Para idealna.

para

Wobec globalnego kryzysu małżeństwa,szukano doskonalszych metod naukowych w celu uzyskania precyzyjnej odpowiedzi na pytanie dlaczego jest AŻ TAK ŹLE.
Zamierzano więc pobrać próbki par /hetero/ wg.następujących, nowatorskich kryteriów:
* pracowity mężczyzna+pracowita kobieta
* pracowity mężczyzna+leniwa kobieta
* leniwy mężczyzna+pracowita kobieta
* leniwy mężczyzna+leniwa kobieta
Odpowiednie instancje zaakceptowały kryteria doboru próbek i przystąpiono do ich pobrania spośród globalnej rozsypanki par.Zespół badawczy reprezentowali głównie wybrańcy Opatrzności-płci męskiej + jedna osoba płci żeńskiej .Co podważyło w ich ocenie zasadność wnioskowania ? Oto wyniki gromadzenia wstępnych danych z bazy 5 tysięcy par:
1. pracowity M + pracowita K – 70 par,
2. pracowity M + leniwa K – 35 par
3. leniwy M + pracowita K – 4.500 par
4. leniwy M + leniwa K – 395 par
Punkt trzeci tak zbulwersował badaczy,że z marszu zaproponowali zmianę kategorii narzędzia badawczego- zamiarując nazwanie go ankietą. To zaś narzędzie pozwala na zignorowanie wyniku najsłabszego i najwyższego.Badaczka zaprotestowała więc koledzy porzucili ją nad górą papierów i poszli do najbliższego baru-przedyskutować rzecz przy piwie.Ciężar kłody badawczej w postaci punktu 3-go nie pozwalała na rychłe podsumowanie dyskusji. Badaczka w tym czasie bawiła się myśleniem kreatywnym ,co przyniosło dodatkowy,nieoczekiwany wynik.Odpoczywała z poczuciem rzetelności upływającego dnia. Koledzy wrócili z plikiem „absolutnie oryginalnych”,unikalnych -w światowej skali,koncepcji badań rzeczonego problemu.Koleżanka radośnie i dumnie oznajmiła,że wykorzystała dane w zupełnie nowy sposób.Weszła głęboko w
szczegółowe informacje podane przez „respondentów” i uzyskała odpowiedź na sformułowane przez siebie pytanie: Ile osób w tłumie badanych można zaliczyć do kategorii- NAJBARDZIEJ LENIWI oraz NAJBARDZIEJ PRACOWICI. Badaczka pachnącym markerem zapisała wynik na tablicy:
* Maksymalny poziom wskaźników lenistwa – jedna kobieta
*Maksymalny poziom wskaźników pracowitości – jeden mężczyzna
PYTANIE BRZMI ,czy tych dwoje skrajnych mogłoby stanowić parę wyjściową do opracowania koncepcji doboru osobniczego gatunku ludzkiego. Badaczka chciała uzupełnić wynik komentarzem w postaci wykresu stopniującego ale koledzy nie byli już nim zainteresowani.Starszy asystent wyjął z mapnika litrową flaszkę i zaproponował podjęcie dyskusji „w tematach” bardziej racjonalnych niż „nieudane pożycia małżeńskie”.Protesty koleżanki zagłuszył raźny gong szklaneczek.

Wizja

206 Responses to Para idealna.

  1. pstro pisze:

    leniwi oboje biją pracowitych na łeb, kto by pomyślał /napisała pstro naciągając obolałe mięśnie :D
    czołem!! :>

  2. onufry69 pisze:

    ja się łapię do pracowitych. /faja/

    dzień dobry. :-)

  3. pstro pisze:

    Onufrzak, gdyby nie blog, to byśmy nie wiedzieli czy Ty dycha_sz na tym wyjeździe :>

  4. maskana pisze:

    -po pierwsze zespół badawczy zdominowany przez chromosom Y nie jest obiektywny poprzez zamiłowanie do patriarchatu
    -po drugie nie znamy metody doboru próby losowej ani operatu losowania
    -po trzecie hipoteza statystyczna zawsze zawiera błąd statystyczny a więc wyniki są miarodajne wyłącznie dla dogmatyków
    -po czwarte SZUKAM TEGO MĘŻCZYZNY O MAKSYMALNYM WSKAŹNIKU PRACOWITOŚCI, ktoś go zna? ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?
    nie?
    czyli jednak kosmita;)

    świetna notka Wizjo:)

    • pstro pisze:

      czekaj, nie tak narwanie, pomogę Ci szukać, bo przesz Włocha Ci nie dam :D

    • maskana pisze:

      a przesz ja się pytać czy dasz nie będę. Sama SE wezmę jak pójdziesz piwnicę sprzątać:P:D

    • pstro pisze:

      czułam, że Ty tak bezinteresownie, to do siebie nie zapraszasz :P:D

    • Wizja pisze:

      Ja też go nie znalazłam Maskano.Gdyby ci z XY pozwolili koleżance dojść do słowa to zdaje się chciała powiedzieć,że w całej grupie próbnej był TYLKO jeden spelniający kryteria max.prac.Natomiast w grupie kobiet znalazła się tylko jedna wg.max lenistwa.Badaczka nie zdążyła /na swoje szczęście/ głośno wskazać tego sedna.

    • maskana pisze:

      ups…
      ale posprzątasz co? /mina kota ze Shreka/ przesz nie pozwolisz, żebym nigdy do własnej piwnicy nie wlazła, bo to wstyd taki jakby;)

    • pstro pisze:

      jakiś błąd popełniłaś Wizja w poszukiwaniach w takim razie

    • maskana pisze:

      powiem Ci Wizjo, że mnie to jest jej żal. Sama w paszczy lwa, w dodatku paszcza z jakby skostniałym tym no… niech będzie, że oddechem:)

      pees.
      jestem pewna, że ta jedna leniwa kobieta to jednak mężczyzna. W przebraniu.

    • Wizja pisze:

      A najlepsze Mask,że ona poczeka aż wytrzeźwieją i będzie próbowała wrócić do tematu.Oni powiedzą,że nie po to ludzie płacą podatki żeby z nich finansować „daremne” badania.Wcześniej uznali problem za ważny.Wycofali się,kiedy wyniki zaczęły im nie-od-po-wia-dać.W ostatecznosci będą uświadamiali koleżankę,że jest ZA ŁADNA do porywania się na takie „wyczerpujące” zadania.

    • Wizja pisze:

      Dziecko byłam-Pstro.A już Korczak mówił,że dzieci mają prawo popełniać błędy.

    • maskana pisze:

      czyli standard Wizjo.
      Mai Ziade rozepchałaby odrobinę te ograniczone, nie tylko konsumpcją, umysły(?)… a może też nie?

    • Wizja pisze:

      Nie znam Mai Ziade ale nie sądzę,że w relacjach XX/XY można cokolwiek zmienić bez pogorszenia/jeszcze/ sytuacji.Długo by mówić.

  5. onufry69 pisze:

    trza tyle nie spać, ot co. :-P:-D

  6. onufry69 pisze:

    to źle, czy dobrze? bo nie wiem, czy się zmieniać. ;-)

  7. pstro pisze:

    sam sobie odpowiedz ;)

  8. pstro pisze:

    komuś się nudzi w administracji wordpressa i zmienia i zmienia w bebechach, a człek potem jak dziecko we mgle, bek na końcu nosa i takie tam /pożalenie się/

  9. Adamaszek pisze:

    Wizjo i proszę. Tyle było gadania, krygowania się, a taki piękny tekścik wysmażyłaś niczym ja wczoraj racuszki dymiowe;)

  10. Adamaszek pisze:

    To żeby już nawet zażartować nie można było? Szczęściem, że Cię Wizju na te racuchy nie zaprosiłam.
    Masz tu przepis
    http://agattek.blox.pl/2012/08/Racuchy-z-dynia.html
    marsz na targ i sama sobie usmaż!

  11. pstro pisze:

    para mieszana, chyba bardzo zgrana /merytoryczne zanucenie/
    czołem śpiochy :>

  12. maskana pisze:

    pary nie istnieją. To tylko wymysł wyobraźni.

    dzień dobry bardzo:)

  13. pstro pisze:

    nie strasz, że mam urojenia :P

  14. onufry69 pisze:

    nie masz urojeń, tu jestem. :P:D

    dzień dobry. :)

  15. pstro pisze:

    zupa pieczarkowa, mówi wam to coś? /uniesienie podbródka/ :>

  16. maskana pisze:

    precelek z pudrem i paluszki…
    oddam
    za miseczkę pieczarkowej
    :)

  17. pstro pisze:

    no nie wiem…. dorzuć coś jeszcze, jakieś skierowanie na turnus na Bali czy cuś :P

  18. pstro pisze:

    może poprawmy się i zacznijmy merytorycznie, bo Wizja wpadnie i kudły nam powyrywa, nie wiem jak wy, ale ja swoje kłaki lubię :>

  19. maskana pisze:

    merytorycznie to ja swoje też lubię ale jakby Wizja miała mi nową fryzurę BEZBOLEŚNIE zrobić to w sumie czemu nie:)
    ileż można mieć długie włosy? może już czas na krótką fryzurkę typu trwała ondulacja:D

  20. filemonka pisze:

    :))) Następny zespół badawczy powinien się składać z samych kobiet.
    A wiecie, że chromosom Y, to „niedorobiony” X? ;))

  21. pstro pisze:

    kulejący taki :)
    podjadłam, zasłodziłam się czekolada mleczną, jestem sUodka jak nie wiem CO :D

  22. maskana pisze:

    odwiedził Was Mikołaj?
    co Wam przyniósł?
    :)

  23. onufry69 pisze:

    do mnie przyszedł pod drzwi, czekoladowy. :)

  24. maskana pisze:

    smaczny czy czekoladopodobny?:>

  25. onufry69 pisze:

    podobny do Mikołaja, tyle mogę powiedzieć, bo go nie jadłem jeszcze.
    a Ty co dostałaś?

  26. maskana pisze:

    Ada, a Ty co dostałaś?:>

  27. onufry69 pisze:

    Ada, bo ja się na wszystkim znam, a jak się nie znam to się poznam

    na tlenie. :P

  28. Adamaszek pisze:


    Może komuś jeszcze się spodoba

  29. filemonka pisze:

    Mam nadzieję, że otrzymanych prezentów nie będziecie musieli oddawać w „dobre ręce”. :) Miłego wieczoru :)

  30. onufry69 pisze:

    ja nie oddam. przed chwileczką zostałem wujkiem! :-D

  31. Adamaszek pisze:

    Gratulacje, Onufry:) Pewnie szalejesz ze szczęścia, taki prezent to jest coś!

  32. mmrr pisze:

    Dla Ciebie Onufry…

  33. maskana pisze:

    no nie… żeby się z bloga dowiadywać, żeŚ Onufrzak wujkiem został to jest skandal! wstydź się!
    i nie licz, że mi foch przejdzie przed kolejną wypłatą:P

  34. Adamaszek pisze:

    No właśnie, Mask, też bym się raczej spodziewała czego innego, ale sama wiesz jaki Onufry jest skryty

  35. Adamaszek pisze:

    rycerzem? a to ci dopiero nowina!

  36. pstro pisze:

    no co tam miluchy?:> bo TU ok ;)

  37. maskana pisze:

    tam to nie wiem, nie bywam;)

  38. onufry69 pisze:

    no to jadę na rzeź… /faja/

  39. pstro pisze:

    zapisz SE na kartce adres bloga :P:D

  40. pstro pisze:

    para idealna../zaczęła merytorycznie pstro/ i na tym merytoryczność zakończyła :P
    weekendujecie? po całości? tak czułam :>

  41. pstro pisze:

    wstałam, wstałam :> /przeciągły ziew/

  42. onufry69 pisze:

    też wstałem, a co!

    dzień dobry. :-)

  43. pstro pisze:

    Onufrzak!! znalazłeś się !:>:*

  44. onufry69 pisze:

    odnalazłem siebie. :-P:-*

  45. pstro pisze:

    domyślam się :D karteczkę z adresem bloga też :P:*

  46. pstro pisze:

    dziś jest niedziela wiesz? :P:D

  47. maskana pisze:

    zaprawdę powiadam Wam – nie tankujcie na BP.
    Szlag by ich trafił. I pasywny pocisk rakietowy. I tsunami. I wogóle.
    I dzień dobry. Tez wogóle.

  48. pstro pisze:

    uuuu… o tsunami prawisz, znaczy globus Cię dopadł, ja wiedziałam, że kto z kim przystaje, ale wolałabym, żeby Cię dopadły moje kygy a nie globus /pogłaskanie jej narażając się na oberwanie bejsbolem/ :P

  49. pstro pisze:

    te.. Pompeja! zaiwaniaj na CPN :P

  50. maskana pisze:

    zimno, śnieżnie i ślisko. Skandal!
    Połowę królestwa i córkę dla tego, który mi lato przyniesie…
    (cena do negocjacji)
    :)

  51. onufry69 pisze:

    lato, lato wszędzie…

    tylko se nucę. :-P:-D

  52. pstro pisze:

    a fałszujesz!! :P
    no co tam w parach idealni?:>

  53. onufry69 pisze:

    to ja sie pytam Ciebie, czy jestesmy idealni. :-P:-D

  54. pstro pisze:

    jak nie my to kto ? ;P:D
    znaczy wróć! ja jestem :P

  55. pstro pisze:

    a kto z kim przystaje…no więc sam rozuMIsz…fuksiaSZ jesteś :P

  56. onufry69 pisze:

    a Ty fuksiara. chwal się. :-P:-D

  57. pstro pisze:

    już maile wszystkim powysyłałam, po co czekać do rana :P

  58. onufry69 pisze:

    ja tam wolę dzwonić….do Ciebie, co tam maile. :-)

  59. maskana pisze:

    wszyscy w real pognali?
    promocja jakaś czy cUś?:>

  60. pstro pisze:

    musi już po karpia , dobrze, że u mnie karpia się nie je, więc jestem /ziew/ …a że o karpiu mowa, a niedaleko pada karp od wody, do pójdę się wykąpać, a co! :>

  61. maskana pisze:

    „pójdę się wykąpać”
    odmroziłaś wodę w beczce?:>:P

  62. pstro pisze:

    yhy, bo gatki musiałam wyprać, to za jednym zamachem kąpiel :P

  63. maskana pisze:

    powiedz, że najpierw Ty, a potem gatki… proszę.

  64. pstro pisze:

    powiem, to nic nie kosztuje :P:D

  65. onufry69 pisze:

    cześć Pstruśka:-* i cześć pracy! zaraz zadzwonię :>

  66. mmrr pisze:

    Witam Maskana i Pstro… chciałem Was powiadomić, że w zabawie Blog Roku 2012 wyróżniłem Wasz blog gwiazdką

  67. pstro pisze:

    ja robię leczo, taki jobel :D

  68. maskana pisze:

    zostało trochę tego lecza czy Włoch mi wszystko zjadł?

    dzień dobry bardzo w ten cudowny poranek, w którym wartburg odpalił niczym rakieta atomowa;)

    Pstro! wstawaj! bo mi się nudzi!

  69. pstro pisze:

    to nocię jakąś nową daj :>. co tak będziesz po próżnicy siedziała /ziew/ a ja SE jeszcze poleżę :P

    Leczo zostało uprowadzone wczesnym rankiem, dryngnij i powiedz, żeby Ci zostawił, tylko na sam pierw napisz tutaj, że dryngniesz :P:D

    • maskana pisze:

      dryngnę:D
      nie tylko dlatego, że mi leczo uprowadził… ale przede wszystkim z reklamacją – obiecał mi wczoraj „szczęsliwy numerek” i zasnął (jakkolwiek to brzmi)

      i zginęłaś mi pod tubą. Skandal:)

  70. maskana pisze:

    mój pierwszy mąż miał na imię Andreas. Był/jest Niemcem. Do dziś nie mogę się nadziwić jak to sie stało, że małe serduszko z napisem Ich liebe dich doprowadziło mnie przed ołtarz.
    W każdym razie Xavier jest drugim Niemcem, którego kocham… ale za niego nie wyjdę:D

  71. onufry69 pisze:

    gdzie jest leczo? ja się pytam. :P

    dzień dobry. :)

  72. pstro pisze:

    Ty te śluby bierzesz, bo po nich niezła wyżera czeka co? :P

  73. pstro pisze:

    nocia by się nowa zdała, że tak pomarudzę ;)

  74. maskana pisze:

    nie marudz, zaraz będzie:)

Skomentuj

