Szczęśliwości.

Jak ten czas zaiwania. Nie tak dawno biegłam do Ciebie z naręczem życzeń, a już nadszedł czas, żeby znowu poskładać te najlepsze, związać je kokardą z uśmiechu i skoro świt pojawić się przed Twymi drzwiami. I cóż my mamy za życzenia w tym urodzinowym bukiecie? Przede wszystkim niegasnącej cierpliwości do mnie i do świata. Co prawda masz jej całe pokłady, ale niech te pokłady nigdy się nie wyczerpią. Miłości, która ogarnie Ciebie całą i z każdym dniem będziesz ją odkrywała na nowo w tych samych oczach. By nieosiągalne cele stały się zdobyczą dnia codziennego ( mowa o zejściu do rozmiaru 52). By smutki omijały Cię szerokim łukiem, a powiew radości (czyli ja) zawsze Ci towarzyszył.

…niezmiennie w ten deseń

159 Responses to Szczęśliwości.

  1. pstro pisze:

    czego miałam Ci życzyć, to pożyczyłam /zrobienie jaskółki/ :D wszystkiego najlepszego :*

  2. onufry69 pisze:

    stara jest, co tu dużo gadać.

  3. onufry69 pisze:

    uważam że ja życzenia skoncze jutro a wlasciwie dzis. Karola przepraszam

  4. maskana pisze:

    wstałam! co tam, że o rok starsza… najważniejsze, że o własnych siłach – to znak, żeM jeszcze nie sarkofag:)

  5. maskana pisze:

    a Wy spać nie możecie?
    Pstro w nocy ćwiczy równowagę, Onufrzak kontempluje oczywistości… a człek wstaje skoro świt (starzy ludzie spać nie mogą) i o! zatycha go niespodzianka i nie ma go kto odetkać, bo wszyscy odsypiają.
    Nic to… poczekam na bezdechu aż ktoś sie zlituje i tlen poda:)

  6. pstro pisze:

    /podniosła w górę szklankę z sokiem, którym popijała tablety, żeby głowy nie rozerwało i wyszeptała STO LAT/ :D

    ależ ten blog jest pożyteczny, człek wchodzi i od razu wie o której wrócił z imprezy, wrócił i wskoczył na następną :D

    Onufrzakowi to dziś chyba szumi wszystko, jak tak zerkam na godzinę ostatniego komcia :P

  7. pstro pisze:

    zmieniłam godzinę i od razu poczułam się jakaś taka niedospana :D

  8. violamalecka pisze:

    Wszystkiego najpiękniejszego Maskano.
    Wielu pięknych chwil dzisiaj… jutro… zawsze…

  9. pstro pisze:

    to co? toaścik czy po krokieciku? :>;)

  10. onufry69 pisze:

    a więc wszystkiego najlepszego Maskuś, uśmiechu jak najwięcej, pozytywnych uniesień i czego sobie tylko zapragniesz. :-)

  11. onufry69 pisze:

    zostaje mi przepeosić za komcie w godzinach nocnych, ale jakaś siła nieczysta mną władała. :-D

  12. pstro pisze:

    yhy, omamia procentami :P:D pewno smska też nie pamiętasz, wiedziałam :D

  13. odarty pisze:

    Hej maskana :)

    Życzę Ci nieustającej świadomości siebie :) Niech życie obdarza Cię wszystkim co Cię wzniesie i wzbogaci :) Życzę Ci wielu wielu pięknych chwil. Bądź zdrowa i szczęśliwa ;)

  14. odarty pisze:

    i jeszcze muzyka, która dobrze synchronizuje… człowieka :)

  15. pstro pisze:

    Odarty, nocia się pisze?:>

  16. odarty pisze:

    w życiu, idę na łatwiznę, czytam książki pisane przez innych ;) Jest jeszcze jedna kwestia, jeśli bym coś napisał, to Ty tego nie zrobisz i wtedy siebie ukarzę w ten sposób, że nie będę mógł fascynować się Twoimi pomysłami ;) :*

  17. odarty pisze:

    „Nie mam ochoty
    Wziąć się do roboty
    Ja nie chcę pracować
    Wolę leniuchować
    Własnie tak” !

    „Wcześniej biegałam dookoła globusa swojego życia, a teraz siedzę i on się kręci. Życie wychodzi mi na spotkanie” ;)

  18. odarty pisze:

    gramy dziś ładnie dla maskany?

  19. Adamaszek pisze:

    Mask, pomyślałam, że szarlotka już wyszła, więc specjalnie dla Ciebie upiekłam sernik kawowy. Mam nadzieję, że masz ochotę? :D

    I cóż mam życzyć, skoro wszystko już zostało powiedziane? Może gwiazdki z nieba:))

  20. Adamaszek pisze:

    I jeszcze jeden prezent przyszedł mi do głowy, zdradzę specjalnie Tobie mądrość życiową mojej Szarej Eminencji – co się stało, to się nie odstanie, i jeszcze – jeśli nie masz na coś wpływu, to po prostu się z tym pogódź.
    Powiem Ci, że to działa, i daje nam obojgu, prawdziwe szczęście, czego i tobie życzę, jak w tytule zresztą :))

  21. pstro pisze:

    a śpiewaliśmy już sto lat? bo wypadałoby /policzenie na palcach/ 8 imprezę października jakoś hucznie obejść, skoro od jutra szlaban na procenty aż do sylwestra, bo coś czuję, że prawa strona takaś jakaś nadęta :P:D

  22. Adamaszek pisze:

    może źle Ci się wydaje, Pstro:D

  23. pstro pisze:

    hepastrong wzięty, znaczy nic mi się nie wydaje :P na szczęście październik zbliża się ku końcowi :D

  24. Adamaszek pisze:

    Wszyscy poszli, nie może człowiek zjeść obiadu nawet… Cały dzień na to czeka, a potem wszyscy na głowie siedzą, temu za mało ziemniaków, temu mięsa, a ten nie lubi marchewki ;P

  25. pstro pisze:

    teraz to bym sobie zjadła kawałek tortu(a), ot poranna zachcianka
    czołem miluchy! ;)

  26. onufry69 pisze:

    ja bym zjadł śledzia w pierzynie.
    dzień dobry. :-)

    witaj Marku.

  27. pstro pisze:

    kacor?:>
    nawiasem, mówi się : pod pierzyną :P:D

  28. maskana pisze:

    pod pierzyną to mnie sie marzy:)

  29. maskana pisze:

    nie, nie, nie! nie TO. Tamto:D

  30. Już bardziej spóźnionym być nie można.

    Wszystkiego najlepszego Maskano :-** 100 lat w zdrowiu i spełnienia marzeń ci życzę :-)

  31. pstro pisze:

    tak zaraz spóźnionym, wiesz, że alternatywnie zawsze świętuje kilka dni :)

  32. Fakt i tylko to mnie pociesza :-))

  33. pstro pisze:

    Valuś, do kolejnej notki, to Ci gotowa wątroba podupaść na zdrowiu, tyle jeszcze toastów będzie :D

  34. odarty pisze:

    Szczęśliwości maskana :)

    Dużo ludzi nie wie, co z czasem robić. Czas nie ma z ludźmi tego kłopotu / Magdalena Samozwaniec

  35. maskana pisze:

    jak mi tak będziesz życzył i życzył to jeszcze mi się spełni i co ja wtedy zrobię?:>

    czas… mnie go ciągle mało…

  36. pstro pisze:

    Dużo ludzi nie wie, co z czasem robić.

    bez ZET w zdaniu też ;)

    na szczęście mnie to nie dotyczy i to kolejny powód do radości jest /napisała i ziewła/ normalnie na sekundę przyłożyłam głowę do poduszki a tu o! południe, trza się zrobić na ludzia i dać się światu nacieszyć sobą, niech świat wie, jaki ma skarb! :P:D

  37. maskana pisze:

    dzieć został dziś przyjęty w poczet braci uczniowskiej. W ceremonii oprócz rodziców, dziadków, cioć i wujków, sąsiadów i zaprzyjażnionych ekspedientek (u każdego do trzech pokoleń wstecz) brali również udział: prezydent, zastępca prezydenta, zastępca zastępcy prezydenta, panie sekretarki, przewodniczący komisji finansów, zastępca przewodniczącego komisji finansów, zastępca zastępcy przewodniczącego komisji finansów oraz panie sekretarki, starosta, zastępca starosty, zastępca zastępcy starosty, że o paniach sekretarkach nie wspomnę a także członkowie rady miasta (wraz z rodzinami) i zaprzyjaźnieni z włodarzami goście. W sumie to nie byłoby w tym nic złego – chcięli się zbratać z wyborcami to sie zbratali, ale po jakiego czorta każdy chciał coś do uczniów powiedzieć? A mówili dużo i kwieciście…
    Ło matko! jak dobrze że mam tylko jednego dziecia. Drugiej takiej kwiecistej ceremonii nie zniese!

    pees.
    nie było ksiedza. Tak, tez jestem w szoku.

  38. pstro pisze:

    o uczuciach mowa? to jestem, co chcecie wiedzieć w tym temacie? :P

  39. pstro pisze:

    zawstydzili się :P

    kanapkę zjadłam to pofruwam ;)

  40. maskana pisze:

    ta /pokazanie palcem do góry/ jak już pofrunie to się w tej stratosferze tak rozkoszować będzie, tak rozpływać w błogości, tak czarować gwiazdy, że nie wiadomo kiedy na ziemie wróci.

    Matko! ale mi się Śpiaca Królewna z psiapsiółki zrobiła…
    Wstawaj do diaska! bo odleżyn dostaniesz!:P

    • odarty pisze:

      jakby była gruba to by szybko spadła :D
      A ona taka lekka, grzechem nieskażona :P

    • maskana pisze:

      nie, nie, nie
      fałdy mają właściwości lotne, trzepocą na wietrze niczym flagi na barykadach, tłuszcz natomiast stanowi swoistą przepustnicę, regulując szybkość spadania poprzez regulację dopływów i odpływów. Z tym, że mogę się mylić i cały sekret tkwi w owłosieniu, które działa niczym lotki i sterówki.
      A wogóle to jestem chora więc mi napisać wszystko wolno!:P

    • maskana pisze:

      „grzechem nieskażona” prawie mnie zabiło:D:D:D

  41. odarty pisze:

    chora? Czy Ty przypadkiem nie naruszyłaś limitu, hm?
    No nieskażona, nie plotkuje dziewczyna, nie czepia się… a daje tyle radości, to gdzie tu miejsce na grzech, hm?

  42. pstro pisze:

    wstałam !! /na bank teraz zbiorę pochwały, że zuch dziewczyna i takie tam…/ ;P:D trzy sny zaliczyłam i żebym chociaż jakiś zapamiętała, to nie!
    oglądałam wczoraj „Big love” polską świeżynkę, scen erotycznych troche, to potem sny jak grzyby po deszczu :D

    jest cały na youtube, to wiadomość dla Maskany

  43. onufry69 pisze:

    wstałem!:P dzień dobry. :)

  44. pstro pisze:

    Onufrzak, cho się uściskamy serdecznie dopóki ziewasz i nie widzisz dokładnie kogo ściskasz :P

  45. pstro pisze:

    a! tuba z oglądanego filmu

    • Adamaszek pisze:

      fajna piosenka:) A film sobie obejrzę później

    • maskana pisze:

      obejrzyj koniecznie!
      Pojecia nie mam jak to się stało, że ja o tym filmie usłyszałam dopiero dziś i dopiero dziś go zobaczyłam.
      Pawlickego kocham miłością bezwarunkową – po tym filmie jeszcze mocniej niz przed, choć myślałam, że mocniej sie nie da:)
      Film jest rewelacyjny – może trochę za duzo erotyki ale do czegos musiałam się przyczepić;)

    • Adamaszek pisze:

      Mask, opowiedz mi swoją historię, to ja Ci opowiem swoją ;)

    • Adamaszek pisze:

      I obejrzeliśmy:) Uważam, że nie powinno się przekreślać filmu tylko ze względu na sceny erotyczne. Kiedy film dotyczy takiego tematu, muszą być. Co do historii, powiedzieć by się chciało – no prawdziwa tragedia.
      Po co ludzie niszczą takie dobre związki? W głowach się im przewraca, nie potrafią spojrzeć na siebie trzeźwo, dlatego ona tej pomocy szukała u kolegi z zespołu, intuicyjnie. Ale świadomie nie potrafiła powiedzieć, czego oczekuje, co trzeba zrobić, a faceci jak to faceci potrafią tylko płakać, albo się bić. Oni powinni byli więcej czasu spędzać w trójkę, to była pomoc, element brakujący, który pomógłby im przetrwać, obalić miłość. Ci mężczyźni też mieli sobie dużo do powiedzenia. Co chociaż dobra namiętność nie jest zła, to jednak miłość jest znacznie ważniejsza. A ludzie powinni być dla siebie milsi i powinni pamiętać, że kiedy robią przykrość innym, to tak naprawdę krzywdzą samych siebie. Bo to jest ból nie do zniesienia, dobrze o tym wiem

    • Adamaszek pisze:

      Naturalnie, ocalić miłość, a może nawet dopiero ją stworzyć, różnie to bywa między ludźmi

    • maskana pisze:

      Ada co chciałabyś wiedzieć?:>

  46. pstro pisze:

    też nie słyszałam o filmie a przesz nowości śledzę, więc to jest skandal!

  47. pstro pisze:

    Onufrzak a pamiętasz jak pisałam , że ująłeś mnie swoim angielskim? to było w chwili, kiedy opowiadałeś, jak kumplowi pomagałeś tłumaczyć i pisać odpowiedź na list…no byłam pod wrażeniem no :P

  48. onufry69 pisze:

    no tak, ale moje początki były takie….:P

  49. maskana pisze:

    Pstro, ale musisz przyznać, że się Onufrzak lingwistycznie wyrobił… i teraz szpanuje pod MakDonaldem:

  50. parenteza pisze:

    Dołączę się szeptem, by nikt nie usłyszał, jak bardzo się spóźniłam. :****

  51. pstro pisze:

    Ulotna, a twoja nieobecność przełożyła się chociaż na szóstki?:>

  52. Adamaszek pisze:

    Ja naprawdę bardzo przepraszam. Ja tego nie robiłam świadomie. Nie jestem już taka, a w zasadzie nawet nigdy nie byłam, nie wiem co mi się wtedy stało, co we mnie wstąpiło. Wydaje mi się, że byłam bardzo nieszczęśliwa, nie umiałam sobie poradzić i w ten sposób prosiłam o pomoc. Ale wiem, że nic mnie nie usprawiedliwia, im bardziej wierzę, że to było naprawdę, tym bardziej to rozumiem. Przepraszam

  53. pstro pisze:

    nocia by się zdała co? /zerk na Maskanę/ :>

  54. maskana pisze:

    maskana leży i kwiczy. CIchutko, gdyż, bo ponieważ dzień ja przeorał okrutnie.

Skomentuj

