Całkiem potem…

Mam sentyment do tego miejsca dlatego tutaj zaglądam. Kawał czasu zostawiony w literkach nie pozwala o sobie zapomnieć. I co ważne ludzie, którzy mimo upływu czasu zawsze znajdą na wirtualnej mapie to miejsce. Niby zaglądam sporadycznie, ale zawsze uśmiecham się tak samo na widok znajomych nickowych twarzy :)

m_1160624_1353430895_0_495

ps. by się wszyscy pokrótce określili co u nich ( czy wporzo, czy jak ?) W szczególności Onufrzak, który wynalazł w jakimś utworze pstro w tekście :P

31 Responses to Całkiem potem…

  1. elatroska pisze:

    Ja też zaglądam i nawet z blogowymi znajomymi zastanawiam sie co też dzieje się z tą naszą Pstrunią? buziaczki serdeczne i to bardzo serdeczne.
    ps.u mnie na przemian raz dobrze raz kicha czyli standard.:))

    • pstro pisze:

      Ela ściskam Cie mocno i mocniej też i pamiętaj, że ja na Kaszuby zawitam prędzej czy później z naciskiem na prędzej…a wtedy się bój!!:>

  2. violamalecka pisze:

    A ode mnie jeszcze jedna animka Sophie.
    Trzymaj sie wiatru Pstruśka :-)))

  3. Wizja pisze:

    Żyjmy przemiennie, znamiennie , dziwacznie, zabawnie i …………..bez końca / hi,hi /
    Chwilowo nie rozstrzygnę , czym Wizja czy Wizzgaa . Mniejsza.
    Pozdrawiam wszystkich , tych pod podłogą / znaczy w piwniczce/, też .

  4. pstro pisze:

    Wizja dasz wiarę, że uśmiecham się na Twój wpis tutaj, znaczy, że drogi nie zapomniałaś i nabijasz plusów u tego co nad nami:> zerkaj i zbieraj te plusy jak punkty w tesco :P

  5. mmrr pisze:

    Pozdrawiam :) i zgłaszam się do listy obecności.
    A propos piwniczki przypomniały mi się słowa piosenki :)

    Piwniczko, piwniczko mała
    Czemuś tak smutna i zła
    Tyś moją młodość zabrała
    Zabierasz i światło dnia
    A kiedy północ wybije
    Przyniosą wina dzban
    Siądę przy stoliku razem z kolegami
    Piosenkę zaśpiewam
    Piwniczko , piwniczko mała…:)))))

  6. madziula pisze:

    A tak sobie przyszłam, pobujać się troszkę letnio już całkiem:P

  7. manieryczna pisze:

    Zaniedbujesz się, Pstruśka:P

  8. lezja pisze:

    To jeszcze ja! Nie zapominam o Was wszystkich! Cmokam :****

  9. pstro pisze:

    ożesz kurdeSZ ! Ulotna! no niech Cię wyściskam wakacyjnie :D

  10. Anonim pisze:

    Wyściskaj! :* Kochaj! Aaaa :D

  11. elatroska1 pisze:

    Pstro ja z zapytaniem do cie przyszłam. gdzie się podziały dawne prywatki w tym domu? Ino się nie wykrecajj sianem:))

  12. pstro pisze:

    Ela ja się zbieram żeby do Ciebie zawitać na te Kaszuby i nawet nie pisz, że w tym czasie wyjeżdżasz! :>

  13. mmrr pisze:

    Słońca, słońca i jeszcze raz słońca życzę Ci Pstro w te wakacyjno-urlopowe dni:)

  14. kadarka pisze:

    Prozdrawiam słonecznie :). Pstro, ale się zmieniliśmy przez ten czas. Doszłam do wniosku (długo za późno), że czas zacznąć coś nowego. Czy to w realu, czy w witrualu. Ale sentyment pozostał taki, że nic nie kasuje… nawet archiwum z czatu :D.

  15. pstro pisze:

    mmrr dasz wiarę, że sierpień a ja chorsza się zrobiłam? jestem tym faktem taka zdziwiona, że oj! :D ale Tobie życzę slonecznych bezchmurnych dni i dużo uśmiechu ;)

  16. pstro pisze:

    Kadarka, nowe powiadasz? kiedy ja zmian nie lubię…zaglądam tutaj co rusz i usmiecham się kiedy widzę znajome „twarze” ;) może w realu zrobię zmiany,schudnę albo CO :D

  17. odarty pisze:

    No… fajnie tu było i muza całkiem elegancka grała ;)

  18. Kadarka pisze:

    Czasem zastanawiam się dokąd poszli ludzie z czatów, z blogów… gdzie są teraz. No, wiadomo, w realu, ale przeceż byli tu przez jakiś czas (nawet długaśny czas). Zestarzeli się? :D Wywietrzały im z głów te bzdury np. potyczki słowne. Sił zabrakło? :D

  19. pstro pisze:

    Kadarka, ja jestem co rusz, częściej na fejsie, jak jesteś to tam też jestem pstro ;)

  20. Wizja pisze:

    Gdzie się podziali , gdzie się podziali …
    ja na ten przykład uwięziona pod durszlakiem bo wizzgaa pozazdrościła mi wolności i mnóstwa innych rzeczy…
    Jak wyjdę to znowu zajrzę .
    Ale ci powiem Pstro , że nie przylepiłaś do słupa najmarniejszej karteczki o moim zaginięciu .
    To co ja mam o tym myśleć ?

  21. pstro pisze:

    Wizja Ty wiesz, że ja Cię kocham i wspominam co czkaniem powinno Ci dać do zrozumienia, że to Twoja ulubiona pstro! – rzekłam:)

Skomentuj

