wstałam i zaraz idę w świat. A co! niech ma odrobinę przyjemności:D

  26. BlueBird pisze:

    Dzień dobry…
    Maskana… Pstro… dla Was na powitanie dnia. :-))))

  27. pstro pisze:

    też już wstałam, ale świat jeszcze musi na mnie chwilę poczekać :>

    Przemykównę lubimy, my pstro bardzo :)

    • Wizja pisze:

      Może jeszcze powiesz,że słońce cię rozkłada i trza klimatyzatora ??!!

    • pstro pisze:

      /zerk na termometr/ u mnie trzy dychy, ale i bez zerkania mogę śmiało potwierdzić, że tyle jest, bo jak poszłam pokazać się światu, to prawie się rozpłynęłam, psioczyłam na czym świat stoi, że ubrałam spodnie, wróciłam jakbym w saunie siedziała z 10 minut

    • Wizja pisze:

      Pstro,zaczynam się o ciebie troskać.Może ten gorący rozbiór to rychłe………no wiesz.Jest 17-cie po zawietrznej a 16-cie pod pokładem.

    • pstro pisze:

      ale nie u mnie! u mnie jest upał i słońca pełne ulice, za to od 4 do 7 rano lalo jakby było oberwanie chmury, a teraz o! sauna

  28. onufry69 pisze:

    u mnie występuje pogoda, pogoda ducha. :P:D

  29. pstro pisze:

    u mnie jest taka ta pogoda, że rozpływać się można :P:D

  30. onufry69 pisze:

    a czy ja Ci bronię? :P

  31. pstro pisze:

    dokończ zdanie, o co chodzi z tą Bronią, bo rozumiem, że to ta Bronka co to z nią ostatnio kręcisz? :P

  32. onufry69 pisze:

    no tak, na rolnictwie to Ty się nie znasz. :P

  33. pstro pisze:

    znam się, jak biorę telefon do reki, to mam pole :P

  34. onufry69 pisze:

    każdy orze jak może. :P

  35. pstro pisze:

    Ty i te Twoje biesiadne powiedzenia, zaraz tube disco polową wstawisz znając życie :P

  36. onufry69 pisze:

    nie, byłbym wtedy zbyt monotematyczny, a tak wydaję się ciekawy. :P

  37. pstro pisze:

    długo będziesz udawał, że nie widziałeś pytania, czy spełnisz moje trzy życzenia? tak pytam, ja mam czas :P:D

  38. pstro pisze:

    że niby ja jestem beztalencie? weź Onufrzak nie grzesz w ten sposób :P:D

  39. pstro pisze:

    u mnie dalej sauna, chociaż powiewa co rusz /zerk na Wizję, która dalej udaje niedowierzanie/

  40. maskana pisze:

    u mnie też tropiki. Ugotowałam dzieciowi bób. Upiekłam „okienka”. Teraz się zastanawiam czy mam ochotę na kalafiora. Jak się zdecyduję i znów napalę w palenisku to się kuchenne ściany z farby rozbiorą. Bo że ja jestem w stroju Ewy nie muszę wspominać:D

    • Wizja pisze:

      ja na szczęście mam palenisko na zewnątrz ale od wczoraj przykryte plandeką i nieczynne

    • pstro pisze:

      w stroju Ewy i jedynie listek rabarbaru, żeby powiewał jak idziesz :P:D

    • maskana pisze:

      Wizja, nie musisz gotować? lucky you…:)
      choć w sumie bez schabowego z kapustą to ja bym długo nie wytrzymała:D

      Pstro, po „listek rabarbaru” w dłoni Ci się nie wklikło, bo przesz wiadomo, że przy moich gabarytach to nawet baobab nie jest w stanie kluczowych miejsc zasłonić:D

    • pstro pisze:

      mi tego pisać nie musisz, wszak Cie gościłam, opędzlowałaś mi lodówkę po światło :P już nie wspomnę jak do juraparku pojechałaś, stwierdziłaś, że przy dino czujesz się chudsza i ochrona musiała Cię zdzierać z ogrodzenia, bo zaparłaś się, że nie wyjdziesz, w wiadomościach lokalnych pokazywali, nagrałam Ci :P:D

    • maskana pisze:

      hahahahahhaha
      znaczy, żeM sławna?:>

    • pstro pisze:

      dam na youtube jak chcesz :P:D

  41. pstro pisze:

    tuba dla przypomnienia bo ma miSZCZa :>

  42. pstro pisze:

    jak już przy szafie grającej jestem, a drobniaki mam, to kto mi zabroni?:>

  43. pstro pisze:

    no i krecik wraca do domu

  44. onufry69 pisze:

    Polska biało czerwoni..

  45. pstro pisze:

    to nie ten mecz :P

  46. onufry69 pisze:

    ja się obudziłem dopiero:-P

  47. pstro pisze:

    to dobrze, że nie poszłam spać, cieszysz się? :P

  48. onufry69 pisze:

    tak, ale dalej nie wiem co ogladalas.:-P

  49. pstro pisze:

    sam pisałeś, żebym oglądała mecz, to oglądałam, był pretekst żeby podjeść popcornu :P:D

  50. onufry69 pisze:

    ale o popcornie nic nie wspominalem. dopowiedzialas sobie.:-P

  51. pstro pisze:

    oj tam, pretekst, żeby coś wszamać :P:D
    jak już jesteś na necie, to pamiętaj, nie daj się podejść pytaniami typu: Z KONT KLIKASH…jak już pójdę spać :P

  52. onufry69 pisze:

    ja realnie leżę już w łóżku, więc nie ma o tym mowy. :-P:-D

  53. pstro pisze:

    i dzisiaj z czystym sumieniem mogę przytaknąć Wizji, że jest chlodno, w sensie że tylko 19 ale jeszcze spadnie jak tak zerkam za okno, na deszcz się zbiera i w ogóle pogoda barowa
    tyle w skrócie o pogodzie, czołem miluchy! :)

  54. Kylinn pisze:

    ja jak zawsze spóźniona, ale nic to – Wszystkiego Najlepszego Pstro!!!

    • pstro pisze:

      dziękuję Kylinn, jak widzisz moje urodziny od piątku do piątku, a co! :D

      a jutro mam dwie imprezy pod rząd, znaczy na pierwszej trza sie oszczędzać, żeby na drugą kole 22 nie donieśli, kulturalniej będzie na własnych nogach o własnych siłach :D

  55. violamalecka pisze:

    Wieczór a tu pustki takie…
    Macie remanent..?
    Może choć szafę grajacą uruchomię.

  56. onufry69 pisze:

    masz na myśli pekaesy teraz?

  57. parenteza pisze:

    Cześć :D

  58. parenteza pisze:

    Wysłałam Maskanie notkę, bo z Tobą to nie wiem, jak się skontaktować :P

  59. pstro pisze:

    grunt, że wysłałaś! będzie Ci to zaliczone pierwszym egzaminem w nowym roku akademickim :>

  60. parenteza pisze:

    A swoją drogę byś się jakoś odezwała i jakiegoś maila mi przekazała czy coś :D

  61. pstro pisze:

    ale że czekaj, bo wszystko Ci w kosmos poleciało z jakiegoś powodu?:>
    TY SE tlena zainstaluj, ja Ci dobrze radzę :>

  62. parenteza pisze:

    Pstro, mam tlena :P

  63. pstro pisze:

    no to jesteśmy już w domu Ulotna :P

  64. parenteza pisze:

    To mi pokaż ten dom. :P

  65. parenteza pisze:

    Dziś :D

  66. pstro pisze:

    dzis mam takiego globusa, że mogłabym pomylić adres i wysłać na jakiś zupełnie inny męski :P:D

  67. onufry69 pisze:

    coś taka niecierpliwa?

  68. parenteza pisze:

    Nie lubię czekać, Onufrzak, nie lubię. :) Dawaj piątaka. :)

  69. onufry69 pisze:

    a pomyl się, no pomyl. :-P

  70. onufry69 pisze:

    Ulotna masz mnie teraz na myśli? :>

  71. parenteza pisze:

    Mam wszystkich, na myśli. Ciebie też mogę mieć. :)

  72. parenteza pisze:

    Pewnie, że bym chciała, a Ty byś nie chciał ;>?

  73. onufry69 pisze:

    jestem poza zasiegiem i nie chodzi tu o pole. :-P:-D

  74. parenteza pisze:

    Skoro mnie nie chcecie, to se idę, o!

  75. parenteza pisze:

    I nie płaczecie, nie wołacie. No masz.

  76. parenteza pisze:

    No widzicie dziewczyny, maila mi obiecano… i dzień ku końcowi… [zerk w stronę Pstrokatej] :) Wizja ma rację… Bezapelacyjnie.

    • Wizja pisze:

      Wolałabym jej nie mieć …..ale nie będziemy się mazać, prawda? Tu sobie cichutko zapodamy po maluchu , ten mecz jakiś połowiczny.

    • parenteza pisze:

      Wizjo [polewa] po cichutku.. bo będą chcieli… :)

    • Wizja pisze:

      Nno to….nasze kawalerskie! Czy jak tam zwą.

    • Wizja pisze:

      Uuuf , ale to mocne . Ale wogule ulotna, kto ty za jedna jesteś ? Rzeźbisz, tańczysz, grasz czy jeszcze coś innego? Może sadowniczka ? Tak pytam.

    • parenteza pisze:

      Obroniłam licencjat z biotechnologii. Po za tym bawię się w grafomankę, bo lubię. :) [polała po maluchu] :) [wybacz przerwę, Tato wrócił z pracy, życzenia składałam] :)

    • Wizja pisze:

      No,no, umysł ścisły. To mi wystarczy za wszelaką rekomendację.Ja to nieuściślona humanistka. Twoje zdrowie !!

    • parenteza pisze:

      Niezupełnie ścisły. Raczej wszystkiego po trochu, ale coś trzeba z sobą robić, a biotechnologia wydawała mi się być ciekawą. Upiję się dziś z Tobą.

  77. onufry69 pisze:

    mecz taki sobie, fakt. na szczęście bronki jeszcze nie wyszli, to po szklanie i na rusztowanie.

Skomentuj

