BO.

bo czasem jest tak że kochasz kogoś tak mocno że aż za mocno
bo czasem jest tak że próbujesz dostosować się do wymogów i im bardziej próbujesz tym bardziej ci nie wychodzi
bo czasem jest tak że mimo że jesteś to czujesz że cię nie ma
bo czasem jest tak że jesteś zdany na drugiego człowieka i już nic nie zależy od ciebie
bo czasem jest tak że chcesz walczyć ale twoje wysiłki spełzają na niczym
ba czasem jest tak że powinieneś odpuścić
bo czasem jest tak że musisz zaakceptować

bo nie można nikogo zmusić do miłości.

208 Responses to BO.

  1. Adamaszek pisze:

    Bo są ludzie, których oczekiwań w żąden sposób i nigdy nie da się spełnić
    Bo ciągle uważają, że wszystko wiedzą lepiej
    Bo naprawdę to jest niemożliwe, żeby kogoś zmusić do miłości – nawet nie sądzę, żeby był na świecie ktoś, kto byłby na tyle głupi by tego próbować
    ;D

    • maskana pisze:

      myślę, że niejeden próbował.
      Miłość zniekształca percepcję i bywa, że odbiera rozsądek. Egoistyczna miłość zniekształca pole widzenia.
      Toksyczna miłość odbiera zmysły.

      Oczywiście jako jednostka kochająca ale zdrowa wyrażam jedynie subiektywną opinię:)

  2. odarty pisze:

    Bo to nie ty zdobywasz miłość, to ona zdobywa ciebie

  3. maskana pisze:

    zrobiłam szkic, zarys taki, przy czym bardziej jako koncept niż treść zasadniczą. Pstro wróciła z fabryki, zerknęła na szkice i rzuciła się jak szczerbaty na suchary – i włala – znów jest pod czym spamować:D

  4. maskana pisze:

    a z koleżanką Pstrokatą to ja sobie porozmawiam jak wróci z tych konsultacji. O! /postraszenie/

  5. pstro pisze:

    ja tylko nacisnął/ by Kargul :P:D

    bo nie można nikogo zmusić do miłości.

    ani do innych rzeczy też, jeśli się ich nie czuje /pojechała merytorycznie zadarwszy podbródek/ o!

  6. elatroska pisze:

    O tym że nie zmusi sie nikogo do miłosci dociera zawsze po czasie.

  7. pstro pisze:

    Ela i żyje się dalej, bo kto wie co za rogiem? :)

  8. pstro pisze:

    a to po Pink, ma te teledyski, że aż milo współgra z tekstem

  9. elatroska pisze:

    Halo jest tu ktoś?

  10. pstro pisze:

    ja jestem! ja! mnie wybierz! :)

  11. elatroska pisze:

    Słyszałam ze byłas dzis u pana doktora od zabków…fajny był ten doktor???

  12. pstro pisze:

    się droczyłam, mam od ząbków panią, cierpliwa bardzo i moje histerie znosi ze stoickim spokojem, a ja jestem histeryczka ponad stan solectwa :)

  13. maskana pisze:

    wstawać śpiochy!
    buziak dla tego, który oddał mi słońce:)

  14. pstro pisze:

    /obserwowanie zza rogu jak się całujOM/ :>:P

  15. odarty pisze:

    a zapomniałbym: miłego środka tygodnia :)

  16. pstro pisze:

    Odarty, jest miły, musi telepatycznie przeszły Twe życzenia ;)

  17. odarty pisze:

    szczere zawsze dochodzą ;)

    a ja sobie kawkę, kawusię… czarną jak pończochy diablicy lub otchłań piekła. Kawusię do muzy

  18. onufry69 pisze:

    BO.

    zupa była za słona….

  19. kadarka pisze:

    …bo zawsze znajdzie się jakaś wymówka ;)

  20. maskana pisze:

    bo znów nie wygraliśmy.

  21. pstro pisze:

    bo remis też nie jest zły

    ale SE bo_jujemy co? :D

  22. kadarka pisze:

    :) Fajny temat, ponarzekać można..

  23. pstro pisze:

    ja się drzemłam i tak mi się ziewa, że narzekać mi się nie chce :D, ale może jutro wejdę i ponarzekam na niedospanie i takie tam inne

  24. odarty pisze:

    jednak Nasi nie popłynęli z Angolami :D

  25. pstro pisze:

    za dużo siedzisz na tym facebooku :P zamiast notki pisać :D

  26. odarty pisze:

    nie mogę się ujawniać, bo durnoty mi do łba wlazły :D

  27. Adamaszek pisze:

    Bo mogło być tak poważnie, aż strach?:P

  28. maskana pisze:

    zagłosowaliście dziś na Precla? nie? to zagłosujcie.

    dzień dobry bardzo:)

  29. onufry69 pisze:

    zagłosowałem, tylko nie całuj po rękach.

  30. pstro pisze:

    /rozsiadła się wygodnie w fotelu/ coś tu się przedsięwziwuje? :>;)
    czołem! :)

  31. onufry69 pisze:

    nic ciekawego, Mask ciągle o jedzeniu pisze. :P:D

  32. pstro pisze:

    ja napiszę, że podjadłam, będę w temacie jakby :P:D

  33. onufry69 pisze:

    no tak, dopiero co zjadłaś. możesz z głodnym pogadać, ja przed obiadem jestem. :D

  34. pstro pisze:

    mogę, zatem co u Ciebie Onufrzaku? :P:D

  35. onufry69 pisze:

    poczekaj, a gdzie przywitanie?

  36. onufry69 pisze:

    i nie wyskakuj mi, że witałaś się przez telefon. :P

  37. pstro pisze:

    witałam się skoro świt :P (tak to ostatnio ująłeś?) :D

  38. onufry69 pisze:

    w ogóle mnie ujęło to powitanie :D

  39. pstro pisze:

    ja cała ujmująca jestem ;P:D

  40. onufry69 pisze:

    bo Cię jest dużo. :P

  41. pstro pisze:

    a ostatnio mówiłeś, że mnie jest Ci ciągle mało :P

  42. onufry69 pisze:

    ja teraz o gabarytach. :P

  43. pstro pisze:

    znaczy jaki piszesz „kruszynko” to ironizujesz? :P

  44. onufry69 pisze:

    a skąd! ja i ironia, czy tam ironizacja. :P

  45. onufry69 pisze:

    jutro do Media Markt i jak nie będzie tej płyty, to koczuję tam /faja/

  46. maskana pisze:

    zostawić Was na chwilę samych i o! spam_przodownicy!

  47. pstro pisze:

    to daj znać, jakąś wałówę Ci z Maskaną podeślemy ;P

  48. maskana pisze:

    mięso od szynki w sosie borowikowym z kaszą i ogórkiem kiszonym/konserwowym. Mówi Wam to coś?

  49. pstro pisze:

    /obślinienie się po pępek/ uwielbiam sos borowikowy, o kaszy nie wspomnę i kiszone! /szybkie przełykanie śliny/ :D

  50. onufry69 pisze:

    mówi mi to coś, a to problem zmyślić na poczekaniu. wielkie mi halo

  51. pstro pisze:

    jak przyjedziesz do mnie, albo ja do Cię, to zrobimy do tego kluski, my pstro zrobimy :>

  52. onufry69 pisze:

    postawiłbym, a co… :D

  53. onufry69 pisze:

    a Ty teraz masz na myśli liczbę mnogą, czy pojedynczą? :P:D

  54. pstro pisze:

    Onufrzaka dzwonek w telefonie znalazłam, ileż ja się naczekam zanim odbierze, teraz się nie dziwię :P

  55. pstro pisze:

    w trakcie zamówienia: pizza serowa
    sos pomidorowy, ser, mozarella, parmezan, ser feta
    mówi wam to coś? :>

  56. onufry69 pisze:

    dobrze, że nie za słona. :P

  57. pstro pisze:

    onufry69 pisze:
    Październik 17, 2012 o 5:52 pm (Edytuj)
    BO.

    zupa była za słona….

    onufry69 pisze:
    Październik 18, 2012 o 8:23 pm (Edytuj)
    dobrze, że nie za słona. :P

    zdecyduj się :P

  58. onufry69 pisze:

    cześć Ada.

    witam też Marka. witaj Marku.

  59. maskana pisze:

    dziewczyny a co Wy tak jak brunet wieczorową porą dopiero zachodzicie?:>

  60. onufry69 pisze:

    sorry Mask, ale nie każdy siedzi całymi dniami przed kompem.

  61. pstro pisze:

    o kurczaczki, nocne Marki się poschodziły :>
    /nie picie , znaczy picie, ale nie do Odartego/ :>

  62. onufry69 pisze:

    o damessa się pokazała. /faja/

  63. Adamaszek pisze:

    Jakie są wyznaczniki Waszego kursu, bo nie wiem. Schodzimy z nieba na ziemię?:>

  64. pstro pisze:

    a nie lepiej : bujamy w obłokach? tak pytam

  65. Adamaszek pisze:

    Ale w jakim sensie? Jak coś, to ja się mogę w każdej chwili odmeldować:)

  66. maskana pisze:

    dzień dobry bardzo w ten piękny, słoneczny dzień:)

  67. pstro pisze:

    słoneczny i jakże wyspany! :D

  68. Adamaszek pisze:

    Wyspany? To prawie tak jak mój;D

  69. pstro pisze:

    baluje towarzystwo przy piątku? gibie się w rytm ABBA? :P

  70. pstro pisze:

    Onufrzak, remizę zamknęli?:P

  71. onufry69 pisze:

    nie wiem co mam Ci odpowiedzieć. ?:-P

  72. onufry69 pisze:

    no taki już jestem, zacinam się i ani be ani me ani kukuryku.

  73. pstro pisze:

    wypisz wymaluj jak ja, tylko, że ja jestem z miasta i u nas się mówi : włos się jeży, lico blednie, trzęsą się zęby przednie….mniej zwierzęco brzmi jakby :P

  74. onufry69 pisze:

    to o zębach to jakby na wyrost w Twoim przypadku. :-P

  75. maskana pisze:

    czemu Wy jeszcze nie śpicie?

  76. pstro pisze:

    Maskana nie udawaj, że nie cieszysz się naszym widokiem, na bank zapiszczałaś w piąstki i ze trzy nocie z tej radości napiszesz :P

  77. onufry69 pisze:

    Mlask, bo rozmawiamy jeszcze.

  78. pstro pisze:

    Maskana i jakbyś tak zerknęła w stronę butli z tlenem, się ulatnia chyba powietrze

Skomentuj

