Sentymentalna

Tak sobie pomyślałam, że złożę Wam życzenia w tej czasoprzestrzeni, wszystkim tym, co byli tutaj na chwilę, albo i dłużej, co powracają z sentymentem jak ja, albo logują się z przypadku jedynie po to, żeby poczytać ten nasz zawirowany świat nastu osób które bawiło się tutaj świetnie…..Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku, że los obszedł się z Wami życzliwie, że Wizja dalej uśmiecha, że widok z okna doczekał się pociech, że mrrrrrrrrr swoimi rymami rozwesela poranek którejś pani, że ….. każda osoba pod moim ulubionym nickiem ( a jest ich od groma) odnalazła w świecie realnym szczęście na które zasługiwała. Bardzo Wam dziękuję za chwile spędzone na alternatywnie ….jeśli ktoś tutaj zagląda tak jak ja od wielkiego święta, to niech wie, że każdego wspominam z uśmiechem, taka jestem sentymentalna :)

4 Responses to Sentymentalna

  1. kiwaczek pisze:

    Chyba zjadło mój post :(

  2. Sofii pisze:

    ale numer..a ja sobie tak tu zajzałam, prez przypadek :P

  3. widokzokna pisze:

    Jest dobrze :)

Dodaj komentarz