Paradoks niespełnionego spełnienia.

notkkkka

Dziś będzie krótko:
definiuję się przez pragnienia nie do zaspokojenia.
Taki gorzki optymizm na fali lęku przed utratą złudzeń.

226 Responses to Paradoks niespełnionego spełnienia.

  1. pstro pisze:

    czekaj czekaj, że tak pojadę po naszemu: nienapasionaś taka? :>:P

  2. onufry69 pisze:

    nie, no krótka piłka…

  3. pstro pisze:

    aleś Ty się wyrobił merytorycznie :P

  4. onufry69 pisze:

    ej, ja też takie notki mogę pisać, mogę? :P

  5. pstro pisze:

    co z tego, że możesz, jak nie chcesz? ;P

  6. onufry69 pisze:

    a jak mnie najdzie chęć? :P

  7. pstro pisze:

    no już mi chęciami Ócz nie zamydlisz, ja twoje chęci znam jak swoją kieszeń ;P

  8. pstro pisze:

    mój net dziś gra ze mną w kotka i myszkę i testuje moją cierpliwość, a ja obok cierpliwej to nawet nie stałam ostatnimi czasy…. jeszcze trochę i bez bejsbola do mnie nie podchodzić :P

  9. Adamaszek pisze:

    Otóż to:)

  10. mmrr pisze:

    … im krótsza notka tym więcej daje do myślenia… hmm…
    Pozdrawiam wszystkich a szczególnie Maskanę i Pstro :)

  11. pstro pisze:

    mmrrr_yczek zawitał do nas a ja taka nieuczesana :>;)

  12. mmrr pisze:

    Lubię czasami wpadać do Was :) bo jesteście moimi znajaomymi :)

  13. pstro pisze:

    też wpadamy do Cię /my pstro wpadamy/ ale jako że merytoryczna strona alternatywnie to Maskana, to my -pstro jedynie się przechadzamy ;)

  14. maskana pisze:

    wnoszę po elaboracie, który uskuteczniłam dziś zamiast notki, że merytoryka się alternatywom zepsuła:)

  15. kadaarka pisze:

    Mask, nic sie nie popsuło. Zwizle jest! Słuchamy muzyki i jest super :).

  16. kadaarka pisze:

    O kurde, chyba ktoś Wam krwi napsuł. Bieg przez płotki w komciach..

    • pstro pisze:

      Kadarka dziecko drogie, co Ty tak w piwnicy po ciemku? :> zobaczyła, że Addi ląduje tam co rusz i na bank chciała mu otrzymać towarzystwa :P

  17. Justyna pisze:

    pozdrawiam cała druzynę :)) a Onfrzakowi buziaka zasysacza daje :)*** Pstrusia wybacz:))

  18. violamalecka pisze:

    Co mnie ostatnio zauroczyło..?
    Właśnie ta nutka.
    więc ją Tobie Pstruśka i Maskanie wysyłam…

  19. maskana pisze:

    mroźnie, mgliście i paskudnie ale niech będzie, że (dzień) dobry:)

  20. Adamaszek pisze:

    Dzień dobry:) wszyscy zdrowi?

  21. maskana pisze:

    zrobiłam tego łososia… co to miał „tyłek zrywać” /by Włoch.
    I muszę powiedzieć, że:

  22. pstro pisze:

    ale że niedobry ? /niedowierzanie ze zrobieniem karpia/ :P

    • maskana pisze:

      łosoś, brokuł, płatki migdałowe, sos curry i parmezan zrobiły mi na wybraźnie… li i wyłącznie bo na podniebienie nie bardzo.
      Skosztowałam troszkę i zadzwoniłam po brata – może jego podniebienie da radę:)

    • pstro pisze:

      ale tam było trochę curry to raz…dwa, chyba Tobie jedynej nie smakował :D (ja łososia nie lubię, ale reszta miodzio, więc kawałeczki łososia wybierałam)

    • pstro pisze:

      ja – Maskanie nie smakował
      Włoch – eee pewnie coś źle zrobiła

      :D

      aha!! szykuj się! nadjedziemy niczym tornado :P

    • maskana pisze:

      zastosowałam się do przepisu miarowo:) ba! nawet łososia dokupiłam i równe 0,5 kg było. A jednak… widać moje wysublimowane podniebienie preferuje golonkę w piwie:D

      znaczy, że Fszyscy?:>
      materacy nie zapomnij!:D
      /poszła łapać wieprzka/

    • pstro pisze:

      Fszyscy…mnie zawsze liczysz potrójnie :P

    • maskana pisze:

      bo jesz za czworo:P

    • pstro pisze:

      nawiasem, mając w pamięci Twój makaron do rosołu i kotlety, to mógł Ci łosoś nie wyjść , bo wiesz, to już wyższa szkoła jazdy :P:D

      bo serwujesz tylko jeden posiłek a wymagane są jakby cztery, to zajadam na zapas :P

    • maskana pisze:

      o! wypraszam to sobie! makaron robiła Lubella!
      nie miałam wpływu na grubość, tak?:>:D:P
      a kotlety… świniak od Onufrzaka był! mogłam się domyślić, że urodził się (wieprzek, nie Onufrzak) przed II wojną światową i że lekko twardawy będzie… tym razem zabierz zęby – będzie Ci łatwiej pogryźć:D:P

    • pstro pisze:

      kurde fakt, wtedy ich zapomniałam :P:D

  23. pstro pisze:

    w sensie, że minę, nie na obiad :P

  24. onufry69 pisze:

    co się je? ja zeżarłem lazanię /faja/

  25. pstro pisze:

    Onufrzak na alternatywnie jesteś tak? weź nie szpanuj :P

  26. onufry69 pisze:

    na alternatywnie, najbardziej poczytnym i słynnym blogu, chciałem się pokazać z jak najlepszej strony. :P

  27. pstro pisze:

    pytanie w jakim celu? ;P

  28. onufry69 pisze:

    zupełnie bezinteresownie, a co, zrobiłem na Tobie wrażenie? :P

  29. pstro pisze:

    powiem Ci, że byłam na bezdechu aż do odpowiedzi, tak mnie zatchło :P… a ożenisz Ty się ze mną? / by „Sami swoi” :P:D

  30. pstro pisze:

    jak tak piszesz to coś chcesz, więc miejmy to za sobą :P

  31. onufry69 pisze:

    dobra, pisz mi tu szybko jak masz na imię. :P

  32. pstro pisze:

    pisałam, ze Klementyna, ale że Tobie się przedstawiają ze cztery na dzień, to rozumiem, że można zapomnieć :P

  33. onufry69 pisze:

    jesteś taka wyrozumiała, podobasz mi się.

  34. pstro pisze:

    to jedna z moich wielu zalet /napisała żując gumę typu orbit :P/
    fajne masz gumiaki wiesz?

  35. onufry69 pisze:

    gumiaki nie są do żucia, uprzedzam.

  36. onufry69 pisze:

    Mask, rozmawiamy o rzyciu. przyłonczysz się?

  37. pstro pisze:

    Onufrzak, ja wyglądam jedynie na taką nierozgarniętą wiesz? ;P

  38. maskana pisze:

    ja o szyciu nic nie wiem:P

  39. onufry69 pisze:

    no wyglądasz, znaczy nie jesteś taka Pstro? opisz mi siebie. :P

  40. pstro pisze:

    przyznaj Maskana, ze czasem Onufrzak w tym swoim seplenieniu bywa niezrozumiały nie? :P a mówiłam i powtarzam: wstaw jedynki! ;P:D

  41. onufry69 pisze:

    Mask no nie mów, Ty wiesz tyle co zjesz, więc całkiem sporo. jak goloneczka smakowała? :P

  42. pstro pisze:

    Maskana, ja nie będę BRŁA w śniegu po łydki do CPNu, żeby usłyszeć: abonent chwilowo je , wiesz? ;P:D przesz ja przy tym CPNie stoje od godziny! to jakie chwilowo się pytam? :P

  43. maskana pisze:

    czekaj! już zjadłam:D

  44. maskana pisze:

    zachwyciłam świat swoją obecnością… sama też się zachwycam:)

  45. pstro pisze:

    musi się Addi nie ogoliłeś, albo koszulka na lewą stronę, albo co :P
    /napisała i zziewała się przeciągle/

  46. pstro pisze:

    ten Twój osiedlowy krawiec musi stwierdził, że we flanela będzie najlepiej pasowała do Twoich nowych filcaków :P

    • Addicted pisze:

      znowu to musi>:P..tylko ja to widzę;p?…..
      widzisz Pstro..to jest tak..są tacy ludzie w Polsce, którym się powiodło..i nie kupują ciuchów na osiedlowym lumpeksie tylko stać ich by na ogólnomiejskim bazarku nieco zaszaleć i ubrać się w najnowsze trendy>:)…wiem…nie zazdrość:P

    • pstro pisze:

      nie no osiedlowym bazarkiem zaszpanowałeś, nie ma to tamto :P

  47. Addicted pisze:

    aaaa..musli..jedniodniowy sok marchewkoy..już wszystko rozumiem…jedniodniowy sok machewkowy>:P..głooooooptas:P

  48. pstro pisze:

    jednio to jednio a jedno to drugie :P

  49. pstro pisze:

    Maskana o 9.01 dała komcia i na bank do teraz je :P

  50. maskana pisze:

    Addi, nawiązując do Pstruśkowego „musi” – wychodzisz na dwór czy na pole?:>

  51. pstro pisze:

    tiaaa… wychodzisz na pole na dwór w oddali spoglądając :P już się tam nie kryguj , tu każdy wychodzi z chałupy od razu na pole :P

  52. pstro pisze:

    Onufrzak wyczytał komcia o filcakach i pobiegł do sklepu spożywczo-przemyslowego, sprawić sobie nowe, bo se przypomniał, że lewy mu przemaka…co on by bez tego bloga zrobił ;P

  53. Addicted pisze:

    Tak sobie przeglądam i przeglądam tego bloga..I!..3 dni mnie raptem nie było..w pocie czoła wyjeżdżałem pod góry i z nich zjeżdżałem..odrzucałem ataki napalonych fanek..podnosiłem kieliszki z ciężkimi trunkami…walczyłem z grawitacją…i co>:)?…Pstro już niemal przy ołtarzu…Maskana ani słówkiem nie piśnie;p….poczta pusta…/poza setkami maili od fanek/..no nic….jeb;p /tu chyba mi nikt bana nie da;p/ drzwiami…jadę znowu na narty;p../w zimie tak mam/…jak wrócę , to Pstro już pewnie w dziewiątym miesiącu będzie;p…będą małe Onufrzaczki – Pstraczki;)

    • maskana pisze:

      „Maskana ani słówkiem nie piśnie”
      tęskniłeś?:>
      poprawię się. Niekoniecznie w pasie:)

      „będą małe Onufrzaczki – Pstraczki”
      komuś się tu zazdrośniczek włączył:D:P

  54. pstro pisze:

    przy takim myśleniu i zważywszy, że za chwilę będzie cztery lata jak Onufrzaka znam,to już by tu musiała spora gromadka po blogu biegać :P
    zresztą Onufrzakowi dziwnie zrywa połączenie właśnie wtedy jak zaczynam: a chajtniesz Ty się ze mną? :P

    Ty się lepiej przyznaj, że na blogu Cię nie było, bo na te setki maili odpisywałeś co? /zerk na niego kątem oka albowiem kąt oka ma/ :P

  55. pstro pisze:

    weekendujecie? :> jaskółki mi tu porobić po powrocie, orła mi proszę unikać a już tego kolorowego tym bardziej :P
    karnawał rządzi się swoimi prawami jak widzę ;P

  56. onufry69 pisze:

    jaki tam karnawał, ja drzemałem. :-P

  57. pstro pisze:

    no proszę sam drzemał a drzemkę mi wmawiał… nie zawsze działa powiedzenie, że kto z kim przystaje….wiesz? ;P

  58. onufry69 pisze:

    wiem dlatego idę zaraz się drzemnąć, bo dzisiaj dużo pracy miałem, wiesz? :-P

  59. pstro pisze:

    a to drzemaj, bo sen to zdrowie /pomędrkowała/

  60. pstro pisze:

    powtarzasz się :P musisz wypocząć

  61. pstro pisze:

    pamiętacie moją ulubioną nutkę? nie? (oj grzeszycie) to przypomne :P

  62. maskana pisze:

    to ja też idę się z Morfeuszem ściskać. Dobranoc:)

  63. pstro pisze:

    skończyła jeść to idzie spać :P:D to masz do poduchy :>;) śpiocha jakby

  64. Addicted pisze:

    Zaryzykuję…choć to nie ten temat…a więc: dzień dobry bardzo>:)…Maskana tęskniłaś>:)?..Pstro nie pytam bo Ona codziennie mi pisze, że tęskni;p /lubi moją stodołę i dwór,ale intencje nie są w tej chwili najważniejsze:P/

  65. onufry69 pisze:

    dzień dobry Addi.:)

    a jakimi intencję są?:>

    • Addicted pisze:

      Witaj Onufry>:) intencje Pstro są zbiorem wyuzdanych marzeń sadomasochistycznych wymieszanych z chęcią posiadania całego oryginalnego wyposażenia dawnego PGRu…to drugie dać Jej mogę, więc tęskni..a to, że z czysto materialnych pobudek..trudno…ja sobie tłumaczę, że jestem przystojny;)

    • onufry69 pisze:

      ta, ziemianka. :P

    • Addicted pisze:

      coś mówiła o stodole, na koparkę i ciągnik nie poleciała…w zanadrzu miałem jeszcze kombajn…:P..choć słyszałem, że jak była młodsza to i kufajki Ją pociągały:P..mniejsze wymagania miała;p

    • onufry69 pisze:

      sentyment do kufajki ma do dziś, a nieraz założy miniówkę, dekolt rozgogolony, a na to waciaczek, taki kusy…pępek widać. :P

    • Addicted pisze:

      a do tego pewnie kozaki firmy polsport;p…i heja do remizy;p

    • onufry69 pisze:

      a coś Ty, srebrne Relaxy. :P

    • Addicted pisze:

      Gdyby nie Pani Kazia z mięsnego to zostałaby nasza Pstro miss wsi i okolicy normalnie;p

    • Adamaszek pisze:

      Ale co Ty się Addi tak martwisz na zapas? Konkurencją dla Onufrego i tak żadną nie jesteś:)
      przy okazji, Adamaszek jestem:)

    • Addicted pisze:

      No witaj Ada>:)..jak już kiedyś wspomniałem, Żonę już mam..więc konkurować nie mam zamiaru…a i do zamartwiania mi daleko..ot stwierdzam fakty po prostu>:)…vice miss wsi i okolicy to też niezły wynik>:)

    • maskana pisze:

      „Konkurencją dla Onufrego”
      zaraz, zaraz… chwileczkę a nawet chwilunię! jaką konkurencją ja sie pytam? /napisała mask wyjmując bejsbola i akt ślubu z wyraźną adnotacją mask plus Onufrzak po gróP/

    • pstro pisze:

      Gdyby nie Pani Kazia z mięsnego

      dwóch głosów mi brakło, czym was przekupiła do dziś zachodzę w głowę :P

    • Adamaszek pisze:

      Addi, bycie vice-miss to też niezła fucha. Jestem prawie pewna, że Pstro też powinna się z tym zgodzić:)

  66. Adamaszek pisze:

    Dzień dobry, jestem zdezorientowana trochę (czyli dzień jak codzień:)

  67. pstro pisze:

    człek w karnawałowym tonie muzyczką podaje a towarzycho schrapane już przed północą…wstyd! :P

  68. maskana pisze:

    dzień dobry bardzo w ten mroźny poranek, w którym jedyny terminal w gieesie padł i przyszło mi z buta, przez pola, siedem kilometrów do następnej wioski ciagnąć.

    do lata, do lata, do lata piechotą będę szła… lalala

  69. pstro pisze:

    terminal…ta to ma fantazję…napisz, że Ci na zeszyt nie chcieli już dać, tu same swojaki przesz :P:D

  70. pstro pisze:

    te! inteTesująca!! nocię piszesz? :> ;P

    • maskana pisze:

      człek niedowidzi więc często w literki nie trafia i o! od razu na świecznik trafia… ale wiesz Pstruska, Onufrzakowi to się nawet nie dziwię, w końcu to dla niego jedyna radość w życiu… ale że Ty? Brutusie! zamiast wyedytować T na R, żebym za naczelnego głOMba nie wyszła to nie, po co:P
      łacha podarli? no! to teraz zrzutka na nowe musztardówki. Migiem!

    • onufry69 pisze:

      oj Mask, ja się sam sobie nie dziwię. ale co, notkę piszesz, bo pierogi ruskie to słabe alibii. :P

    • maskana pisze:

      zakład przegrałeś więc pisz Onufrzak, pisz…:P

  71. pstro pisze:

    pierogi ze szpinakiem, mówi wam to coś? no dobra, nie zazdraszczać tylko brać się do lepienia :P

  72. zhejtujto pisze:

    A u Was jak zawsze ten wianuszek ! ;D Aż się stęskniłem ;D „definiuje się przez pragnienia nie do zaspokojenia” genialnie powiedziane..

    pozdro od hrabiegomioda, może pamiętacie ;D

    • maskana pisze:

      kogo moje śliczne oczęta widzą?
      Mniut! /skok na niego i… nie ustał/
      Ciebie po bułki wysłać to można z głodu…:)

    • zhejtujto pisze:

      Ale za to jaka radość kiedy potem wrócę z czekoladą fajkami i jeszcze zapasem czasopism! :D

      Dzieci by mi do szkoły zdążyły pójść :/

      Co do bułek, sprzedali mje tylko chleb razowy a po całym mieście szukałem, przysięgam! ;D

    • maskana pisze:

      same czasopisma czy gazety lub czasopisma?:>

  73. pstro pisze:

    hrabi!!! wytargałam Cie z piwnicy :> no uściskaj się ze swoją ulubioną pstrusią! :D

Skomentuj

