Nocia wcale nie o nas.

Dzień był ani słoneczny, ani deszczowy. Nie był zbyt szarny, ani nazbyt chłodny. Nie był nawet byle jaki. I to w ten dzień Oo realizował zaproszenie. Po paru godzinach podróży stał już u drzwi. Zapukał.
– kogo tam diabeł niesie, kurna?
– niech roztworzy drzwi!
– no i co tera kurna, piąta trzydzieści jest
– upiłaś się wódką czy jak, po mojemu to nie jest tak wcześnie
– za dużo masz wypitego w życiorysie, to czasu nie czujesz
Yy roztworzyła drzwi. Zawinęła ręką jakby ziemię zapładniała ziarnem, niczym Antoś rolnik, cichy jej wielbiciel. Oo odrazu zmiarkował co jest grane i przemieścił się do mieszkania. To człowiek umysłowy był.
W mieszkaniu, tzn na fotelu który stał w mieszkaniu, siedziała Ea. Ea rzekła.
– zlądowałam u Yy, żeby Cię poznać. Po to zlądowałam.
Yy patrzyła w sufit i głośno myślała
– wychodzi na to, że trzeba się przyodziać.
Yy do tej pory wcale nie dbała o moralność Oo. Oo czuł sie nieco skrępowany, bo nie był pod wódką. Ea, bystra dziewczyna, swoje spostrzeżenie w lot zamknęła w pytanie
– trzeba to kurna uprościć nieco. Kropniesz lufę?
– trza na sklep iść – Oo poczuł wiatr w plecy
– plan nie nadaje się do realizacji. Nieczynny jest.
– nieczynny jest, bo wczoraj Mu pod sklepem tańcował. Z początku trzymał mowę cały czas, o potem tylko tańcował. To nieczynny jest – wrócona Yy podała fakty z życia Mu
– i co, za swoje pił. Jest na prawie. Dawaj flaszkę, sytuacja tego wymaga – zniecierpliwiona Ea zmieniła temat
Po 15 min. Głosy
– chyba i ja se kropne
– reflektujesz na tego alkohola
– może być, środki w taki gorąc wprowadza, że aż człek czuje diabelską rękę i blisko grzechu jest
– a mnie to podchodzi pod bimber z obierków
– to jest niemożliwością, to jest podpadające więcej pod żytniówkę
– może i ja se usta umoczę, dziś nic jeszcze nie piła
– tu trza teraz postąpić inaczej. Niech idzie se w łazience urodę poprawić
– niech wypije więcej, gdzie mnie tam teraz chodzić

Odarty

201 Responses to Nocia wcale nie o nas.

  1. parenteza pisze:

    Pierwsza! :)

  2. onufry69 pisze:

    hehehe jestes dobry Odarty. Podoba mnie sie.

  3. pstro pisze:

    mnie się też podoba, pisz Odarty pisz :P:D

    dzień doberek, imprezy odhaczone,zaliczone uff :D

  4. odarty pisze:

    widzę, że tu więcej jest „pijaków”, którym „podoba się” tak :P

  5. pstro pisze:

    degustatorów Odarty, degustatorów :P

  6. maskana pisze:

    przeczytałam pierwszy raz i… diagnoza morderstwo… choć teraz myślę sobie, że samobójstwo pasuje jakby bardziej:)
    Ma się te skojarzenia, nie?:>

    świetna nocia Odarty:)
    dziękuję /skok na niego i wyściskanie/

  7. odarty pisze:

    maskana, zjadłaś 15 pączków? :D

    dzięki dziewczyny za inspirację :P

  8. Adamaszek pisze:

    Odarty, zastanawia mnie tylko, jak możesz pisać nocie, skoro nie istniejesz? :P

  9. Wizja pisze:

    Miało być -z głębokiej strony.

  10. pstro pisze:

    wszyscy skupieni na meczu?:> wróconam! upał do skonania powoli traci na mocy, będzie lało, albo i nie, jak to mawiają starzy górale

  11. parenteza pisze:

    A nie, dostałam :P

  12. odarty pisze:

    poczęstuję Was dźwiękiem, bo muszę udać się do swojej świątyni snów ;)

  13. parenteza pisze:

    Impreza się zaczyna Wizjo, a On już spać.

  14. Kylinn pisze:

    witajcie….
    i tylko nie wiem czy to jest wcześnie czy późno…

  15. pstro pisze:

    dla tych co wracają z imprezy to wcześnie jeszcze, dla tych co wstają skoro świt, tez wcześnie, to ja już nie wiem dla kogo późno ;)

    czołem miluchy! padam, wracałam z pracy z buta i jestem padnięta, wygorącowana potąd /pokazanie/ i niech mi tylko ktoś nie da wiary, że u mnie nadupał :P

  16. maskana pisze:

    z buta?
    a mówiłam zebyś nie szła przez pola, bo po tych burzach to bagno i gumiaki zgubisz:D:P

  17. pstro pisze:

    mówiłaś, mówiłaś – napisała pstro patrząc na jeden gumiak w sieni szorując lewą stopę :P:D

  18. pstro pisze:

    deszcz pada! deszczuś, deszczunio! :P:D

  19. maskana pisze:

    a Wy jak pogodynki czy raczej ornitolodzy czy inni królikobadacze?

  20. parenteza pisze:

    :) Maskusia (buła z salcesonem) ha! jest i ogórek małosolny xD

  21. odarty pisze:

    a teraz coś z zupełnie innej beczki

  22. odarty pisze:

    a teraz coś z jeszcze innej beczki, niż tamta beczka ;)

    i dobranoc :)

  23. pstro pisze:

    wstałam, z okrzykiem na ustach, w powitaniu nowego dnia :P:D

  24. BlueBird pisze:

    Dzień dobry a właściwie to dobry wieczór
    Dawno nie zostawiłam tu nutki, więc proszę…
    A tak a propos klipu wolicie orzeźwiający prysznic,
    czy dużą wannę z ogromną masą pachnącej piany..?

  25. pstro pisze:

    ja nie mam wanny w domu, czasem mi się marzy taka kąpiel z dużą ilością piany, poleżeć, zrelaksować się /rozmarzenie się na maksa/ ;)

  26. odarty pisze:

    Wizja, w żadnym razie ;)
    słuchamy?

  27. odarty pisze:

    bo ja czekam, bardzo chce mi się z kimś pokłócić :P

  28. pstro pisze:

    dzień dobry (będzie ładnie wyglądało pod dobranocnym) :>

  29. pstro pisze:

    Portishead z rana? a czemu nie? ;)

  30. Adamaszek pisze:

    Dzień dobry:) I co Odarty, z kim się wczoraj pokłóciłeś?

  31. odarty pisze:

    a jeśli chodzi o psyche, to tylko tak…

    nie pokłóciłem się, ale już mi przeszło ;)

  32. maskana pisze:

    ja, na ten porzykład, jem nożem i widelcem. Czasem też łyżką jeśli micha z płynną zawartością. Palcami też nie pogardzę, swoimi czy Jego. Pałeczki to wyższa szkoła jazdy, której nie uczyli na spotkaniach koła gospodyń wiejskich, więc się nie wychylam:D

    Jeśli zaś chodzi o CO, to ja wszystko. CO se będę żałowała:D

    Ada, masz jadłowstręt pogodowy?:>

  33. pstro pisze:

    ja to jak Maskana, bez udziwnień jakby :P

  34. onufry69 pisze:

    gfdxcvbnjsdf ale, że co?:-P

  35. pstro pisze:

    Onufrzak?! /przetarcie ócz/ to Ty? ;P

  36. pstro pisze:

    o proszę jakie wejście ! musi coś z gąsiora upiła, cala Ulotna :P

  37. onufry69 pisze:

    Mask, skąd wiesz? masz w playu, chcesz o tym pogadać ? :-P:-D

  38. pstro pisze:

    nie było Cię tyle, a teraz jakaś Nina Ci po głowie chodzi :P, masz w playu, chcesz o tym pogadać? :P:D

  39. maskana pisze:

    kupi se człowiek playa za ciężko ukradzione piniondze z SKO to o! nagle wszyscy chcą mieć playa, co więcej, ciężko ukradzają i kupują a potem 3 w nocy:
    dryń, dryń
    słucham
    mask czemu ty jeszcze nie śpisz
    a bo pip insomia pip mnie pipmać męczy!
    :P

  40. onufry69 pisze:

    insomnia, weź się wyrażaj.

  41. onufry69 pisze:

    ja uważam, że te strony są nie mniej maturalne niż ja sam.:-P

  42. onufry69 pisze:

    mature miało być:-P

  43. Adamaszek pisze:

    Czyli tak samo … brzydkie?;D Czy tak samo godne pożądania;>

  44. onufry69 pisze:

    brzydkie, ładne się możr opatrzeć:-P:-D

  45. parenteza pisze:

    Nie spać, pisać!

  46. onufry69 pisze:

    Ulotma daj trochę.:-P

  47. Adamaszek pisze:

    Po takim opatrzeniu, to chyba się ucieka, gdy tylko jakakolwiek kobieta pojawia się w zasięgu wzroku? :>

  48. pstro pisze:

    człek styrany wraca po pracy, a tu cisza jak w kościole, wszystkich wymiotło na drzemkę poobiednią?:>

  49. maskana pisze:

    człek styrany wraca po pracy, a tu cisza jak w kościele, nawet marudzącą Pstruśkę wymiotło na drzemkę poobiednią.
    Chyba fochnę:>

  50. onufry69 pisze:

    czy Ty nie jesteś czasem złośliwa? :P:D

  51. pstro pisze:

    Maskana, Ty grzeszysz oj grzeszysz i nie wiem czy drobniaków na tacę Ci starczy, żeby to na sumie odpokutować :P

  52. pstro pisze:

    człek wstaje skoro świt, chce wyjrzeć przez okno na świat i co? nie ma prądu ! więc skokiem pewnym pikuje w stertę rachunków, czy aby nie pominął tego z elektrowni i co? zapłacone! no ale wszystko wróciło do normy i ku waszej radości jestem :>

  53. onufry69 pisze:

    znaczy szybko zapłaciłaś? :P:D

  54. pstro pisze:

    nie no PRONT to płacę w pierwszej kolejności, wróć! w drugiej, bo pierwsza kolejność to net, żebyś nie musiał tęsknić :P:D, że nie wspomnę o reszcie alternatywnego bractwa

Skomentuj

