O sobie samym …

Bardzo się myli ten, kto sądzi, że cały swój żywot ograniczam do ścian mojego królestwa, że cały mój czas, nadzieje i marzenia skupiam na klawiszach monitora. O nie, nie, nie. Mój dom ma okna, ma drzwi. Gdy leniwe słońce kilkoma promykami daje zachętę na dobry dzień, wielu może mnie zobaczyć spacerującego. Często z książką, wystawiając myśli na wiatr, kreowałem się w oczach lokalnej społeczności  na dziwaka. Ta myśl jednak nie trawiła moich wnętrzności, nie powodowała napływu uczucia wstydu. Siadałem na ławce, siadałem na trawie. W tym cichym bezruchu, w tym psychodelicznym zapatrzeniu się, wiele rozchodziło się fal mózgowych, dając najprzerózniejsze odczucia, po zachwyt odkrywcy aż do odczuć pokręconego głupca. A kiedy wszystko wymyka się spod kontroli, nie angażujesz sił na walkę z tym. Ty wtedy jesteś. Wtedy zaczynasz przygladać się swoim myślom, zaczynasz się nawet nimi fascynować, i dziwisz się nagle, że taki inny Ty mieszka w Tobie.
Taki właśnie ja, nie raz witam wiosnę leżąc na ciepłej ziemi. W te dni, gdy Pan Słońce promieniami zapładnia Ziemię, w te dni, gdy wszystko oczekuje na sygnał startu, promienie mają najwięcej energii, i wtedy to właśnie cały świat oczekuje by poświęcić najwięcej mu uwagi. Kiedy taki rozgrzany energią życia, jej ciepłem, jej oszukańczą nadzieją, próbowałem wstawać moje całe ciało protestowało bólem, moje ciało zsyłało na mnie niechęć do powrotu. Pod plecami czułem gąbczastą materię, która wtulała mnie coraz bardziej.
Byłem kiedyś niestrudzonym poszukiwaczem sensu, wciąż bez efektu, wciąż z balastem porażek, ale kiedy olałem to wszystko, kiedy szczerze to olałem, nie angażując ani cząstki siebie w te poszukiwania, obrazy, myśli, przeświadczenia zaczęły mnie zasypywać. Wtargnęły do wnętrza mnie samego, do snów, opanowały kroki…

Odarty

232 Responses to O sobie samym …

  1. wolfram pisze:

    „Byłem kiedyś niestrudzonym poszukiwaczem sensu, ”
    tak to się kończy przed 40ką. ale Pani o takie cyfy nie podejrzewam

  2. onufry69 pisze:

    Olewać, też nie jest takie prosto, tak samo jak szukać sensu.:-)

  3. pstro pisze:

    każdy z nas ma takie oczy, w których jawi się dziwakiem …
    też niektórym sie wydaje, że cały swój żywot ograniczam do kompa, przyznam, że mnie to zupełnie nie rusza, a jeśli im taka myśl daje trochę uciechy, to niech :)
    świetna notka Odarty :)

  4. onufry69 pisze:

    Wolfram, ona jeszcze 18 nie skończyła.

  5. pstro pisze:

    wolfram a dlaczego nie? :> że niby takie fiu bździu czy co? /skrzyżowanie rąk na piersiach i czekanie na odpowiedź/

  6. onufry69 pisze:

    Nie będę się spierał o wiek. Młodaś, a jak ktoś jest innego zdania to wpierdol zaraz za blogiem.:-P:-D

  7. pstro pisze:

    Onufrzak,ale zobacz dobrą strone tego Twojego choróbska, leżysz w ciepłym wyrze i moje towarzystwo na kompie…no normalnie zyć nie umierać :P (to w nawiązaniu do Twojego komcia odnośnie 1 listopada)

  8. onufry69 pisze:

    Co racja, to racja Pstruśka, ale ja jutro chcę być już zdrowy. Takie mam założenie.:-D

  9. pstro pisze:

    to dziś nie wyłaź z łóżka, ja tylko skocze potem na indoora … znaczy zagonić je do zagrody i się nigdzie nie ruszam wiecej :D

  10. onufry69 pisze:

    Nie mam zamiaru wyłazić z wyra. Co najwyżej na coś do żarcia. Czortowi małemu też się to podoba.:-D

  11. pstro pisze:

    czortowi małemu powiadasz ? /kaszle/ :P

  12. onufry69 pisze:

    Hahahaha. Wariatka.:-P

  13. maskana pisze:

    Chapeau bas, Odarty…

  14. pstro pisze:

    Maskany nie było chwile, myslałam, że poszla się przewietrzyc, a ta nosem w guglach siedziała :P:D

  15. maskana pisze:

    hahhahahha
    Wujaszek google się na mnie wypiął, więc musiałam sondę uliczną zrobić i trafiłam na turystę, który po francusku nie tylko pocałunki… no i trochę zeszło:D

  16. onufry69 pisze:

    Sonde uliczną pod geesem. Tam znają francuskie wina.:-P:-D

  17. pstro pisze:

    dwa ślimaki przy sklepie zobaczyła i że niby turystę :D

  18. onufry69 pisze:

    Mylisz żaby ze ślimakami. :-D

  19. pstro pisze:

    Tymitu o żabach nie gadaj, tylko pisz jak się czujesz:>

  20. ja-sama pisze:

    Wiedziałam, że to ktoś o nagim(żeby nie rzec odartym) sercu pisał. Tak kiedyś ktoś pisał.Tak ładnie.

  21. pstro pisze:

    wróconam !! indoor złapany, co się namachałam to moje :P
    o! słoneczna Blue !! /przytulak/ ;)

  22. odarty pisze:

    co może znaczyć ”ażalisz” i ”chapeau bas”? :D

    pstro, ”świetna” bo mi kazałaś :D się obedrzeć ze słów

    ja-sama :) A Twoje serce jest jakie?

    ”Olewać, też nie jest takie prosto, tak samo jak szukać sensu.:-)”
    onufry, Ty chyba świat za siwku przemierzasz z zaciągniętym hamulcem ;) Oj nie polubi on Ciebie :D

  23. pstro pisze:

    nie „kazałaś” a „zachęciłaś” :D

    /ziew/ szaroburo za oknem, a w sercu ciągle maj! ;D

  24. maskana pisze:

    Odarty, mnie nie pytaj, wciąż mi google nie działają.
    Chciałam tylko powiedzieć, że mnie zatchło…

    Za kilka godzin miałam podziwiać piękno Kotliny Kłodzkiej, miałam szaleć z aparatem, miałam pić wody zdrojowe… w perspektywie mam wizytę u lekarza! No wścieknę sie, no!
    Dzień wcale nie dobry. Mój. Bo mam nadzieję, że Wasz lepszy…

  25. pstro pisze:

    Maskana, rozłozyło Cię ?

  26. maskana pisze:

    Nie mnie niestety. Mała rano mówiła jak mój pradziadek. A kaszlała jak Stasiek Grzesiuk w 58 roku.
    Maskara

  27. onufry69 pisze:

    Dzień dobry bardzo.:)

  28. pstro pisze:

    myslalam, że chcialaś się tak obok Onufrzaka legnąć :D

  29. pstro pisze:

    Onufrzak!!! jak tam? zdrowyś? :>:*

  30. onufry69 pisze:

    Odarty, nie każdy na ręcznym…hamulcu jedzie, pamiętaj.:>

  31. maskana pisze:

    chciałam, ale pech, nie?:D:P

    Onufrzak, żyjesz?:>

  32. pstro pisze:

    no! to teraz bedziesz niedosypiac i odkażać się ,żeby już żadna zaraza Cię nie dopadła :P (oprócz mnie) :D

  33. pstro pisze:

    cześć SzuflaNdia :) jak samopoczucie ? dziś mi się pierwszej ziewło :D

  34. pstro pisze:

    ja to rzecz jasna współczuję Maskanie, że z jej planów nic nie wyszło, ale samolubnie dodam, że cieszę się , że spędzi z nami weekend :>;)

  35. SzuflaNdia pisze:

    Tak, bo to „zla kobieta byla”:)

  36. pstro pisze:

    może to było takie zaczepne ? :D

  37. pstro pisze:

    znaczy nie masz zapędów badacza ? :)

  38. SzuflaNdia pisze:

    hmmm, jam prosty chlop prosto z szuflandii

    :)

  39. pstro pisze:

    zalinkowałam Twoją szuflandię :) jeśli jakieś inne foto chcesz mieć w linku to pisz śmiało ;)

  40. onufry69 pisze:

    Szuflandia witaj w klubie chłopie.:)

  41. pstro pisze:

    no to teraz się Onufrzak rozgada o uprawach i takich tam :P:D

  42. SzuflaNdia pisze:

    To zdjecie ma moc :)
    Klub? To raczej jakas forma terapii grupowej :)

    /pąs i dyk/

  43. pstro pisze:

    hahahahahaha terapii grupowej powiadasz? aż strach zapytać jakim schorzeniem spowodowanej :D

  44. onufry69 pisze:

    Terapia grupowa mi się kosmato skojarzyła. Kto jest prowadzącym?:P:D

  45. SzuflaNdia pisze:

    jeden z prostata, drugi z idoorami w domu :)

  46. onufry69 pisze:

    No się rozgadam jak wszyscy. Uprawiam sex.:P:D

  47. pstro pisze:

    jak kosmato Onufrzak? rozwiń temat :P

  48. pstro pisze:

    tak po rolniczemu zakbrzmiało : uprawiam seks :P

  49. pstro pisze:

    SzuflaNdia jeszcze Ty sie musisz otworzyć, co Tobie „dolega” , pływanie , strzelnictwo, jazda bez trzymanki na, z …. (w miejsce kropek wpisz odpowiedni wyraz) :P

  50. onufry69 pisze:

    Tak miało zabrzmieć.:P a schorzenia czasem chodzą parami.:P:D

  51. maskana pisze:

    Wróconam… w perspektywie kilka dni zamknięcia w czterech ścianach. Żyć nie umierać:)
    Chyba naucze się na drutach sweterki z mocherku robić… i beretki z antenką, bo popyt jest.

  52. onufry69 pisze:

    Ja mam kiełbie we łbie i pstro w głowie.:D

  53. SzuflaNdia pisze:

    Co mi dolega?Mama sie otworzyc? Na pierwszej randce? Ja mam warstwy, cebula ma warstwy. Nie napieraj (tak wiem jak to zabrzmialo) bo sie zamkne w sobie.

    A co mi dolega, to tam juz Maskana wrzuci. Myslisz, ze ten wpis i wrzuta nie tuby, to czyj, he? :P

  54. pstro pisze:

    Onufrzak tylko sie ciut lepiej poczuł i proszę jak medrkuje :P:*

  55. pstro pisze:

    SzuflaNdia, ja nie myślę, ja czuję :P że ten wpis to Twój … no dobra, podpisany jest to wiem :D

    że niby mła i napierać ? kogo by tu na świadka, że ja nie…/rozgląda się/ Onufrzak stronniczy będzie, więc Maskana poświadczy jak wróci od lekarza, na bank poświadczy, a nawet na dwa banki! :D

  56. onufry69 pisze:

    Mask berety się przydadzą.:P:D

  57. pstro pisze:

    o kurde !! wrócona :D:D sami widzicie jak mi muli komp :D

  58. maskana pisze:

    Pstrusiu:* to ja poświadczam co trzeba.
    Numer konta się nie zmienił. Jak teraz przelew puścisz, to zaksięgują o 15, więc się pospiesz:D

  59. maskana pisze:

    Onufry, Tobie to kapelutek wydziergam. Będziesz śliczny, jak John Wayne:)

  60. onufry69 pisze:

    Mask śliczny już jestem, a kapelusz wydziergany będzie dopełnieniem.:D

  61. ja-sama pisze:

    Pstrokatko zobacz:D Mówisz i masz/uwodzicielka jedna ,no!/

    http://wichrowe.blox.pl/2010/10/Pstrokata-szepnela.html

    /zagryza palce z zazdrości)

  62. maskana pisze:

    o ja cie! Kasiu Oleńkowa, czyje są te Górki? i dlaczego ja je pierwszy raz widzę???
    Pstro na bank pod biurko zjechała:P

  63. ja-sama pisze:

    To bardzo sympatyczny Wg108, którego wczoraj Pstruśka rzęsami otuliła. No i proszę:D

  64. maskana pisze:

    to tak się da? że rzęsami i o -wiersz z dedykacją?
    Człowiek całe życie się uczy…
    Idę poćwiczyć przed lustrem to otulanie.

  65. onufry69 pisze:

    Kaśka Ty cudowny posłańcu.:P

  66. ja-sama pisze:

    Ja nie wiem, Maskano ile ona ćwiczyła, ale patrz jaki efekt!:D

    Zazdrosne 69:P

  67. onufry69 pisze:

    Zaraz tam zazdrosny, ale rzęsy poprzypalam.:-P

  68. onufry69 pisze:

    Mask, ćwicz tutaj, a nie przed lustrem.:D

  69. maskana pisze:

    Kasiu, no efekt prawie motyla:)
    Zanim ja się tak wyćwiczę, to będę pod setkę podchodzić i wtedy to już Alzheimer nie pozwoli mi przypomnieć sobie, po co ja tymi rzęsami:)

  70. ja-sama pisze:

    Haha:D Maskano, umarłam i jestem w niebie, alternatywnym:P

  71. ja-sama pisze:

    Ech, mój ulubiony Robert/zasłuchana/

  72. maskana pisze:

    Onufrzak mam ćwiczyć tutaj? Ty wiesz co trzeba z buzią zrobić, zeby się wyćwiczyć?
    Taaaa… potem sie na pierwszej stronie faktu zobaczę jako kandydatkę do tytułowej roli w „Piękna i bestia” Przy czym rola pięknej już będzie obsadzona…
    Nie. Dziękuję:P

  73. onufry69 pisze:

    Kaśka, myślę że Ikeą też uwodziła. Niby taka miastowa ta nasza Pstruśka.:P

  74. maskana pisze:

    mój też ulubiony:) no to jeszcze raz:

  75. onufry69 pisze:

    Mask ciekawe kto będzie bestią.:D

  76. onufry69 pisze:

    No wiem Kaśka, posłańcowi nie wypada.:D

  77. maskana pisze:

    Tak Onufciu, bardzo ciekawe:P

  78. pstro pisze:

    człek na chwile wyjdzie światu się pokazać a tu o!!! teraz wiem, czemu czkawkę miałam :P:D

    Blue, dziękuję bardzo za linka!! – krzyknęła tak, że ją usłyszeli na parkinku trzy bloki dalej :D

  79. ja-sama pisze:

    Heh, widziałam jak na Górkach Pstruśka się czerwieni:D

  80. ja-sama pisze:

    Ty się nie ciesz, zobacz za Tobą stoi 69 z palnikiem:P

  81. onufry69 pisze:

    Kaśka nawiązałaś do mojego przezwiska z reala „palnik” dodam tylko, że nie wzięło się ono od palenia.:P

  82. onufry69 pisze:

    No i Pstruśka nam urosła, a i tak wysokie dziewuszysko było.:P:*

  83. pstro pisze:

    ale za to jak uniosłam dumnie podbródek, to już nie widać , że mam trzy nie? :P

  84. onufry69 pisze:

    Nie widać, przyzwyczaiłem się już do niego. Dobra, ale idąc na indoora wzrokiem wodzisz po chodniku, no.:P

  85. pstro pisze:

    staram się, chociaż jak mam glowe spuszczona, to wszyscy myslą, że w szaliku jestem, tyle podbródków :P

  86. onufry69 pisze:

    No latem to faktycznie, ale teraz aura temu sprzyja.:P

  87. ja-sama pisze:

    A ten palnik to od czego?:> Bo my w ten noo akademiku mówiliśmy: w weekend to se damy w palnik:P

  88. onufry69 pisze:

    Tak, tak Kaśka, ale u mnie to z ochotniczego hufca pracy i hasło nie tylko obowiązywało w weekendy.:P

  89. pstro pisze:

    tak? a ja myślałam, (jak wiadomo czasem tak mam, że pomyslę) że może kurs spawacza skończyles i stad ten palnik…ale jak tak zerkam na ten nos, to sama nie wiem dlaczego ja o spawaczu pomyślałam :P:D

  90. onufry69 pisze:

    No też nie wiem, bo przecież nosem się nie spawa, a tylko czasem zaryje.:P

  91. pstro pisze:

    czasem? /parsknięcie/ :P

  92. pstro pisze:

    czasem częściej :P

  93. onufry69 pisze:

    I nikt mi tego nie odbierze.:P

  94. pstro pisze:

    rozmów z Harnasiem ? a uchowaj ! pij… znaczy śpij spokojnie :P:D

  95. onufry69 pisze:

    Są to rozmowy owocne na początku jak zwykle, a potem różnie bywa.;)

  96. ja-sama pisze:

    W ohapie, to chodziliśmy do baru w ciągu dnia…dzień w dzień, a niedzielę dubelt/jak mówił mój eks/
    O tym nawet piosenkę ułożyli, znaczy o tem barze.

  97. Mirażyk pisze:

    Witaj Piękna :)

  98. Mirażyk pisze:

    Jestem, a jednak mnie nie ma… :D

  99. onufry69 pisze:

    Kaśka, tam przy eks zjadłaś „s”.;P

  100. onufry69 pisze:

    Ulotna. Cześć młoda;) co u Cię?

  101. wg108 pisze:

    Witam Was cieplutko! Zanim tu wszedłem skorzystałem z dobrej rady i wypiłem coś na uspokojenie. I dobrze zrobiłem ;-)

  102. onufry69 pisze:

    A co Cię tak zaniepokoiło 108? Witaj.

  103. maskana pisze:

    Skoro po wejściu byłeś w stanie cokolwiek napisać, znaczy że poziom abstrakcji Cię nie poraził. Zuch Chłopak:)
    Dobry wieczór:)

  104. maskana pisze:

    Pstro. Pstrooo. Pstrrrooo…
    no gdzie ta dziewczyna się podziała? żaboty trzeba prasować, gość w dom…:)

  105. jasama pisze:

    Wg108, jaki masz pięęekny awatarek:D:D
    a wypiłeś cieple mleczko?:D

  106. onufry69 pisze:

    Zaraz będzie, pierogi grzeje na tę okoliczność.;)

  107. jasama pisze:

    69, już taki jeden sugerował bym przy eksPresji, dodała se s:P

  108. onufry69 pisze:

    O i Kaśka, chodzicie parami.:>

  109. onufry69 pisze:

    Hahaha, Kaśka że ja na to nie wpadłem.:P

  110. SzuflaNdia pisze:

    cze nudziary :P
    cze Onufry :)

  111. onufry69 pisze:

    Szuflandia, witaj wieczornie.;)

  112. wg108 pisze:

    Fajny awatarek, a co! Krecik. Pasuje jak ulał. W razie wu zawsze idzie wmówić, że to pisał nie krecik a jakiś kretynek. No bo parę liter potrafi przecież zmieniać rzeczywistość w kretyńską rzeczywistość. Co do ciepłego mleczka pudło. Pijam wyłącznie zimne. I jasne ciemne przeźroczyste byle nie białe.

  113. SzuflaNdia pisze:

    Dobrze ze te osobniki innej plci poszly wreszcie do swoich prac: prasowanie, gotowanie, i inne ichnie atrakcje :)))

  114. onufry69 pisze:

    Szuflandia, to 100% emancypantki. Pazury tylko piłują.;)

  115. onufry69 pisze:

    Wg108 to tylko zmiana literek, a rzeczywistoś pozostaje taka sama.;)

  116. pstro pisze:

    wg108 !!! – krzyknęła wpadając zdyszana na bloga … wtajże u nas :D! /uśmiech a`la banan/ :)

  117. maskana pisze:

    poprasowane, nagotowane, wyatrakcjowane i here i am, this is me… lalala

  118. pstro pisze:

    SzuflaNdia o nie nie, ja wróciłam z klubu, SE pojeździłam na indoorze… z klubu gospodyń wiejskich że tak ubiegnę Onufrzaka :P

    na gotowanie za późno…prasować nie cierpię, a co za tym idzie, nie prasuję /chyba że żaboty, na sumę w niedzielę, to tak:P/

  119. wg108 pisze:

    a bo ktoś mi powiedział, że istnieją rzeczy o których nawet nie śniło się filozofom, i popatrz, uwierzyłem.

  120. onufry69 pisze:

    Pierogów przynieś, nie banana.:P:D

  121. onufry69 pisze:

    Mask, no pięknie ten strój łowicki odprasowałaś.:D

  122. ja-sama pisze:

    Wg108:D Zajefajny ten krecik/ojo-machniecie ramionkami/

  123. pstro pisze:

    kurde, jak Maskana się tak odpindrzyła, to może ja się trochę ogarnę co? /pobiegła szukać chusty w maki/ ..:P

  124. ja-sama pisze:

    Nie róbcie siary!/marboras/

  125. onufry69 pisze:

    No nie z klubu, a kółka różańcowego Pstruśka.:P

  126. pstro pisze:

    Blue ale powiedz, no ten krecik tu pasuje jak ulał nie?:>

    jak siary? to co? mam nie śpiewać? :P bo jak mam to jeszcze momencik, bo SE dopiero co wina nalałam ;D

  127. wg108 pisze:

    Ale wpadłem. Jutro zanim siądę do kompa ubiorę spodnie. Obiecuję.

  128. pstro pisze:

    tiaa… kółka różańcowego, Tobie się Onufrzak wszystko z winem mszalnym kojarzy :P

  129. ja-sama pisze:

    Krecik jest debeściak!
    A wino w te maleńkie naparsteczki?/zerk spod grzywki/

  130. maskana pisze:

    Onufrzak, wystarczyło powiedzieć, że ślicznie dziś wyglądam, jak zwykle zresztą, a nie w szczegóły się wdawac, bo się nam Kasia ze wstydu zapali:)
    I uprzedzając Onufrzaka – tak, wyobraź SE, że sie wcisnęłam w rozmiar 52. Też nie wiem jak to zrobiłam:P

  131. pstro pisze:

    wg108 znaczy dzisiaj jesteś ten no /kaszle/ no… niekompletny w stroju?:> /kaszel ciągły/ ;P

  132. onufry69 pisze:

    Wg spokojnie ja przykładowo teraz tylko w skarpetki mam na sobie, bo w stopy mi zimno.:P

  133. ja-sama pisze:

    No masz jaka dociekliwa. Pstrokatka!
    Sześdziesiąt dzieeewięęć cho no z tem palnikiem!

  134. pstro pisze:

    oczywiście, że w małe /puszczenie jej oczka/, znaczy… mniejsze niż wczoraj, bo poczytałam u Ciebie, że to trza małymi lyczkami a nie siorbnąć raz i do wyra bęc na czoło :D

  135. onufry69 pisze:

    Mask wcisnęłaś te 52, bo przesz od Pstro pożyczyłaś.:P

  136. ja-sama pisze:

    Pstruśka! Widzisz jakaś Ty pojętna, moje dziecko!
    Brawo!/cmok w czółko/

  137. maskana pisze:

    wg108 nie słuchaj Pstro, Ona ten kaszel ma chroniczny:)

  138. onufry69 pisze:

    Kaśka już tam nie ma co przypalać. Zrobiłem porządek z rzęsami itd.:P

  139. wg108 pisze:

    ja też piję małymi łyczkami, bo mi się mliko kończy

  140. maskana pisze:

    tylko nie pożyczyłaś, Onufrzak. Dychę przelewem przesłałam:P

  141. ja-sama pisze:

    69! Ale kieliszki ma całe!

    Wg108, tu tego mlika dostatek, a i Pstruśka odsmaża pierogi!

  142. pstro pisze:

    Onufrzak, skarpetki i waciak :P:D bo z czym jak z czym ale z nim się nie rostajesz :P

  143. onufry69 pisze:

    Taa, kaszle i pewno jeszcze chrapie.:P

  144. SzuflaNdia pisze:

    no bo jak do waciaka bez skarpetek :)

  145. oceanofstupidity pisze:

    ja się przywitam i idę tworzyć żebyście przez następne tygodnie mieli co oglądać. :-)

    dobry wieczór :-)

  146. onufry69 pisze:

    Mask, nie wiem jak to 52 od niej wydębiłaś. No chyba, że nosi już 54.:P

  147. onufry69 pisze:

    Kaśka na całe szczęście to tylko musztardówki.:P:D

  148. maskana pisze:

    skarpetki to najbardziej do sandałów. I koniecznie 3 kolorowe. I w romby.

  149. onufry69 pisze:

    Valuś cześć. Niczym wicher.;)

  150. pstro pisze:

    odsmaża, bo mnie Maskana do roboty zagoniła i z każdym łykiem mi coraz lepiej to idzie, a i wg108 mnie nie wyda, jak się mu jaki przypalony trafi co nie? /zatrzepotała rzęsami/ :D

  151. wg108 pisze:

    Nie wydam, a nawet nie rozmienię :P

  152. pstro pisze:

    Maskana ja widze, że Ty obeznana w tej modzie!! światowa taka :D
    Valuś!! cześć ! zanim mój komć doleci, to pewno Valusia nie zastanie …losie okrutny ;)

  153. onufry69 pisze:

    Te w romby już się przetarły moja droga.:D

  154. SzuflaNdia pisze:

    rozmiar byl 52, ale ona kupila dwa zestawy, wiec w 104 dala rade sie zmiescic

  155. pstro pisze:

    SzyflanDia jak to wie ! ;P:D

  156. maskana pisze:

    pewnie, że światowa. Animal Planet mam, to wiem to i owo.Pstro, mam nadzieję, że nie wzięłaś tych z jagodami?:P

  157. oceanofstupidity pisze:

    Maskano ukłony :-)

    Pstro, witaj i nie obawiaj się. Będę zaglądał jednym okiem ;-)

    Onufry czołem :-)

  158. onufry69 pisze:

    Pstro żebyś Ty tak trzepotała rzęsami jak mi wciskasz kanapkę z salcesonem, a mówisz że jest z szynką.:P

  159. pstro pisze:

    jak to wie, tyczylo waciaka i skarpet :P

  160. onufry69 pisze:

    Valuś ja Ci zazdroszczę, bo nie mam podzielności uwagi.:)

  161. pstro pisze:

    fajny ten wg108, pary z ust nie puści jakby co :> /wysepienie dla niego butelki wina od Maskany/ :D

  162. pstro pisze:

    Onufrzak ja bym i zatrzepotała, ale skoro bierzesz, jesz i nie wspominasz, że różnicę wyczuwasz, to co ja bedę rzęsy w ruch wprawiała, żeby mnie bolały? :P

  163. SzuflaNdia pisze:

    mam trzy fotki Maszkary, maskany :)
    Teraz sobie zrobie z nich plakat do lotek :)

  164. onufry69 pisze:

    A nie to faktycznie jak mają Cie boleć.;P

  165. oceanofstupidity pisze:

    Ja mam kiepską podzielność uwagi :-D

  166. maskana pisze:

    SzuflaNdia to była jedna fotka, tylko rozmiar za duży jakby i musiałam na trzy podzielić:P

    Pstro, butelka pod stolikiem w rogu stoi. Musiałam schwać, zeby Onufrzak nie zobaczył.

  167. onufry69 pisze:

    Valuś nie jest tak źle skoro tworzysz i tu zaglądasz.;)

  168. onufry69 pisze:

    A coś Ty Mask, przeznaczonej butelki na taki cel nawet nie ruszam.:)

  169. pstro pisze:

    SzuflanDia się nei chwal, bo też taką mam i co zerkne to zazdrość we mnie wzbiera, że tylko na trzy musiała podzielić :P

  170. pstro pisze:

    Onufrzak, ja wiedziałam, że będziesz pełen zrozumienia :P

  171. maskana pisze:

    Pstrusiu, jeszcze tydzień na sałacie i też się w trzech zmieścisz:D

  172. onufry69 pisze:

    To, że tak myślę nie znaczy, że rozumiem.:P

  173. pstro pisze:

    Maskana, czy po północy mogłabyś dac nowy wpis ?… z racji tego, że jeszcze muszę zrobić sałatkę, to zabawię do tej godziny, a tutaj to mi tak zmula, ale to tak, że prawie mi się udziela :P
    na salacie ? helloU ! Maskana!! do mnie piszesz tak? ja salatkę to i owszem, ale taką spod jajek w majonezie :D

  174. oceanofstupidity pisze:

    kiepsko mi jednak idzie. odpuszczam na dziś. zajmę się tym jutro :-)

  175. SzuflaNdia pisze:

    pstro foch :)
    Zyjmy w prawdzie, pstrokatej :)

  176. maskana pisze:

    Oczywiście że bym mogła. Powiem więcej – doczekać się nie mogę… mimo, że indolencją zaświecę niczym ksieżyc w pełni.

  177. pstro pisze:

    powiem Wam coś… sałatka po zydowsku to może jest i pycha, ale co się naryczeć przy niej trza, to nie ma zmiłuj ;)

  178. onufry69 pisze:

    Trza było google założyć.:P:D

  179. oceanofstupidity pisze:

    ha :D a ja dziś jadłem włoską kuchnię :-D

  180. pstro pisze:

    SzuflaNdia na mła foch? toż to grzech śmiertelny prawie !! :P

  181. SzuflaNdia pisze:

    wybacz
    /kaja sie na kolanach, zrzucajac salatke na dywan/
    :P

  182. SzuflaNdia pisze:

    tym od krzyza daj salatke (z dywanu)

  183. onufry69 pisze:

    A ta notka to jutro o 12 w południe będzie?:>

  184. pstro pisze:

    też na nią czekam Onufrzak :D

    Valuś, a co serwowali ? /ciekawość wzięła górę/ :D

  185. onufry69 pisze:

    Mask znowu Puchatka pewno męczy.:D

  186. oceanofstupidity pisze:

    pizzę serwowali :D

  187. onufry69 pisze:

    Nie, przyzwyczajenie chyba.

  188. pstro pisze:

    jak ja dawno pizzy nie jadłam, ja Cię kręcę…:D

  189. oceanofstupidity pisze:

    no to już wiesz, co zjesz jutro :-D za mną już też długo chodziła.

Dodaj komentarz