Hał ar ju?.

Jako że niektóre języki obce są wam obce jako i nam, a redakcja alternatyw troszczy się o swoich czytaczy i komentatorów i nie może pozwolić na to, żebyście z języków obcych znali jedynie ozorki, przygotowałyśmy dla was niezbędny niezbędnik na wypadek gdybyście przez pomyłkę wsiedli nie do tego PKSu i zamiast pod remizą wylądowali w Pradze lub nie przymierzając w Berlinie. Po pierwszych objawach wstrząsu przyda wam się zaaplikować coś z apteczki pierwszej pomocy. Zatem uczcie się pilnie przez całe ranki z alternatywnej pierwszej czytanki. A komu w drogę, temu adidosy.

216 Responses to Hał ar ju?.

  1. pstro pisze:

    jako, że o Berlinie wspomniano, a Maskana Ty się wybierasz za niedługo za granicę (zapamiętaj, że już tych ogórkowych autobusów z waszego PKSu nie przepuszczą, więc wsiadaj w autosan czy jaki lepszy) a tu masz, żebyś taka całkiem niekumata nie pojechała /zarazem merytorycznie jakby nie?/

  2. filemonka pisze:

    jes, wery łel ;)) Miłych i bogatych w przyjemne doznania – podróży, w szerokim znaczeniu ;)

  3. pstro pisze:

    znaczy tych w marzeniach też, bo skąd na te inne urlopu brać :)

  4. Adamaszek pisze:

    Mobilny żiganiec i laskowe stoperki
    Prawdziwie przydatny niezbędnik ;P;D

  5. pstro pisze:

    nie znasz dnia ni godziny Ada :D
    w oczekiwaniu na metafizyczną notkę Odartego, trzeba było czymś wasz umysł zająć, wyciszyć, zrelaksować, by potem dał się ponieść merytorycznej dyskusji :>

    • Adamaszek pisze:

      Pstro, nie sposób się nie zgodzić :D

    • Adamaszek pisze:

      Czyli teraz merytoryczna dyskusja nie jest wskazana? ;)

    • odarty pisze:

      pstro, plan nie nadaje się do realizacji :P bowiem napiłem się mleka, potem zrobiłem jeszcze łyka… i uświadomiłem sobie, że ja wcale taki mądry nie jestem, jak mi się wydawało

      i zrozumiałem nagle i wreszcie dlaczego on takiego pierdolca (nie wiem jak jest po czesku) dostaje jak coś napiszę :D Potem sobie pomyślałem, że będę milczał, bo znów mnie zaprosi do opuszczenia bloga, w którego tyle wniósł uroku, radości i mądrości wszelakiej… i włączyłem sobie muzę

      i wtedy pomyślałem, że maskanie się spodoba ;)

    • maskana pisze:

      Odarty, ja dopiero przed chwilą przeczytałam Twój komentarz i właśnie słucham tuby… /danie SE z liścia/
      Magiczna.
      Bardzo mi się podoba.

  6. Mopek pisze:

    Mi się kiedyś zdarzyło powiedzieć do Czeskiej Policji: „Ja szukam parkingu”. Po czym jeden policjant odpowiada: „ja ne rozumu”.
    šukat- pieprzyć

  7. onufry69 pisze:

    maść na hemoroidy w języku niemieckim brzmi przepięknie. hehehe

    dzień dobry, dobry, dobry. :-)

  8. maskana pisze:

    a nawet bardzo dobry. Tylko ciemny już, a przez to śpiący.

  9. pstro pisze:

    śpiący, ja już trzy drzemki zaliczyłam /ziew/ i na tym zakończę, bo nie wstanę jutro do pracy

  10. onufry69 pisze:

    całuj kobieto! :-*

  11. onufry69 pisze:

    Mask nie narzekaj, bo Mikołaja nie będzie. :-P:-D

  12. pstro pisze:

    /zamknięcie oczu i wyobrażanie sobie Onufrzaka z zarostem/ no nie…aż tak daleko moja wyobraźnia nie UMI się zapędzić :D

  13. elatroska1 pisze:

    Cześc ludziska!A gdzie to sie ludziska wybierają?Moc serdeczności dla całej kawiarni:)

  14. elatroska1 pisze:

    Tak sobie myślałam ze tu nikogo nie bedzie:(((

  15. pstro pisze:

    Ela ja mam urlop już rozplanowany więc mogę napisać, że nigdzie się nie wybieram przez najbliższe miesiące :)
    jak interes? kwitnie?:) poopowiadaj!

  16. onufry69 pisze:

    ja mam brodę i trzy podbródki. :-P:-D

  17. Justyna pisze:

    Dzien dobry ogólnie :) a buziak dla Onufrzaka :*

  18. maskana pisze:

    ogólnie nawet bardzo dobry:)

  19. pstro pisze:

    dzień dobry! popracowałam , klapłam, odpocznę i zaczynam program „Gotuj z Maskaną” :>

  20. Adamaszek pisze:

    Słabo się czuję. Cała ta miłość to jakaś lewa historia

  21. Adamaszek pisze:

    W mojej głowie przeważnie jest szum i balanga

  22. pstro pisze:

    zaraz śpiochy, ja już nie śpię, co więcej!! godzinę temu też nie spałam! :>

  23. onufry69 pisze:

    spania nie macie?

    czołem. :)

  24. pstro pisze:

    że niby dopiero wstałeś? akurat ;P

  25. maskana pisze:

    spanie macie, tylko łózka nie;)

  26. pstro pisze:

    się drzemnęłam i jestem zamulona jak dwuletni staw, a jeszcze za indorem przyjdzie mi biegać, a jak tu biegać taka otumaniona? /podrapała się po głowie/

  27. pstro pisze:

    wróciłam z indora a wszyscy poszli spać? /zasapała pstro/ :>

  28. onufry69 pisze:

    nie śpię. nogi mnie rwą jakbym z Tobą pedałował. :-P:-D

  29. Adamaszek pisze:

    Hej:) U Was też dzisiaj słońce?

  30. maskana pisze:

    u mnie i owszem… od razu widać, że trzeba będzie umyć okna;)

    dzień dobry bardzo:)

  31. Adamaszek pisze:

    Mask, na mycie okien to ja muszę zebrać w sobie moc;)

  32. onufry69 pisze:

    trzeba umyć okna, wszak święta idą. /faja/

    dobry. :)

  33. Adamaszek pisze:

    O, Onufry, umiesz myć okna?

  34. Adamaszek pisze:

    Tak myślałam, nic

  35. onufry69 pisze:

    nie masz o czym myśleć? no weź.

  36. maskana pisze:

    Ada, gdzie niby Onufrzak miał sie nauczyć myć? W ziemiance jeno właz jest, okien niet.

  37. maskana pisze:

    „trzeba umyć okna, wszak święta idą. /faja/”
    świeta idą, ja wychodzę.
    I tyle w temacie mycia:)

  38. pstro pisze:

    człek przychodzi styrany i aż miło poczytać :)
    tęsknił kto? tylko bez bijatyk!! wszystkich dostrzegę :P:D

  39. onufry69 pisze:

    czyli bez różnicy. :P

  40. pstro pisze:

    Ty i te Twoje mędrkowanie :P

  41. pstro pisze:

    po Tobie od razu widać, że musiałeś wstać skoro świt bo niedospania ukryć się nie da :P

  42. onufry69 pisze:

    przygarniał kocioł garnkowi. :P

  43. violamalecka pisze:

    Dzień dobry…
    Przyniosłam coś na łagodne wybudzenie…

  44. maskana pisze:

    nawet bardzo dobry, Viola:)

    zaspałam. chyba nawet jeszcze się nie rozbudziłam więc posłucham sobie Pata i łagodnie wrócę do żywych:)

  45. pstro pisze:

    bo potem zaliczyli mata, stąd opieszałość :> czołem! weekend czas zacząć czy już zaczęty?:>

  46. onufry69 pisze:

    to przez to pst jesteś taka złośliwa? :-P:-*
    ja jutro pracuję. /faja/

  47. pstro pisze:

    ja Ci pssstnę jutro, kole 13stej wiesz? :P:*

  48. onufry69 pisze:

    ja wyłANczam telefon lada chwila, nie możesz być bardziej złośliwa ode mnie. :-P:-D

  49. pstro pisze:

    zatęsknisz rano i ja to wykorzystam :P:D

  50. onufry69 pisze:

    jest nadzieja, że się jutro zakupy przedłużą. :-P

  51. pstro pisze:

    do geesowskiego sklepu wdepnę po drodze jakby co :P

  52. pstro pisze:

    ja czuję, że Ty mi chcesz dać do zrozumienia, że nie chcesz ze mną rozmawiać jutro, że jak zadzwonię usłyszę: abonament chwilowo niedostępny :P

  53. onufry69 pisze:

    ja chcę usłyszeć Twój głos, a nie to, co Cię otacza, odgłosy jakieś nienaturalne. :-P

  54. pstro pisze:

    ale w okresie jesienno-zimowym mojego głosu nie zagłusza snopowiązałka, wtedy się możesz nim delektować :P

  55. onufry69 pisze:

    nie, ale non stop disco polo. :-P

  56. pstro pisze:

    musisz odgapiać mój tok /chrząknęła/ myślenia? :P

  57. onufry69 pisze:

    wzoruję się na Tobie, spokojnie. :-P

    • Adamaszek pisze:

      Nie wydaje mi się. Po czwartej dopadłam do komputera, żeby napisać coś miłego, a zobaczyłam tak okropną wiadomość, że wszystkiego mi się odechciało, a całe moje uczucie, zamyślenie wydały mi się jakieś nie na miejscu. I zupełnie od rzeczy

  58. pstro pisze:

    to jak teraz do mnie mówił? tak pytam :P

  59. onufry69 pisze:

    no niech mi powie jak mówił, no?

  60. onufry69 pisze:

    oj w dobrym tych słów znaczeniu. :-P

  61. pstro pisze:

    chłopaki tu słuchają, to dla Onufrzaka też wypada zapodać

  62. pstro pisze:

    Onufrzak nie chcesz się drzemnąć zanim zrobię pssst? :>

  63. maskana pisze:

    człek razem z kurami spać poszedł, a tu impreza do północy, a nawet do po:)

  64. pstro pisze:

    chałupę bielisz, że w kurniku Ci przyszło? :P:D

  65. onufry69 pisze:

    dzień dobry:)
    hał ar ju? bo ja am fajn. :P

  66. maskana pisze:

    a bielę, możesz zazdraszczać:P
    i wiedz, że jak odbierasz domofon mówiąc, że Cię nie ma w domu to ja wiem, że jesteś:P

  67. pstro pisze:

    czy ja wspominałam, że łeb mnie napiernicza niemiłosiernie? nie? to wspominam :P

  68. onufry69 pisze:

    pierwsze słyszę. :P

  69. maskana pisze:

    a co tu tak pusto?
    tylko nie mówcie, że Was wciagnął real czy inna biedronka bo i tak nie uwierzę:)

  70. pstro pisze:

    ja miałam globusa giganta, już prawie czułam poszum skrzydeł anioła

  71. violamalecka pisze:

    Zobaczcie jaki ze mnie ranny ptaszek. ;-)

    Na dobre rozpoczęcie dnia
    BlueBird dla Was ciepłą nutkę ma.

  72. pstro pisze:

    wszyscy na sumie?;)

  73. onufry69 pisze:

    12:30 łączę się w bólu moja droga. :-*

    dzień dobry w niedzielę.:-)

  74. pstro pisze:

    Onufrzak, w bólu z powodu?:> globus przeszedł na Ciebie? :*

  75. onufry69 pisze:

    ja się modliłem rano w domu, wyspowiadać się mogę tutaj. /faja/

  76. onufry69 pisze:

    ból, bo zara idziesz. :-)

    mnie od przybytku głowa nie boli. :-P:-D

  77. onufry69 pisze:

    a było dobrze, stacja, spacer był. :-D

  78. pstro pisze:

    romantycznie znaczy? ;D
    idę ale wrócę :) :*

  79. Adamaszek pisze:

    Ja wysłałam notkę, może Wam się nie spodoba bo napisana po mojemu, ale może przynajmniej odrobinę się przyda. Dzień dobry:)

  80. Adamaszek pisze:

    To się będzie działo, Mask, już się boję :*

    • Wizja pisze:

      Obawa bezzasadna Ada.Właśnie arbiter Katon mię objaśnił,że piszę do kitu.W ramach poddania się krytyce będę odtąd wyłącznie robić inwentaryzacje ew.pomagać dzieciom przy redagowaniu opisu lub niekłopotliwego streszczenia.Ty zaś Ada,idź na całość.

  81. onufry69 pisze:

    chwilę mnie nie było, a jaki urodzaj nowych notek. pewnie wszystkie o tęsknocie. :-P:-D

    dobry wieczór.:-)

    prezenty na mikołaja kupione. grzeczny byłem. ;-)

  82. pstro pisze:

    nie no w takich warunkach to aż miło spamować, jak nocie jak grzyby po deszczu :) dzięki Wizja!

Skomentuj

