Holiness.

Świętości trzeba bardziej się wystrzegać, niż alkoholu. Świętość jest dobrą glebą dla dziwactw i prostą ścieżką ku śmieszności. Świat nie wysyła zaproszenia na świętość, a na swoje nieposłuszne dzieci zsyła katorgę duchową. Świat występuje przeciwko swoim dzieciom tak jak macocha, występuje z wielką radością i pasją sprawiania bólu, zawodu, odbierania nadziei. Świat jest mało łaskawy, a nawet okrutny, bo albo jest się jego dzieckiem, albo nie dba o ciebie wcale.

Odarty

208 Responses to Holiness.

  1. pstro pisze:

    tam zaraz wystrzegać – napisała pstro niestrudzenie polerując aureolkę :P

  2. odarty pisze:

    a jeszcze jedno: czy można głosować na swoje notki? :D

  3. maskana pisze:

    świĘtna notka, Odarty.

    merytorycznie to ja powiem, że obok świętej to ja nawet nie stałam. I jeszcze, że mimo namacalnego bólu i zawodu, które to emocje zazwyczaj serwują nam najbliźsi, nikomu i niczemu nie pozwolę odebrać mi nadziei. Zawsze będę ufała, że za rogiem czeka na mnie coś co znów pozwoli naładować akumulator życia.
    Uff aleM się spociła;)

  4. odarty pisze:

    ja z pewnością święty jestem, bo sięgam po klasztorne ;)

    maskana, słusznie prawisz. Wg mnie, nikt niczego nam nie odbiera, to my sami możemy tak sobie zrobić poprzez wpadanie w użalanie się, zemstę, rozgoryczenie itp. Tak sobie tylko gadam…

    • maskana pisze:

      lubię sie z Tobą zgadzać, Odarty:)

      Użalać się nie lubię, bo to generuje wstyd przed samą sobą. Zemsta jest mi obca. Z rozgoryczeniem jest pewien kłopot… ale pracuję nad tym:)

    • odarty pisze:

      o masz, a ja chciałem się pokłócić ;)

      na rozgoryczenie dobrze jest obniżać potencjał ważności ;)

    • pstro pisze:

      obniżać potencjał ważności to jakby zniżać się do parteru wiedząc, że sięga się grubo poza ramy . to jakby zahaczyć o przedsionek grzechu nie? wszak Stworzyciel wiedział co robi lepiąc nas z takiej a nie innej gliny :> /pomędrkowała zajadając kanapkę/ :P

    • odarty pisze:

      co Ty gadasz, przecież Ciebie ulepił z mojego żebra :P

      obniżać potencjał ważności to jakby nie oddawać swojej energi przeciwko sobie

      dobrze kombinujesz, psikusa ktoś nam zrobił używając lipnej gliny :D

    • pstro pisze:

      może i ulepił z Twojego żebra, ale gliny nie szczędził, bo niby skąd rozmiar 52 ?:P
      ja zazwyczaj dobrze kombinuję :P:D

    • odarty pisze:

      a ja jak kombinuję? :P

    • maskana pisze:

      52??? /zaksztuszenie sie golonką/
      Pstro, helouuu, w tydzień z 64 na 52? cud!:P

    • pstro pisze:

      a jakiej Ty się spodziewasz odpowiedzi po wcześniejszym:

      pstro pisze:
      Sierpień 10, 2012 o 8:44 pm (Edytuj)
      znaczy jest szansa na parę notek? ;P:D

      odarty pisze:
      Sierpień 10, 2012 o 8:53 pm (Edytuj)
      no jak nie, jak tak :P Nie ma takich rzeczy, któych nie mógłbym obiecać :D

      wiesz, że odpowiedź byłaby nieobiektywna:P:D

    • pstro pisze:

      a ta to wejdzie, zatłuści klawiaturę, ale mnie wyzdradzi! :P:D

    • maskana pisze:

      nigdzie nie wychodziłam – od wczoraj w lodówce siedzę. Klawiatury zatłuścić się nie da bo jeszcze Radler nie wysechł. I nic nie wyzdradziłam – to Onufrzak na moim nicku jeżdzi
      :D:P

    • odarty pisze:

      ej pstro, możesz mnie oszukiwać ile chcesz :P Jak będzie mi to pasować, to będę wierzyć w te kłamstwa, a jeśli nie, uznam to za obżydliwe plotki :P

  5. pstro pisze:

    poprzez wpadanie w użalanie się, zemstę, rozgoryczenie

    wychodzi na to, że ja oprócz palenia tego się też nie naumiałam :P:D

    nienaumiana jestem po kokardy/by Maskana

  6. Adamaszek pisze:

    Moja świętość jest tak skrojona w sam raz na moją miarę, że leży idealnie jak druga skóra. Nijak by mi się było z nią rozstawać:D
    A notka Ci się udała Odarty, że lepiej nie mogła, musiałeś dużo drożdży dodać;)

  7. odarty pisze:

    są prostsze, sama zobacz

    ~ 08.08.2012 g. 10.21 pstro rzekła: odarty, napisałbyś coś o świętości, jakąś fajną notkę
    ~ 09.08.2012 g. 23.06 pstro rzekła: odartusiu… hej
    ~ 10.08.2012 g. 02.54 pstro rzekła: no nie mogę, co za baran. Łazi gdzieś po realu
    ~ 10.08.2012 g. 08.07 pstro rzekła: cześć, witaj, miłego dnia :) Może byś coś napisał?
    ~ 10.08.2012 g. 08.21 odarty rzekł: no
    ~ 10.08.2012 g. 08.32 pstro rzekła: ale wiesz, znowu o mnie
    ~ 10.08.2012 g. 08.38 odarty rzekł: Ty, no jakoś nie podchodzi mi pisanie o drinakch z colą
    ~ 10.08.2012 g. 08.40 pstro rzekła: takiego to tylko walnąć. Napisz prawdę, że jestem fajna… i takie tam inne, np. że jestem fajna
    ~ 10.08.2012 g. 08.42 odarty rzekł: no jesteś fajna
    ~ 10.08.2012 g. 08.44 pstro rzekła: ale notkę
    ~ 10.08.2012 g. 08.45 odarty rzekł: aaa

  8. pstro pisze:

    no i teraz całe przesłanie notki zdradziłeś, jak słowa „świętości” „świętość” zastąpić słowem „pstro” to odczytają przesłanie notki, wygadałeś się, a ja zakamuflowałam to nie dając kategorii „for you” :P:D

  9. odarty pisze:

    wszyscy macie rację :P

  10. odarty pisze:

    otóż nie, po co miałbym zakrywać, aby potem odkrywać, wszak znany jestem z minimalizmu i umiłowania lenistwa ;P

    maskana gustownie się ubiera… i chyba nie w czerwienie, rażące

  11. odarty pisze:

    nie Wizja, dbam o siebie ;) Dobrej nocy Ada :)

  12. pstro pisze:

    no co tam miluchy? weekendujecie się?:>

  13. pstro pisze:

    pominę, że Katy Perry ma super kawałki, ale teledyski tez mają miSZCZa :)

  14. pstro pisze:

    dziś mam wieczór z Katy :D

  15. pstro pisze:

    no to jeszcze po jednym :>

  16. pstro pisze:

    o! powstawało towarzystwo wreŚcie ;P

  17. pstro pisze:

    Wizja gdzie Ty byłaś jak Cię nei było hę?

  18. maskana pisze:

    wreŚcie?
    ja to już sumę poranną mam za sobą, obiad prawie gotowy i właściwie to już mogę się szykować do spania:)

    • Wizja pisze:

      Sie weś i popraw litery bo zwiało w nocy i teraz jest : Wita…mi…my”. Jeden taki wczorajszy mówi,że pisze się witaminy a nie tak.

  19. pstro pisze:

    ja to się już nawet wykąpałam! /zaszpanowanie/ :D

  20. pstro pisze:

    czas mi iść do tego lekarza od oczu, bo ja nie widzę gdzie:D z której godziny komć?

  21. pstro pisze:

    wszyscy grillowali i popadali jak muchi?:>

  22. onufry69 pisze:

    nie będę się szarpał. jestem.

  23. pstro pisze:

    :D niewinny taki :P

  24. onufry69 pisze:

    cnotliwy prawie. /faja/

  25. pstro pisze:

    yhy, strach zagadać dwuznacznie, żeby gniewu niebios na siebie nie ściągnąć :P

  26. onufry69 pisze:

    przepraszam bardzo, chcesz zerwać to powiedz. :-P

  27. pstro pisze:

    zerwać połączenie mogę co najwyżej jutro, pewno chciałbyś, ale nic z tego :P

  28. onufry69 pisze:

    ja nawet nie bywam na zewnątrz. jestem w głąb…..kocham Cię.

  29. pstro pisze:

    u mnie nie, wsiadaj w PKS i przyjeżdżaj :*

  30. pstro pisze:

    jestem ciekawa jaką pokutę dostałeś, podpytam przy okazji i wyczuję każdy tembr głosu :>:D

  31. onufry69 pisze:

    heh, Ty się nawet nie mądrzysz. miałem nadziejè, ż e tak będzie ;-)

  32. onufry69 pisze:

    pokuta była, a Ty bądź blisko
    . ;-)

  33. pstro pisze:

    wiesz, masaż łydek by mi się przydał /odkaszlnęła, ze niby napisała tak przypadkiem/ ;):*

  34. onufry69 pisze:

    może przypadkiem będzie ok.

  35. pstro pisze:

    Ty też, na pstrokato śnij :*

  36. pstro pisze:

    Onufrzakowi pożyczyć pstrokatych snów, to tak jak pożyczyć dwie dychy, udaje potem, że go nie ma :P

    wszystkie buzie roześmiane? no! ;)

  37. Adamaszek pisze:

    Hej, Pstro:) Jesteś dziś taka radosna, że na bank musiałaś popełnić jakiś dobry uczynek!:))

  38. pstro pisze:

    zacznijmy od tego kiedy ja nie popełniłam takich :>

  39. odarty pisze:

    coś o nas :P

    Meżczyźni rozróżniają trzy kolory: zajebisty, chu…wy i pedalski :D

  40. pstro pisze:

    Odarty, nie stawia was to w najlepszym świetle :P

  41. maskana pisze:

    w każdym razie nie w kolorowym:P

  42. maskana pisze:

    kto zgasił słońce? przyznać się natentychmiast!

  43. pstro pisze:

    u mnie też zakosił, teraz się Wizja będzie przechwalała, że u niej upał :P no bo gdzieś te słońce musi być!

  44. Ja poproszę te chmury. Mam nadzieję, że są deszczowe.

  45. odarty pisze:

    Oo, to jest… ciekawe
    „Seks jest jednym z dziewięciu powodów reinkarnacji. Pozostałych osiem jest bez znaczenia.” /Henry Miller/

  46. onufry69 pisze:

    dzień dobry. jak tu cholernie urlopowo. :-)

  47. maskana pisze:

    Lubię 227 dzień w roku.
    I dziekuję Wojsku Polskiemu oraz Najświętrzej Maryi Pannie za to, że mogłam się wyspać.

  48. pstro pisze:

    jak już się chwalimy to powiem, że też się wyspałam! :>

    byczymy się dziś? pewno, że się byczymy, jedyna wydeptana ścieżka dziś to wyro – lodówka :P

  49. maskana pisze:

    sypialnia już zamknięta za to drzwi do lodówki stoją przede mną otworem:)

  50. pstro pisze:

    to jeszcze odpal butle z tlenem :P

  51. onufry69 pisze:

    lodówka – wyro. najpierw trzeba to wszystko mieć. :-P

  52. pstro pisze:

    materac – piwnica lepiej? :P

  53. kadarka pisze:

    Cześć :)
    Święta nie jestem, a od alkoholu boli mnie głowa, tak przez trzy dni z górką (co nijak nie kalkuluje mi się z samopoczuciem zaraz po). Macie jakieś alternatywy? ;)

  54. maskana pisze:

    Kadarko, oczywiście, że mamy!
    Ja Cię wyspowiadam, a Pstro nie pozwoli Ci wytrzeźwieć:)

    Takich trzech jak nas dwóch to nie ma ani jednego;)

  55. kadarka pisze:

    Mask, nie wyjdziemy z tego cało :D. A migrenę w łeb! :D

  56. maskana pisze:

    konsekwencjami będziemy się zajmować w ramach pokuty, o ile takowa nadejdzie. Póki co – chwilo trwaj:D

  57. violamalecka pisze:

    Jezzzzzztem….
    i myśę o Was wciąż…. i wciąż….

  58. pstro pisze:

    też o Tobie myslimy i zastanawiamy się gdzieżeś to była :> my pstro się zastanawiamy ;)

  59. violamalecka pisze:

    Byłam tu i ówdzie….
    Z lotu ptaka popatrzyłam
    na świat piękny,,,,
    U Was też cudnie jest….
    Tak lightowo,,,, ;-)

  60. pstro pisze:

    viola, a ja mam urlop wiesz? :> znaczy po całości lightowo :D

  61. kadarka pisze:

    To pourlopujemy razem!
    Obiecałam sobie, że będą coś codziennie wklejała, no, może co drugi…

  62. pstro pisze:

    ja obiecałam sobie, że będę tutaj zaglądała, może nie codziennie no ale…:D

  63. kadarka pisze:

    Ha, ha, ha, tak mówi właściciel gospodarstwa z koniecznością codziennego dogladania dobytku :P.

  64. pstro pisze:

    no, w myśl powiedzenia: jak dbasz, tak masz :D

    wstaliście? :> no, ja też, za oknem słońce w całym mieście, przede mną kanapka z salami, żyć nie umierać! ;)

  65. odarty pisze:

    tak… i słuchamy muzyki ;) Jeśli każdy ma się wypowiedzieć w temacie jadła, to u mnie będzie zupa szczawiowa. Mam pragnienie, aby mi gęba się wykrzywiła :P

  66. pstro pisze:

    ja wczoraj miałam takie pragnienie i podjadłam kapuśniaku :D, a szczawiowej też bym sobie zjadła, mniam ;)

  67. odarty pisze:

    szczaw jest dziki, z łąki, nadmieniam jeszcze ;)

  68. pstro pisze:

    się drzemłam jeszcze, a co! ;D

    dobrze, że masz taki z łąki, nie musisz przez płot skakać a sąsiadom z działki podkradać :P

  69. kadarka pisze:

    Ale narobiliście mi smaku na kapusniak :)
    Ja też wstałam, ale okupuję łóżko. Obiadu chyba nie będzie. Fajna muza :)

  70. pstro pisze:

    poopalałam się, „zrobiłam” oczy /poruszanie brwiami/ i wróciłam umęczona po kokardy/by Maskana, gorąc taki, a ja się w jeansach wybrałam ;)

  71. Adamaszek pisze:

    A co tam Fanta. Najlepsza jest Coca-cola o smaku cherry :DD

  72. pstro pisze:

    cherry z lodem też jest niczego sobie :P

  73. pstro pisze:

    i pobiegli do monopolowego :P

  74. niewinna pisze:

    Dobry wieczór.
    Przeczytawszy, zamyśliłam się, zaraz potem zeszłam na drogę grzechu pieczętując czyn obszyciem nogawek mojego nowego bikini, koralikami z różańca, pożyczonego ze straganu na ostatnim odpuście.
    Jak się macie?
    Też się cieszę, że mijający czas odcisnął się na Waszych czołach, tylko jedną zmarszczką.
    Pozdrawiam, jak zwykle, serdecznie.

  75. pstro pisze:

    no wszelki duch! i niech mnie ktoś uszczypnie byle nei za mocno :P niewinna! niech uścisnę Twe wątłe ciało a ze dwie piątki przybiję

    opowiadaj ile męskich serduch zostawiłaś w rozsypce w czasie kiedy Cię tutaj nie było hę? :>

  76. onufry69 pisze:

    niewinna, ja to nawet wymłodniałem. przytyłem znaczy się.

    • niewinna pisze:

      Onufry? prawdopodobnie byłam na Twoim blogu i jestem nieco oszołomiona, powiedz mi, czy ten osobnik na czwartym zdjęciu adoruje te kobietę czy dokłada wszelkich starań by skręcić jej kark, bo nie wiem?

      P.S. mężczyźni nie tyją tylko mężnieją i jest to kolejna niesprawiedliwość w nazewnictwie faktów dokonanych.

    • onufry69 pisze:

      nie znam osobnika, odpowiadam tylko za siebie, ale nie sądzę by miał złe zamiary.

    • niewinna pisze:

      Hm, jeśli tak wygląda seks, to ja jednak pozostaję na drodze cnoty.
      Szanujmy nietykalność cielesną!

  77. niewinna pisze:

    Moja droga, jako, że dopiero parę chwil temu złożyłam oświadczenie jakobym zeszła z drogi cnoty, więc nie może być mowy o pozostawieniu jakichś złamanych serc, natomiast poważnie się zastanawiam czy nie była to decyzja zbyt pochopna.
    Obierając drogę cnoty nie muszę stosować diet, a sama przyznasz, pokus wokół jest tak dużo.
    Pstro, przytyłaś?

  78. pstro pisze:

    tam zaraz przytyłam /napisała pstro wciągając brzuch/ :P
    Onufrzak przytył, liczy się?

  79. niewinna pisze:

    Pstro, zależy na jaki kruszec przeliczymy kilogramy Onufrego.

  80. pstro pisze:

    poprawię pisząc Twoim językiem, zmężniał cztery rozmiary :P:D

  81. niewinna pisze:

    Oj, równomiernie?

  82. pstro pisze:

    czuję, że między wierszami tym pytaniem … fotkę chcesz, co? a napisz wprost i niech się dzieje co chce :D

  83. niewinna pisze:

    A skąd, mam w wyobraźni idealny obraz Onufrego, nie chciałabym, aby zwykła ciekawość zaburzyła mi harmonię w obszarze poczucia estetyki.

  84. pstro pisze:

    no tak, nie ma to jak dobrze działająca wyobraźnia, pozazdrościłabym Ci, ale moja też jest całkiem wporzo

  85. niewinna pisze:

    To nie masz fotki Onufrego?

    Komu w drogę, to moja pora na sen.
    Dobranoc, miejcie się zdrowo:)

  86. pstro pisze:

    jako i Tobie nie była mi potrzebna, też zdaję się na wyobraźnię

    miej się niewinna, a zaglądaj częściej, jakąś nocię byś napisała albo co :>

  87. onufry69 pisze:

    ja wam tylko powiem, że jak patrzę na siebie w lustrze, to wierzę, że można pokochać siebie jakim się jest.:-P

  88. pstro pisze:

    a ja wam tylko powiem, że dam nowy wpis, żeby rankiem nie przebijać się przez te komcie /pobiegła na zaplecze/ ;)

Skomentuj

