Święta tuż tuż a za chwile już .

Możliwe, że nas (nas znaczy pstro ) ostatnio mniej na tym wirtualnym padole pod tym adresem, co nie znaczy, że zapomniałam tu drogi. Zaglądam i owszem i cieszy mnie wasza tu obecność pod moją nieobecność :P.
Kolejne święta zbliżają się wielkimi krokami, zatem nieustająco życzę wam aby przy świątecznym stole nie zabrakło ciepłej rodzinnej atmosfery. Życzę uśmiechu, zdrowia i cudownych prezentów. A z Nowym Rokiem, jak to powiadają: pieniądz niech się sypie, a lepiej szeleści :)

stroik

…. no i moja najulubieńsza z ulubieńszych

16 Responses to Święta tuż tuż a za chwile już .

  1. kadarka pisze:

    Pstro :) :*
    Dużo, dużo ciepła, radości i zdrowotności ;). Spełnienia marzeń w Nowiastym 2015 Roku!

  2. odarty pisze:

    Wesołych Świąt Kochani :)

  3. madziula pisze:

    Gwiazdka nadziei niknie ostatnia:)…rozgwieżdżonego nieba na ten świąteczny czas i nie tylko, wiele ciepełka od ludzików tych najbliższych i tych co tylko na chwile na drodze:)

    • pstro pisze:

      i po takich życzeniach człek zacznie w krótkim rękawku w styczniu śmigać udając, że to nie przez efekt cieplarniany ;) (u mnie dziś 8 na plusie, a ostatnio było 15! i nie piszę teraz o swojej nadwadze, bo to dopiero przede mną :P, pierogi uśmiechają się do mnie przez całe święta, potem do maja wyglądam jak jeden wielki pieróg, a potem w maju zaczyna się sezon grillowy więc co ja wam będę ściemniać, że wyglądam szczuplej :P)

  4. elatroska1 pisze:

    Za życzenia dziękujemy! Niech nam sie spełnia z tym szeleszczeniem w przyszłym roku!:))
    Również życzę by w ten swiąteczny czas nie brakowało chwil radości ,miłości oraz poruszeń serca.

  5. pstro pisze:

    Ela!! /skok na nią delikatnie…i kurde nie ustała…:P/ poruszeń serca powiadasz? znaczy mam się bujnąć w nowym roku?…no ok…kogo by tu… /rozglądanie się / :P

  6. wIZJA pisze:

    Co prawda uczę teraz ptaki -latania ale przecie zawieszam to działanie żeby wszystkim pożyczyć DOBREGO NASTROJU , SZCZĘŚCIA / jakby dobrego nastroju było mało / i SZEROKIEJ ,jasnej drogi do raju .

    • pstro pisze:

      Wizja…wyfruną za szybko z gniazda po tych naukach :) dobrego i Tobie :) mam tu jeszcze na tym ziemskim padole kilka misji do spełnienia, a potem (znaczy za pół wieku z hakiem) niech światło prowadzi :D

  7. filemonka pisze:

    Wszystkim Alternatywnym i nie tylko: Wesołych Świąt! :)

  8. pstro pisze:

    waga z powodów różnych zagościła w naszym domu i dała mi do zrozumienia po pierwszym świątecznym kontakcie, że grama nie zejdę, skoro już od śniadania, pieróg jedne czy tan naście przyklejony do palców daje kalorii tyle, co tygodniowa dieta kaloryczna…a wiadomym. że od sniadania do kolacji, to ze trzy takie diety pałaszuję :P

  9. kadarka pisze:

    :) Okłamuję się z tą dietą.. od Nowego Roku. No bo jak odmówić, kiedy rodzina pałaszuje i domaga się kolejnego świętownia. Ledwo skończyły sie święta (lodówka jeszcze pełna), a tu noc Sylwestrowa i trzeba znów szykować coś wysokoenergetycznego. Ehh…

  10. pstro pisze:

    zerkałam wczoraj na kieckę sylwestrową, przykusa…i westchnęłam patrząc na nią, bo nie dla psa kiełbasa po tych świętach :D

Skomentuj

