Wpadanie w gniew.

relaks

Budda Gautama zwykł mawiać do swoich uczniów:
”Wpadanie w złość jest tak głupie,że trudno zrozumieć,
w jaki sposób inteligenta ludzka istota może to uczynić.
Ktoś coś robi a ty stajesz się zły?
Ta osoba może robić coś niewłaściwego,może mówić coś złego,
może próbować poniżyć cię czy obrazić.To jej wybór.
Jeżeli zareagujesz,staniesz się niewolnikiem.
Jeżeli natomiast powiesz: >sprawia ci radość to że mnie obrażasz.
Mnie sprawia radość że nie staję się zły>
zachowasz się niczym mistrz.”

Mówcie do mnie miSZCZuniu Pstro – dokończyła z miną ziomala z dzielni ;)

32 Responses to Wpadanie w gniew.

  1. odarty pisze:

    A ja mam przypomnienie w komórce: ” Co bym zrobił (w danej chwili), gdybym był w doskonałym stanie świadomości i wzniósłbym się bliżej tego stanu” ;)

  2. odarty pisze:

    A jeszcze jedno, skąd Ty taką muzę elegancką wynajdujesz? ;)

  3. madziula pisze:

    ” Irytujemy się drobiazgami, czyli rzeczami, które tak naprawdę nie mają znaczenia. Nasze życie staje się ciągiem tanich, niepotrzebnych dram. Zamiast żyć, odczuwać cieszyć się, napierdalamy na nieustającym wkurwie. ”

    — Noname

    a bywa tak pięknie….

  4. madziula pisze:

    Spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę

  5. pstro pisze:

    I Tobie takich Madzia..:)

    wszystkim również pogodnych i wesołego alleluja!:)

  6. odarty pisze:

    Życzyłem Wam Wesołych Świat, ale nie napisałem tego :) :) :) Taka mała różnica ;)

  7. ponury pisze:

    bondziorno mistrzuniu Pstro.. swoim wpisem rozmywam domysly i otwieram oczy niedowiarkom… doklejam swoj kawalek co robi ciary i dobrze o https://youtu.be/f8hT3oDDf6c

  8. pstro pisze:

    super kawałek Ponuraku, SE GO na fejsa wstawiłam ;) nie piszesz, nie dzwonisz…lubisz Ty jeszcze swoją ulubioną pstro?:P:D

  9. pstro pisze:

    chcecie nutkę?:>

  10. urden pisze:

    Wpaść w gniew mozna nie tylko z powodu czyjegoś działania.

  11. pstro pisze:

    urden!!! /skok na niego z pełnego rozbiegu/ no niech Cie wysciskam a wycmokam a co tam jeszcze!:D

  12. lezja pisze:

    Żyje tu kto jeszcze? Cześć Misiaki :*

  13. pstro pisze:

    o masz…i weź tu nei zabaluj z radochy jak każdy drogowskaz na alternatywnie znajdzie nawet po ciemku :>

  14. Anonim pisze:

    Wielka Prawda. Dołączam do grona Twoich obserwatorów, podoba mi się Twój blog :)

  15. pstro pisze:

    się rozgość Anonim :)

Skomentuj

