:)

Bo tak z czystej ciekawości…zagląda tutaj ktoś? wspomina? usmiecha się czytając komentarze? hektary liter tutaj zostawiliśmy nie?

33 Responses to :)

  1. pstro pisze:

    ciekawe co u reszty… u widoku z okna u małolaty studentki i u każdego z komentujących z którym nie mamy kontaktu na facebooku:>

  2. lezja pisze:

    Melduję się! Obecnam, zerkam.

  3. Anonim pisze:

    zagladam sporadycznie, ale raczej z sentymentu do rozmow naszych, niz tego miejsca. z pozdrowieniami od kiwaczka

  4. kiwaczek pisze:

    zagladam tu raczej z sentymentu do naszych rozmow, niz miejsca onego

  5. pstro pisze:

    ja pierniczę! Ulotna! pisz co u Cię, ile dzieci? czyś zdrowa duchem:> ilu mężczyznom złamałaś serducha! no po kolei pisz:>

  6. pstro pisze:

    kiwaczek , ale sam powiedz, że miejsce to ludzie którzy tam są, no tak miło Cię uwidzieć, że niech Cię przytulę ze trzy razy :> a co u Cię ?:>

  7. mmrr pisze:

    Pozdrawiam Cię Pstro osobiście i Maskenę gdziekolwiek jest i przebywa. Życzę Wam udanego i szczęśliwego nowego roku 2018.Pozdrawiam

  8. pstro pisze:

    mmrr i ja Cię i Mask pewnie też życzymy Ci samych radości w tym nowym roku ;) a co u Ciebie? :)

  9. pstro pisze:

    czasem brakuje mi was bardziej niż tak o :)

  10. pstro pisze:

    nawiasem, jak wchodzę na alternatywnie, a potem po pokojach które sa obok, to jedno napiszę…Onufrzak wstydź się !:P

  11. pstro pisze:

    a u Eli komcia dać nie umiem :>

  12. elatroska pisze:

    Halo !

  13. Wizja pisze:

    Ja się wstydzę ludziom pokazać bo schudłam.Jak to latawica. Wszystkim życzę Najszczęśliwszego Roku w całym życiu!!! :))))

  14. pstro pisze:

    Wizja!!!no niech Cię uściskam i dodam Ci moich kilogramów q tym nowym roku :>…bierz ile chcesz!!!

  15. Wizja pisze:

    Zzzawsze Cię lubiłam :)))) i nie wycofuję się z tego :)

  16. pstro pisze:

    wszystkim wam życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym roku, niech usmiech gości na waszych twarzach i z sentymentem proszę wspominać alternatywnie… Wizja..dycha kYGy ode mła dla Cię…aż lżej się czuję :P

  17. lezja pisze:

    Dzieci nie mam, jakoś jeszcze ciut poczekam, z małżeństwem też się nie spieszę, może wcale.. (takie czasy). Ale mam wspaniałą pracę, kończę drugie studia, za tydzień mam najogromniejszy egzamin w życiu, nie wiem, jeszcze jak to wszystko ogarnę, ale kto jak nie ja? :)

    Pomyślności Wam Ludzie! Z uśmiechem wspominam każde słowo.. :*

  18. pstro pisze:

    no taką studentkę to najwolimy wszyscy na alternatywnie! szczęśliwości w tym nowym roku Ci życzymy C iod A do Z :) wnickach :)

  19. widok z okna pisze:

    No cześć:)

  20. Wizja pisze:

    Tak rozmyślam…..ilu z Was występuje na twitterze :)) czasami czytam kogoś i kojarzy mi się, a to z Maskaną czy Pstro, a to z którymś z chłopaków…..
    rozeszli się ludzie, dojrzeli / czy tak jakoś / realizują się zupełnie inaczej niż na wordpressie……tylko Viola podpisuje się oficjalnie, reszta incognito :)))))

  21. lezja pisze:

    Ufarbowałam włosy, na zielono!

  22. Wizja pisze:

    po maluchu, a jakże :))))
    ja mam ok. 70-ciu siwych i dumnie -dojrzale, się z nimi obnoszę !
    po różnych netowych szlakach;

  23. violamalecka pisze:

    Tęsknię za Tobą Pstro…

  24. mmrr pisze:

    Dobrych świąt życzę Ci Pstro i wszystkiego co najlepsze , pozdrawiam :)

  25. mmrr pisze:

    Pstro!!!!!! … budzimy się wstajemy … wracaj!!!!! :)

  26. pstro pisze:

    mmrr!!!! doleciało do mnie!!! jestem :)

  27. pstro pisze:

    viola też tęsknię :)

Dodaj komentarz