Potęga świadomości.

Nie żałuj.
To strata czasu.
Nie rozpamiętuj.
Grzebanie w pamięci to równia pochyła.

Przeszłość robi z Ciebie ofiarę teraźniejszości. Spróbuj się od niej uwolnić bo to co wazne jest przed Tobą.

Coraz trudniej godzić się z echem tego co było. Coraz ciężej akceptować okruchy podawane na odblaskach przeszłości. Coraz wyraźniej widać, że Twoja przeszłość nie ma granic. I że nie ma w niej miejsca dla przyszłości.

Lęk.
Ten, którego nie można wyartykułować.
Okrutniejszy niż ten przed nieznanym.
Znany. Oswojony. Bez marginesów dla akceptacji. I już bez sił do walki.

Skrzydła euforii i szczęścia absolutnego spalają się z chwilą twardego lądowania na bruku.
Sinusoida doskonała.
Doskonała do końca.

Nie będę żałowała.
To strata czasu.
Nie będę rozpamiętywała.
Grzebanie w pamięci to równia pochyła.

202 Responses to Potęga świadomości.

  1. Adamaszek pisze:

    Jakoś tak to brzmi po Odartemu, a to Maskana? ;)

    I dodam jeszcze, że nie jest dobrze mieć same dobre sny, lepiej mieć złe i pomyśleć, że to tylko sen :D

    • maskana pisze:

      Ada, zapewniam Cię, że nie brzmimy z Odartym tak samo – ja mówię jak dziewczynka przed mutacją, a Odarty jak mężczyzna po:)

    • Anonim pisze:

      maskana, a jak na rozkładzie masz trochę wypitego to też brzmisz tak jak zawsze? :P

      Ada, jakoś tak trochę sadystycznie zabrzmiało z tą potrzebą złych snów :D

    • maskana pisze:

      a z lodem czy bes „tego wypitego”. Odarty?:>
      i weź się podpisuj bo Cię z piwnicy za uszy wyciągać muszę:P

    • Adamaszek pisze:

      Wcale nie sadystycznie. Niepokojące sny przynajmniej dają do myślenia:)) A dobre – tylko przenoszą w inną rzeczywistość i porzucają człowieka bezbronnego ;D

    • odarty pisze:

      to nie moja wina maskana, tylko wina systemu. Może być z lodem.

      Ada, czy Ty uważasz, że rzeczywistość nie moze być równie dobra co dobry sen. hm?

  2. odarty pisze:

    może maskana „wlezła” w moje sny :P

  3. pstro pisze:

    Budzisz mnie pocałunkiem
    Kończy się zły
    I kończy się zły
    sen o przyszłości…/zanucenie z fałszem bo jajka surowego nie wypiłam :P /

  4. odarty pisze:

    a dlaczego sam miałbym tego słuchać…

  5. pstro pisze:

    nie wiem czemu tuby nie wchodzą, skandal!

  6. odarty pisze:

    to teraz ja ;)

  7. Adamaszek pisze:

    Na tym zdjęciu to jest „13” z doktora Hausa? :>

  8. odarty pisze:

    Ada, jeśli to pytanie do mnie, to nie wiem, bo nie oglądałem

  9. Adamaszek pisze:

    To może na to pytanie znasz odpowiedź, jak zapomnieć o przyszłości, kiedy nie ma czym jej zastąpić. Trzeba starać się o nowe przeżycia inaczej żadne świadome wypieranie nic nie da, a tylko kolejną traumę

  10. odarty pisze:

    Ada, czy to literówka „zapomnieć o przyszłości”?

  11. Adamaszek pisze:

    tak, przejęzyczenie

  12. odarty pisze:

    Ada, wg mnie, im czemuś dajesz znaczenie to TO istnieje. W zasadzie to tyle.
    Pielęgnowanie, wypieranie się, ucieczka, pożądanie to energetyczni bracia. Każdy z tych przypadków (bez względu na kwalifikację dobry czy zły) karmiony jest Twoją energią… dlatego istnieje

    • Wizja pisze:

      Nie wspomniałeś chłopaku o prawdziwym ehe…energożądnym bracie > wampirze energetycznym z krwi i kości.

    • odarty pisze:

      Wizja, to na 2ej lekcji będzie :P

    • Wizja pisze:

      Nie sądzę.Cofam.Niepotrzebnie.

    • odarty pisze:

      może i dobrze, bo tematu nie ogarniam

    • Wizja pisze:

      Bardzo rozsądnie.

    • odarty pisze:

      niektórzy tak mnie nazywają… ale mam pytanie inne: czy jesteś podobna to „tamtej” z https://www.youtube.com/watch?v=Rl03afAqeFQ&feature=player_embedded#!

    • Wizja pisze:

      Typ sylwetki,proporcje rąk,obojczyki,chudawe ramiona,rodzaj szczupłości,proporcje m.więcej ,tak,to prawie wizja.Ciut więcej tkanki w miejscu wymaganym.Twarz inna,znasz ją z awatrka-dodaj jej 15-cie lat.Hi,hi.

    • Adamaszek pisze:

      Nieprawda, przeważnie wszystko istnieje w człowieku niezależnie od niego samego, wiele rzeczy może się stać mimochodem właśnie dlatego, że się wszystkiego nie ogarnia. I tak samo, bez względu na wszystko mogą zniknąć złe doświadczenia, czy złe myśli, kiedy zostają czymś innym zastąpione, inaczej się nie da. Masakrą jest na przykład, jeśli człowiek żyje w świecie wśród maksymalnie przychylnych i życzliwych ludzi, a i tak pielęgnuje jakieś wewnętrzne krzywdy. Zupełnie czym innym jest, kiedy człowiek na przekór ogólnej obcości albo wręcz wrogości, postanawia i tak nie odpuszczać i cieszyć się tym co ma. Choć z boku obie te sytuacje mogą czasami wyglądać podobnie

  13. odarty pisze:

    To powiem Ci Wizja, że dobre wybrałaś ciało do użytkowania :)

  14. Anonim pisze:

    na poranny uśmiech ;)

  15. violamalecka pisze:

    To ja powiem muzycznie
    i zarazem merytorycznie…

  16. maskana pisze:

    dziewczyny spać nie możecie?:>

    ależ się tu merytorcznie zrobiło… w pierwszej chwili pomyślałam, że się pomyliłam i zamiast do swojej chałupy do sąsiada zaszłam:)

  17. Adamaszek pisze:

    Kto spać nie może? :> Ja na przykład spałam dziś jak aniołek do samej piątej ;P

  18. pstro pisze:

    ja na ten przykład też trochę PO wstałam, powiem wam – napisała pstro klapiąc na krzesło – że ten mój urlop idzie, idzie i dojść nie może, a ja już taka klapnięta

  19. pstro pisze:

    no to po nutce ;)

  20. pstro pisze:

    SE slucham to też SE posłuchacie :P

  21. Anonim pisze:

    tak trochę sobotnio zagramy ;)

  22. onufry69 pisze:

    Pozor! styskalo se mi moc a ted nikam nejdu.

  23. onufry69 pisze:

    wszyscy balują przy sobocie?

  24. maskana pisze:

    Jak dobrze, że mamy bloga bo przynajmniej ta forma komunikacji pozwala posiąść wiedzę, że wyjechani są już wróceni.
    Nie pozostaje nic innego jak na tacę za blogasia dać:-P

  25. pstro pisze:

    /wyszperanie z kieszeni piątaka/
    Onufrzak wrócony, popilnuje sreber blogowych, więc Maskana zaczynaj się pakować, bo nam teraz na jakiś odpoczynek trza :>

  26. onufry69 pisze:

    a nie, ja się przebrać wpadłem. dobrze, że jest blogaś.

  27. pstro pisze:

    a ubierz się ciepło! bo noce coś chłodne mają być czy CUŚ ;)

  28. onufry69 pisze:

    jak miło, że się ktoś martwi. :-)

  29. pstro pisze:

    Ty tam się urlopuj, odpoczywaj, wątroby nie zajedź by potem mieć siły na spam :P

  30. onufry69 pisze:

    a no tak, spam. ważna rzecz. :-P

  31. Adamaszek pisze:

    Dzień dobry! Jak mija niedziela Państwu Gospodarzostwu? :))

  32. pstro pisze:

    Państwu Gospodarzostwu – przeczytała i zajrzała w bebechy bloga, to do mnie też? no to mi mija wypoczynkowo, a co? :>

  33. Adamaszek pisze:

    Znaczy udanie? To bardzo dobrze, w końcu kanikuła, to grzech by było spędzać inaczej :))

  34. pstro pisze:

    Ada, rozumiem, że Tobie też udanie?:>

  35. Adamaszek pisze:

    udanie i baardzo rodzinnie, choć wszystko wskazuje na to, że następna będzie jeszcze bardziej rodzinna, a następna znów bardziej i tak dalej, aż do nieskończoności ;P :))

  36. odarty pisze:

    o widzę, że rodzina w komplecie i sobie rozmawia miło :P

  37. pstro pisze:

    Odarty, Ty już Wizję wszędzie widzisz :P

  38. Adamaszek pisze:

    Nie wiedziałam, że Odarty i Wizja są rodziną, czyżby rodzeństwo? ;PP

  39. odarty pisze:

    nie, skąd. Rodziną jest pstro i onufry ;) :P

  40. pstro pisze:

    Odarty rozwiń temat może bom ciekawa, po czym wnosisz i takie tam, może być w podpunktach :P

  41. Adamaszek pisze:

    Nie wiem czemu, ale dziś wyjątkowo mam problem z załapaniem Waszego poczucia humoru.

  42. pstro pisze:

    fajna jest Ostrowska w tej tubie z notki, zupełnie jej się nie ima czas, a w innych tubach brzmi świetnie

  43. odarty pisze:

    pstro, kto teraz coś pisze, ja czy Ty. Zerklnij w scenariusz, bo swój kawą zalałem :D

  44. pstro pisze:

    Odarty Ty, tube mi pozwoliłeś dobrać, reszta najtwojsza ;D

  45. maskana pisze:

    piszecie notkę?:>

  46. maskana pisze:

    Pstro, łyka tlenu weź!
    człek pisze i pisze i pisze a damessa udaje ze nie widzi:P
    przeproś tego pana i zamknij okienko:D

  47. odarty pisze:

    notka napisana, to i maskana z ukrycia się wynalazła :P ;)

Skomentuj

