Znowu zapachniało wiosną .

znikniecie

Zaniedbany ten blog ostatnio, zakurzony, porośnięty chwastami po komin. Wiosna pełną parą i nie szkodzi, że deszczowa, ale wiosna, a tutaj chłodem wieje jak w listopadzie. Tak więc pomyślałam (czasem mi się zdarza), że wypada i wręcz musowo, żeby majem i tutaj zapachniało aż po bez ;). Ktoś chętny opublikować swoje przemyślenia?. Fiu coś przebąkiwał, że chętnie swój debiut na alternatywnie zaliczy, że dlaczego nie, że i owszem, więc poczekam. Cierpliwości we mnie za wiele nie ma, ale się zawezmę ! :P

42 Responses to Znowu zapachniało wiosną .

  1. Fiu_bździu pisze:

    Ponoc im sie dluzej czeka ….tym bardziej smakuje pozniej:)

  2. pstro pisze:

    przypomne Ci TO :P

  3. pstro pisze:

    skoro w tym temacie :>

  4. pstro pisze:

    on aurait pu se dire tout ca….ailleurs qu’au café d’en bas, /zanucenie/ ;)

  5. fiu_bzdziu pisze:

    ……bycie pod wrazeniem nucenia Twego:p

  6. pstro pisze:

    tak z rana i od razu avatar inny :P

  7. lezja pisze:

    Yyyyy.. Cześć? :) Piękny dzień, ptaszki ćwierkają. :)

  8. pstro pisze:

    o masz! Ulotna! no opowiadaj co u Cię? wygrywasz z Kemikiem?;>

  9. lezja pisze:

    Gdzie bywacie na tym wp? :) A Kemik to już nie gra! o! Ale za to grają Jego znajomi. :P

  10. lezja pisze:

    A co u mnie? Napisze ktoś za mnie pracę magisterską? :P

  11. lezja pisze:

    Wpływ krótkotrwałego stresu solnego na zmiany w proteomach korzeni kiełkujących nasion grochu. :P

  12. lezja pisze:

    I jeszcze mi tu nicki podać! Bo ja nie wiem, gdzie Was szukać!

  13. lezja pisze:

    To się dowiedziałam!

  14. pstro pisze:

    nie dziękuj:P

    wszyscy wyspani? bo ja tak ;)

  15. lezja pisze:

    Ja niekoniecznie, ale nie jest źle. :)

  16. pstro pisze:

    Ulotna, fiu Cię przepytywał?;P

  17. fiu_bzdziu pisze:

    na wyrywki !.;)

  18. fiu_bzdziu pisze:

    i stwierdzil ze wszystko ma opanowane perfect;)

  19. lezja pisze:

    Fiu! Ale mi pomocy w pisaniu trzeba, a nie przepytywania!

  20. fiu_bzdziu pisze:

    podyktowac Ci?…..czy wplynac jakos przez lacza bys natchnienia dostala?<:)

  21. lezja pisze:

    Poproszę i jedno i drugie! :P

  22. pstro pisze:

    dalej szczerzysz kły fiu :P

  23. lezja pisze:

    Avk to mu, albo Tobie udał się idealnie. <:)

  24. pstro pisze:

    na mnie nie patrz!! zobaczyli GO admini i dopasowali :P

  25. fiu_bzdziu pisze:

    avek o niczym nie swiadczy!

  26. lezja pisze:

    Jak nie, jak tak!

Skomentuj

